australië?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

australië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:27

hooi! ik ben 12 en ik heb al plannen dat ik naar australie wil vrehuizen. iemand daar ooit op vakantie geweest en leuke info voor mij? alvast bedankt!

Byebye
Berichten: 133
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Prive

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:34

0
Laatst bijgewerkt door Byebye op 18-09-22 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 18:47

ja dat d8 ik ook al... maar woon je nu in israel ? stoer! kan je niet terug dán?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 10:12

Mijn vriend is Australier en ik kan je nu vast verellen dat het heel erg moeilijk aan het worden is om als 'buitenlander' naar Australie te verhuizen. We wonen niet voor niets in Nederland... Australie is een prachtig land, maar ik denk wel dat het heel erg ge-idealiseerd wordt. Ik zou er idd eerst eens een paar keer naar toe gaan voor (lange) (werk) vakanties, want je bent wel heel ver bij je familie vandaan, daar moet je maar net tegen kunnen . Wij hebben trouwens wel het plan om over ca. 6 jaar te emigreren... maar Australie staat niet no. 1 op ons lijstje omdat dat gewoon heel erg moeilijk is, zelfs met Australische partner.

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 12:45

okee ik snap het. ik neem aand dat het moeilijk is omdat het zo ver is?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 13:00

cijsalover schreef:
okee ik snap het. ik neem aand dat het moeilijk is omdat het zo ver is?


Nee, ik bedoelde in eerste instantie moeilijk omdat de Australische regering heel erg streng geworden is met het binnen laten van buitenlanders. Het is dus gewoon niet meer makkelijk om daar als buitenlander te gaan wonen. Helaas... Maar het is wel een prachtig land hoor, maar ik zal vanavond eens aan mijn vriend vragen of hij wat andere feitjes op wil noemen zoals werkgelegenheid, sociale voorzieningen e.d. Maar goed, als je nou de loterij wint... met een fortuin op je bankrekening maakt de Australische regering vast uitzonderingen...als mensen maar willen investeren . Welk deel van Australie spreekt jou aan? Want dat verschilt onderling natuurlijk nog enorm. Mijn vriend komt uit Queensland, uit het deel waar het zuidelijke stukje barriererif is zeg maar.

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:58

wow bedankt! mij spreekt het deel bij Sydney aan. dicht bij de kust en stad, maar wel iets meer op het platteland, voor mij paardjes. ( heb rijjke fantasie )

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:59

Ik heb ook rijke fantasie hoor... kijk maar eens in dit topic viewtopic.php?f=2&t=328729&hilit= wat ik voor de kerst gevraagd had... Sydney ben ik dus niet geweest, ik ben in Brisbane geweest, een geweldige stad!!! Daar is ook Australia Zoo van Steve Irwin (de crocodile hunter).

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: australië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 17:23

stoooerrrrrrrr!!!coowl huis