Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Montgri

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 03:06

Gaat er iemand deze vakantie naar camping Castell Montgri in Estartit??? Ik vertrek op 8-9 juli en kom 23-34 juli terug. Daarna nog 2 weken in onze bungalowhuisje, maar dat is niet zo boeiend. Omdat mijn broer niet mee wil (gaat met zijn vrienden op vakantie), mag ik gelukkig een vriendin meenemen. Dus ik ga het (hoop ik) zeker naar mijn zin maken! Nog meer mensen die gaan of zijn geweest? Hoe lijkt het jou of hoe was het?

Anoniem

Re: Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Mont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:57

ik ga naar camping sol mar in blanes morgen

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Mont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 22:47

ohh daar heb ik op de camping gestaan!!!!
ik ga morgenavond naar l'estartit!!!!
echt leuk daar hoor *shoppuhhhh *

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Re: Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Mont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 00:51

Haha ik had tot vanavond nog nooit van dit plaatje gehoord en nu al voor de 2e x, was namelijk met een klasgenoot aan het chatten op msn en die vertelde dat hij morgen daar ook naar toe vertrekt voor 17 dagen samen met 2 vrienden. Dus als je Limbolanders tegen komt

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re: Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Mont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 15:00

Ooohw saai dorp
Ben er een paar jaar geleden geweest, en het dorp zelf vond ik niet echt boeiend moet ik zeggen.
'S avonds weinig te beleven en al erg vroeg uitgestorven op straat.
We was het strand super mooi, echt een heel groot breed zandstrand en super mooi uitzicht.
Ook kan je er goed duiken en leuke boottochtjes enzo.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Re: Spanje - Costa Brava - L'Estartit - Camping Castell Mont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 22:31

Zo, vanochtend rond 12 uur ben ik terug van Spanje en ik vind het er echt zo onwijs gaaf!!!!! Leuke badmeester ook.. Was gister beetje aan het klieren met hem met zonnebrandcreme. Was wel grappig alleen ik zat echt helemaal onder. Me haren was helemaal vet van de zonnebrandcreme. Alleen jammer dat het zo snel voorbij ging alles. Volgend jaar wil ik weer maar dan 3 weken ipv 2 weken. Als mijn ouders er ook naartoe gaan neem ik weer een vriendin mee. Anders ga ik met 3 vrienden naar de camping toe. Nog gezelliger eigenlijk. Maar dan wordt het denk ik 2 weken ipv 3 weken.

De vriendin die deze vakantie mee ging beviel me totaal niet! Ze geeft niks uit... Heeft alleen een goedkoop cadeautje gekocht voor der pa, ma, broer en zusje en voor haarzelf 1 ijsje en that's it... Alleen dat in die 2 weken!! Terwijl ze toch geld van haar pa heeft gehad. Mijn ouders hebben zelfs geen cadeautje gehad wat mij echt verbaasde. Ze hoefde niet mee te betalen aan die caravan, eten kreeg ze ook van ons en wat te drinken ook op een terrasje enzo. Maar ze geeft ook niks terug!! Me vader vroeg of ze even mee liep naar een zwembad om te kijken of mijn moeder der zonnebril er nog lag, maar nee hoor.... Zelfs dat niet eens. Ook als ze koppijn heeft doet ze zich voor alsof ze koorts heeft van 45 graden. Een grote aansteller is het ook! Vanavond is ze ook nog uitgegaan, terwijl ze vanacht de lange reis heeft gehad. Dus best knap als je dat dan na zo'n reis kan doen terwijl ze alsmaar zo ziek was enzo. En zo was ze dus wel vaker in de vakantie. Jammer dus dat ze zo was. Maar voor mij hoef ik haar niet meer.

Het dagelijks leven van ons was ook relaxt: Je wordt wakker, je trekt meteen je bikini aan, je eet wat, je pakt je handdoek en ga naar 1 van de 3 zwembaden (ik ga meestal naar het panorama), daar een beetje zonnen en zwemmen, (laat) in de middag naar een andere zwembad of terug naar de caravan, dan beetje relaxen, je pakt je spullen om te douchsen, je gaat douschsen, je eet weer wat (avondeten), beetje relaxen of badmintonnen, je kleed je aan en maakt je op, je gaat naar het panorama terras (of zitten bij het zwembad), dan naar de disco en dan weer slapen.

Foto's hebben we gemaakt, maar aangezien de scanner het niet meer doet kan ik ze helaas niet plaatsen. Ik vind het jammer dat het nu dus afgelopen is en ik weer in dit pislandje zit. Was er nog maar een last minute naar de camping toe.. Al was het maar voor een klein weekje.