En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-21 08:13

Soepblik schreef:
Oh wat fijn en goed! Zo leuk dat alles weer een beetje begint te kunnen. :j

Hier ook toevallig gisteravond de eerste reis geboekt. Mijn vriend is ongelofelijk groot fan van de italiaanse chef Massimo Bottura (staat ook een aflevering over op Netflix in de serie Chef's Table), en hij is in December jarig. Ik heb dus in Mei al mijn spaarcenten bij elkaar geschraapt en heb een tafeltje weten te bemachtigen in zijn restaurant voor op vriendliefs verjaardag! Zijn gezicht toen ik het hem vertelde zal ik nooit vergeten, alleen dat is die rib uit m'n lijf al waard. <3 Dus gisteravond de vliegtickets geboekt naar Italie! :)


Wat een super gave verrassing!

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-21 08:16

Volgend jaar hoop ik weer buiten Europa te kunnen, dat kan nu ook maar ik zou er niet goed mee kunnen dealen als ik een reis helemaal heb gepland (boek het liefst alles los en zoek de hikes uit etc) en dan toch positief zou testen en alles niet door kan gaan. Misschien veranderd dat lange tijd nog niet, maar als het aantal besmettingen heel erg laag is is de kans dat je positief bent als je gaat natuurlijk wel heel klein.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 13:37

Sakura789 schreef:
Zuidelijk Afrika, Algerije (Sahara),Pakistan, Socotra.

Algerije hopelijk dit jaar nog.


Vinkje voor zuidelijk Africa (ZA en Botswana), Algerije lijkt echt nog echt niet te lukken. Pakistan is ook nog iets te onrustig met de nieuwe situatie in Afghanistan.

Maar goed, weer op pad geweest! Ongeveer twee reisdagen kwijt aan testen en natuurlijk heel wat geld. Dat hadden we er voor over!