Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-23 19:08

_coquette_ schreef:
Ik ben dan wel ingeloot maar heb geen creditcard :') dus moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen..


Ken je misschien iemand met een creditcard?

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 19:10

Een prepaid creditcard? ik weet niet of hij dat ook accepteert

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:21

Nog 40min! Ben zo benieuwd!

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:31

Ik ben ook stiekem een beetje zenuwachtig hahaha, ik heb geen idee hoe snel je moet zijn en of er iets van een wachtrij is.
Weet iemand of zodra je de kaartjes hebt geselecteerd hij deze bewaard bijv. 10 minuten, zoals bij ticketmaster bijvoorbeeld? Wil wel goed kunnen kijken of ik de juiste kaartjes heb :+

edit: ik druk nu op de link en ik krijg inderdaad een melding over een wachtrij, fingers crossed

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:52

Nog geen mail, vorige keer pas toen alles was vergeven

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:57

Enzo_Ollie schreef:
Ik ben ook stiekem een beetje zenuwachtig hahaha, ik heb geen idee hoe snel je moet zijn en of er iets van een wachtrij is.
Weet iemand of zodra je de kaartjes hebt geselecteerd hij deze bewaard bijv. 10 minuten, zoals bij ticketmaster bijvoorbeeld? Wil wel goed kunnen kijken of ik de juiste kaartjes heb :+

edit: ik druk nu op de link en ik krijg inderdaad een melding over een wachtrij, fingers crossed


Dit kon ik vinden op de site:
een winkelmandje heeft een beperkte duur.

Dus ze zullen inderdaad tijdelijk gereserveerd zijn

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:58

Oke mooi, dacht t wel gelezen te hebben maar kon het niet vinden meer
nog 1 minuut!

edit: ik sta in de wachtrij!

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:01

ik heb een tijdsslot voor morgen, maar ik dacht ga eens kijken wat voor scherm ik krijg.

Maar nu zegt hij dat ik in de wachtrij sta, zou je dan toch al eerder er in kunnen :+

edit: Nee, je krijgt daarna een scherm je bent nog niet aan de beurt :')
Laatst bijgewerkt door Ashleytjuhh op 11-05-23 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:04

Ashleytjuhh schreef:
ik heb een tijdsslot voor morgen, maar ik dacht ga eens kijken wat voor scherm ik krijg.

Maar nu zegt hij dat ik in de wachtrij sta, zou je dan toch al eerder er in kunnen :+


hahaha dat vind ik ook apart, ik denk dat je zo moet inloggen dus dat je dan er niet door kan. Maar voor mn gevoel deed ik ook iets verkeerd doordat ik niet hoefde in te loggen :Y)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:06

Enzo_Ollie schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ik heb een tijdsslot voor morgen, maar ik dacht ga eens kijken wat voor scherm ik krijg.

Maar nu zegt hij dat ik in de wachtrij sta, zou je dan toch al eerder er in kunnen :+


hahaha dat vind ik ook apart, ik denk dat je zo moet inloggen dus dat je dan er niet door kan. Maar voor mn gevoel deed ik ook iets verkeerd doordat ik niet hoefde in te loggen :Y)



Dat klopt, ik moest daarna inloggen en kreeg het scherm je bent nog niet aan de beurt.

Het was het proberen waard :')

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:08

apart dat je er dan ook eerder door bent hahaha
mijn balkje is er bijna *\o/*

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:16

Whooohooooo hier is het gelukt!! *\o/* *\o/* We waren gelijk er door en hebben kaartjes voor teamfinale springen en dressuur en de kür dressuur! Zo blij!! En we hadden al kaartjes voor de cross!

Ik ga duimen voor iedereen dat het ook lukt!!

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:18

martinev schreef:
Whooohooooo hier is het gelukt!! *\o/* *\o/* We waren gelijk er door en hebben kaartjes voor teamfinale springen en dressuur en de kür dressuur! Zo blij!! En we hadden al kaartjes voor de cross!

Ik ga duimen voor iedereen dat het ook lukt!!


Was er nog veel beschikbaar?

Jij hebt een druk schema dan

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:21

Ja, er is nog wel beschikbaar! Maar niet overal de goedkoopste kaartjes meer.

Haha ja lekker druk schema, als er er dan toch zijn kunnen we beter veel bekijken! Overal de goedkoopste kaartjes kunnen scoren, dat scheelt!

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:22

WOOOOOO hiero ook! hier team qualifiying springen, eventing en de kür!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik hoop trouwens wel voor de volgende loting dat er weer kaartjes beschikbaar komen want alle goedkope waren nu al weg, van de paardensport iig

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:23

Enzo_Ollie schreef:
WOOOOOO hiero ook! hier team qualifiying springen, eventing en de kür!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik hoop trouwens wel voor de volgende loting dat er weer kaartjes beschikbaar komen want alle goedkope waren nu al weg, van de paardensport iig



jij ook gefeliciteerd.

Wat was nu het goedkoopste kaartje?

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:25

Ashleytjuhh schreef:
Enzo_Ollie schreef:
WOOOOOO hiero ook! hier team qualifiying springen, eventing en de kür!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik hoop trouwens wel voor de volgende loting dat er weer kaartjes beschikbaar komen want alle goedkope waren nu al weg, van de paardensport iig



jij ook gefeliciteerd.

Wat was nu het goedkoopste kaartje?


Dank! @martine jij ook gefeliiciteerd :)

Voor springen de qualifying, dat was 65, eventing was standaard 50 en dressuur weet ik zo even niet. wij hebben categorie C bij kür en dat was 155 :)
Kür was het duurst omdat dat een finale is, dus de grand prix zelf is sws goedkoper

edit: oh wacht nu, bijna niks meer onder de 200 bij springen, de rest weet ik niet maar zag dat toen ik het kür kaartje selecteerde de goedkoopste daar ook al weg was -O-

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-23 10:47

Hoeveel kaarten kun je in een keer kopen

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 10:49

moonsparkle schreef:
Hoeveel kaarten kun je in een keer kopen


6 per sessie en 30 maximaal.


Enzo dat klinkt alsof de kaarten die ik graag wilde hebben voor nu nog beschikbaar zijn

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:00

Ashleytjuhh schreef:
moonsparkle schreef:
Hoeveel kaarten kun je in een keer kopen


6 per sessie en 30 maximaal.


Enzo dat klinkt alsof de kaarten die ik graag wilde hebben voor nu nog beschikbaar zijn


voor sommige ook 4 per sessie, maar weet niet voor welke dat is.

Gelukkig! Mensen van "mijn" sessie kunnen wel nog heel de dag inloggen, dus zou wel kunnen zijn dat er nog wat verandert. Maar ik hoop wel voor iedereen die nog aan de beurt komt dat ze de kaarten in delen lanceren!

BrittOllie

Berichten: 2286
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:05

Hier is het ook gelukt! *\o/* Met de hele (schoon)familie naar de team finale dressuur! :) Zitten achteraan in D voor 85 euro pp. Springen waren alleen nog plekken van 200 en 305 euro pp beschikbaar, dat vonden wij het niet waard. Niet de hele familie is namelijk paardenmens ;)

Ik was ook graag naar de kür finale gegaan alleen die dag hebben we al dure categorie A kaarten voor de atletiek en daar gingen de anderen liever heen. Die hadden we al in de vorige ronde in maart geboekt, toen was er ook iemand van ons als eerste ingeloot en waren er geen kaarten voor de paardensport beschikbaar. Maar ik ben erg blij met iig de team finale dressuur! Het wordt een weekje parijs met hockey, atletiek, dresuur en beachvolleybal. En de mannen hebben nog een voetbalwedstrijd. En dan nog 2 hele dagen sight seeing, en tussendoor natuurlijk ook nog, meeste sporten zijn maar paar uren per dag. :)

In de verkoopronde in maart toen je packages moest kopen werd er niet bijgevuld in de opvolgende rondes. Er was toen van vrij veel ook alleen de dure categorie beschikbaar. Nu was van atletiek bijv. wel categorie D beschikbaar, dat scheelt wel echt enorm per kaartje... Daar had ik niet perse vooraan hoeven zitten voor 150 euro meer pp ;)

Maar goed, we zijn erbij, gaan er een bijzondere ervaring van maken! :D
Laatst bijgewerkt door BrittOllie op 11-05-23 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:07

Wij gaan naar de kür *\o/* *\o/* *\o/*

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:17

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook kaartjes voor de kür, wel echt een droom om dit een keer mee te mogen maken *\o/*

Ik hoop dat het bij iedereen die nog geen kaartjes heeft lukt om ook iets te kopen!

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:23

Ben wel benieuwd waar dan uiteindelijk zitten. Heb B categorie tickets. Maar je kon geen plaatsen kiezen ofzo..

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 11:26

Ik ben wel echt heel jaloers op jullie…… -O-
Maar heel erg gegund <3 :D