omgeving otterlo?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

omgeving otterlo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 21:11

Hallo,

Heb nog een vraag, heb op internet zitten kijken of ik wat kon vinden over de omgeving van Otterlo. kan bijna niets vinden. Weet wel dat je daar zandverstuivingen hebt en zo. Mag je daar met de paarden ook echt op rijden? en wat vinden jullie van die omgeving daar? hebben jullie nog tips over waar we echt moeten gaan rijden?

groetjes Wendy

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Re: omgeving otterlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:40

hmm ben ook benieuwd en kom op met antwoorden en foto's Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Re: omgeving otterlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 10:46

Ede zandverstuiving is helaas sinds kort afgesloten. Je kan wel mooi rijden richting Ede (naar de hei) en het Wekeromse zand is ook prachtig. We hebben genoeg vakantiegasten op stal die zich een week lang prima vermaken met de paarden.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Re: omgeving otterlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 01:59

Je kan van uit Otterlo door het park de hoge veluwe rijden en je kan buiten het park je door het bos en over (tussen) heide velden waar je uren rijden.
Afbeelding
Ik leuke stal om te overnachten is http://www.dekleinepol.nl/
Ik heb mijn paard vlakbij het Wekeromse zand staan, daar is het geweldig om te rijden.
Mooie foto's van wekeromse zand kijk op http://home.wanadoo.nl/g.snel/wekerom.htm

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re: omgeving otterlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:12

Ik heb daar ook wel eens gereden, maar dat is al een tijdje geleden. Had daar een paardje gehuurd en heb toen 2 uurtjes in de omgeving gereden ... hoe onverantwoordelijk Clown ... vreemd paard, vreemde omgeving Bloos
Maargoed, het was idd leuk rijden daar Lachen