Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotoshoot Rucphense Bossen

 
Profiel   

Binnenkort heb ik een fotoshoot bij de Rucphense Bossen. Heeft iemand een tip waar ik kan parkeren met auto/trailer combinatie en waar de mooiste plek is om te fotograferen? Het gaan om standfoto's *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 15:23 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar [BEU] Bokt erop uit, omdat het daar beter past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 10:19 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
Ik verplaats dit topic naar [BEU] Bokt erop uit, omdat het daar beter past.


Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 10:23 



 
Profiel   

Toen ik vorig jaar nog door de Rucphense Bossen reed mocht dat alleen over het ruiterpad, en dat loopt niet over de heide. De opzichter heeft me toen een keer aangesproken en gaf me toen een waarschuwing maar de volgende keer werd het een boete zei hij. Ik weet niet of ze daar nog regelmatig controle houden maar die boete wil je niet denk ik. In dit topic vindt je een foto van het ruiter pad [BRT] Rucphens bossen/hei
op de hoek tegenover recreatiepark de zilverden is een redelijke parkeerplaats en daar vlakbij ook een aansluiting op het ruiterpad. Als je bij die parkeerplaats het bos in rijdt (dus niet het ruiterpad) en dat pad volgt ben je zo op de heide maar dat kan je dus een boete opleveren. Ik weet dat bij het bos bij den hout (vlakbij breda) nu regelmatig controleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 13:26 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Toen ik vorig jaar nog door de Rucphense Bossen reed mocht dat alleen over het ruiterpad, en dat loopt niet over de heide. De opzichter heeft me toen een keer aangesproken en gaf me toen een waarschuwing maar de volgende keer werd het een boete zei hij. Ik weet niet of ze daar nog regelmatig controle houden maar die boete wil je niet denk ik. In dit topic vindt je een foto van het ruiter pad [BRT] Rucphens bossen/hei
op de hoek tegenover recreatiepark de zilverden is een redelijke parkeerplaats en daar vlakbij ook een aansluiting op het ruiterpad. Als je bij die parkeerplaats het bos in rijdt (dus niet het ruiterpad) en dat pad volgt ben je zo op de heide maar dat kan je dus een boete opleveren. Ik weet dat bij het bos bij den hout (vlakbij breda) nu regelmatig controleren.


Inderdaad regelmatig controle, maar weinig mensen die wegkomen met een waarschuwing, ik vermijd de heide zoveel mogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:21 



 
Profiel   

Ik geloof dat ik toen als eerste sinds een lange tijd weer aangesproken werd. Zou de controle meer zijn omdat de militairen niet in het buitenland kunnen oefenen? Ik merk dat er hier vaker militaire helikopters en vliegtuigen overvliegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 14:49 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties. Misschien was mijn berichtje niet duidelijk genoeg, ik wil namelijk niet gaan rijden of de heide op. Ik heb een fotoshoot dus wil alleen mijn auto ergens parkeren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 14:00 



 
Profiel   

Ik weet niet op die militaire opzichter een verschil maakt of je je paard aan de hand hebt of dat je erop zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:24 



 
Profiel   

Wen1986 schreef
Bedankt voor alle reacties. Misschien was mijn berichtje niet duidelijk genoeg, ik wil namelijk niet gaan rijden of de heide op. Ik heb een fotoshoot dus wil alleen mijn auto ergens parkeren..

Ook met een paard aan de hand ben je een bestuurder: https://theorieboek.nl/auto/demoboek/fi ... age18.html

Als het verboden is voor ruiters mag je er dus ook niet met je paard aan de hand komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:39 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Dit zijn 2 parkeerplaatsen. Als je vroeg bent is er nog wel plaats. Of doordeweeks.

Ligt er wel een beetje wat je wilt voor achtergrond. Als je parkeert op de antwerpsebaan daar is het vaak wel rustig op het ruiterpad en die is ook mooi breed, maar ook schattige kleine paadjes tussendoor. Wel loofbomen. Voor dennenbomen moet je rechts omhoog maar dat is wel een stukje lopen. Daar links zit ook een stukje heide, waar is zelf heel graag kom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:48 



 
Profiel   

N_B_N schreef
[ [url=m/s7i5uI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dvWVW1.png]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn 2 parkeerplaatsen. Als je vroeg bent is er nog wel plaats. Of doordeweeks.

Ligt er wel een beetje wat je wilt voor achtergrond. Als je parkeert op de antwerpsebaan daar is het vaak wel rustig op het ruiterpad en die is ook mooi breed, maar ook schattige kleine paadjes tussendoor. Wel loofbomen. Voor dennenbomen moet je rechts omhoog maar dat is wel een stukje lopen. Daar links zit ook een stukje heide, waar is zelf heel graag kom.


Super bedankt voor je reactie en hulp!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:26 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Ik geloof dat ik toen als eerste sinds een lange tijd weer aangesproken werd. Zou de controle meer zijn omdat de militairen niet in het buitenland kunnen oefenen? Ik merk dat er hier vaker militaire helikopters en vliegtuigen overvliegen.


Inmiddels wordt er weer geoefend in het buitenland dus dat zal het niet zijn. Helikopter oefeningen vinden nauwelijks plaats op de Rucphense Heide, meer in Oirschot of richting Ginkelse Heide en Deelen. Je zou de parkeerplaats kunnen pakken bij de Nederheidsebaan / Antwerpsebaan in Schijf

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 19:00 



 
Profiel   

00000000 schreef
friezenfan2 schreef
Ik geloof dat ik toen als eerste sinds een lange tijd weer aangesproken werd. Zou de controle meer zijn omdat de militairen niet in het buitenland kunnen oefenen? Ik merk dat er hier vaker militaire helikopters en vliegtuigen overvliegen.


Inmiddels wordt er weer geoefend in het buitenland dus dat zal het niet zijn. Helikopter oefeningen vinden nauwelijks plaats op de Rucphense Heide, meer in Oirschot of richting Ginkelse Heide en Deelen. Je zou de parkeerplaats kunnen pakken bij de Nederheidsebaan / Antwerpsebaan in Schijf


Dank je wel voor je berichtje! Ik ga ze beide noteren *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 19:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen