Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-23 19:42

Het ligt vast ook aan waar je zit, maar nu waren er voor atletiek dus ook vooral nog kaarten van 680 euro. En dan weet je bij de 400m nog niet of je toch aan de andere kant van de baan zit waardoor je er niks van ziet.

Ik vermoed ook dat de prijzen voor de finales die nog gaan komen behoorlijk aan de prijs zullen zijn.

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:44

Ook net de ingeloot mail gehad........ Ik ben heel benieuwd, hoef niet naar een specifieke sport (paardensport was natuurlijk wel leuk geweest), maar sta ook open voor iets waar ik normaal niet naar toe zou gaan. Mijn timeslot begint pas donderdag, dus hoop dat er nog kaarten over zijn die geen 700 euro kosten :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:49

Ja klopt, van 2/3 tot en met 4/3. Ik zit dan net in opleiding :') dus zal tot de pauze moeten wachten of ergens na 20u pas, ben niet eerder thuis.

Veronica2
Berichten: 2662
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 21:12

manic schreef:
Ik heb nu mijn slot maar idd niks meer verkrijgbaar qua paardensport. Voor een wereld evenement zijn er ook gewoon mega veel gegadigden dus op zich niet zo raar dat een en ander al snel uitverkocht is.

Weet iemand hoe je kan checken of je voor die individuele kaart verkoop ingeschreven staat? Ik weet echt niet meer wat ik aan gevinkt heb destijds….

En als het allemaal niet lukt dan maar op tv kijken, eventing is dan eigenlijk toch beter te volgen :+


Dat heb ik even gecheckt en als je inlogt dan staat er o.a. dit:
Citaat:
Si vous n'êtes pas encore inscrit au tirage au sort des billets à l’unité, vous recevrez un email en mars vous informant de l’ouverture des inscriptions.
Pour vérifier vos commandes et d'autres détails, veuillez vous rendre sur votre compte billetterie.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 21:27

Oh ja ik zie het nu in het Engels ook. Zat steeds in mijn tijdslot en daar kon ik het niet vinden.

Ik ga in ieder geval nu niks in pack kopen. Wacht de single tickets fase wel af en anders hoop geld besparen en thuis op de bank :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:44

Zelfs als ik naar de Eventing zou gaan zou ik nog een abbo nemen op Eurosport. Kan je het nadien terugkijken met commentaar bij, dan heb je best of both worlds. En wie weet zie je jezelf nog rondlummelen in het publiek :')

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 23:48

ik ben ook ingeloot! Maar wil eigenlijk alleen naar de kur O:)
Hopelijk word ik ook ingeloot voor de eenmalige tickets :o

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 13:08

Varekaj schreef:
En ik ben ook ingeloot. In mijn mail staat wel dat ik bij de laatste ben die dus uitgekozen zijn.

Ik ga bekijken wat er nog beschikbaar is en als dat niets boeiends is, dan laat ik het gewoon passeren. Jammer, dan hoop ik vooral op alsnog ingeloot geraken voor losse tickets en dan wel paardensport. Het zou me niet verbazen dat finales idd >€500/ticket zouden gaan.


Heb ook dezelfde mail gehad. In onze groep is dit nu de 4e mail van de opgegeven 7 mailadressen. Dus echt aan het eind van de loting zijn ze nog niet ..................

Gelukkig al wel geslaagd bij de 1e mail *\o/*

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 13:11

fohadie schreef:
Ik hoop dat het voor iedereen leesbaar is, stuk uit het AD:

https://www.ad.nl/olympische-spelen/fru ... ~a7f86e94/


Dat stukje over dat goedkope kaarten alleen voor voetbal, zeilen of golf zijn te verkrijgen, schets wel weer een erg negatief beeld. Die keuze is/was echt wel ruimer.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 14:07

Sjaco schreef:
Varekaj schreef:
En ik ben ook ingeloot. In mijn mail staat wel dat ik bij de laatste ben die dus uitgekozen zijn.

Ik ga bekijken wat er nog beschikbaar is en als dat niets boeiends is, dan laat ik het gewoon passeren. Jammer, dan hoop ik vooral op alsnog ingeloot geraken voor losse tickets en dan wel paardensport. Het zou me niet verbazen dat finales idd >€500/ticket zouden gaan.


Heb ook dezelfde mail gehad. In onze groep is dit nu de 4e mail van de opgegeven 7 mailadressen. Dus echt aan het eind van de loting zijn ze nog niet ..................

Gelukkig al wel geslaagd bij de 1e mail *\o/*



Ik denk dat er geen garantie is dat je voor ieder e-mailadres een loting gaat krijgen. Als de kaarten op zijn is het verhaal uit. En iemand die met 4 mails ingeloot is en dus zo aan 120 tickets raakt, dan vraag ik me oprecht af waarom je er in godsnaam zoveel nodig hebt.

Blijkbaar is er ook een zakelijke poule/loting voor bedrijven. Normaal start ik 1/4 in bijberoep met een bedrijfje, eens neuzen wat ik daarover kan vinden.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 14:50

Ben wel benieuwd hoe het in mei gaat of je dan ook weer een tijdslot krijgt en hoeveel je dan kunt kopen.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 19:02

Ik zag wel dat er voor atletiek nog inderdaad best wat kaarten te verkopen zijn in de volgende ronde(s)

Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan doen qua reis/verblijf?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:06

Basketbal is in Lille (Rijsel). Dat is voor ons prima te doen met trein/TGV en ongeveer een uurtje met de auto. De eerste wedstrijd is om 9u en de laatste zal rond 19u klaar zijn, dus 's ochtends met wat ontbijtkoeken in de auto die kant op en 's avonds kunnen we nog ergens wat eten voor we terugkeren. We zijn met 5 en passen allemaal in 1 auto.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:46

moonsparkle schreef:
Ik zag wel dat er voor atletiek nog inderdaad best wat kaarten te verkopen zijn in de volgende ronde(s)

Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan doen qua reis/verblijf?



mocht ik aan kaarten komen zal ik waarschijnlijk gewoon met de auto gaan. Voordeel daarvan is dat je wat veder kan zitten met verblijf.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 20:49

De keren dat ik in Frankrijk was vond ik in/rond Parijs rijden wel een ramp :o maar op zich als je er wat van af zit en met ov kan zou het handig zijn

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 20:58

moonsparkle schreef:
De keren dat ik in Frankrijk was vond ik in/rond Parijs rijden wel een ramp :o maar op zich als je er wat van af zit en met ov kan zou het handig zijn



de paardensport is in versailles dus echt Parijs hoef je gelukkig niet in. ik denk dat er ook wel meer ov zal rijden dan?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 21:04

Als je hoort wat voor chaos het was bij de WEG in Fontainebleue dan zou ik er niet op durven gokken dat alles vlotjes gaat verlopen.

WillemYntJee
Berichten: 6302
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 21:52

In Londen was dat prima geregeld bij de paardensport!

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-23 21:54

Ashleytjuhh schreef:
moonsparkle schreef:
De keren dat ik in Frankrijk was vond ik in/rond Parijs rijden wel een ramp :o maar op zich als je er wat van af zit en met ov kan zou het handig zijn



de paardensport is in versailles dus echt Parijs hoef je gelukkig niet in. ik denk dat er ook wel meer ov zal rijden dan?


Ik ga naar atletiek :P

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 00:35

Varekaj schreef:
Als je hoort wat voor chaos het was bij de WEG in Fontainebleue dan zou ik er niet op durven gokken dat alles vlotjes gaat verlopen.


en bij F1 is t ook een ramp dus denk ook niet dat t goed zal verlopen, maar mocht ik kaartjes gaan krijgen ov in Frankrijk zie ik ook niet zitten, "je ne parle pas francais" :Y)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 09:58

Dat is hier dan weer geen probleem, best vloeiend Frans gebrabbel hier.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 10:14

Enzo_Ollie schreef:
Varekaj schreef:
Als je hoort wat voor chaos het was bij de WEG in Fontainebleue dan zou ik er niet op durven gokken dat alles vlotjes gaat verlopen.


en bij F1 is t ook een ramp dus denk ook niet dat t goed zal verlopen, maar mocht ik kaartjes gaan krijgen ov in Frankrijk zie ik ook niet zitten, "je ne parle pas francais" :Y)



Ach Engels kan ook met wat handen en voeten werk. Ik neem aan dat het met een event als de OS het wel beter geregeld is met borden en dingentjes

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 10:20

Fransen en Engels? Eerst zien dan geloven :')

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-23 10:39

Ik weet alleen omelet du fromage van een aflevering van Dexter's lab lang geleden :') oja crossiant en trottoir oké misschien weet ik wel iets maar ik zal er weinig aan hebben haha

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 10:45

moonsparkle schreef:
Ik weet alleen omelet du fromage van een aflevering van Dexter's lab lang geleden :') oja crossiant en trottoir oké misschien weet ik wel iets maar ik zal er weinig aan hebben haha


baguette voor een stokbrood, Vin voor wijn :j Eten kunnen we :9



Varekaj schreef:
Fransen en Engels? Eerst zien dan geloven :')


Jawel hoor gelukkig steeds meer :j tenmiste de 'jongeren'