Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 16:30

Het is de bedoeling dat ik dit jaar samen mijn vriend naar Corsica ga met de auto. Mijn vriend heeft vliegangst en dus moeten we op vakantie met de auto....

We zijn al heel vaak met de auto op vakantie geweest, voornamelijk naar Zuid- Frankrijk maar dat heb ik nu gezien....

Dus dachten wij " we gaan naar Corsica" ...

Ik wil graag van mensen horen hoe dat bevallen is en hoe jullie dat geregeld hebben met de boot. En vanuit waar pakte jullie de boot?

Ik hoop dat er leden van bokt.nl zijn die mij meer info kunnen geven hierover!

Alvast bedankt!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Re: Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 18:02

Wij zijn toen ik nog heel klein was met de auto naar Corsica geweest. Eerst ergens heen gereden (weet niet meer waar, ik dacht Frankrijk, maar weet ik niet zeker) en daar met de auto op de boot en daarna waren we als het goed is op Corsica,
Was goed te doen, want ik was nog klein en heb het niet als vervelend ervaren zeg maar
Alleen het enige wat niet zo fijn was dat we telkens met de auto de berg op moesten en dan over al die slinger weggetjes, dat zorgt nog weleens voor wat misselijkheid enzo

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 18:11

-> Bokt International

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 18:53

Ik geloof dat de boot erheen erg duur is, ik ben er ook geweest maar dan met het vliegtuig en wil nog altijd weer eens die kan op.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Re: Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 22:30

Ik ben er een paar jaar terug met mn ouders geweest. Met auto + caravan naar Livorno in Italiƫ gereden, en vanuit daar overgevaren naar Bastia. De boottocht is toen goed bevallen.
Over ruim 2 weken gaan we waarschijnlijk weer. Dan gaan we alleen niet meer naar Livorno. Het laatste stuk was namelijk erg lastig rijden (ontzettend veel tunnels, dus best vermoeiend ). De planning is om via Nice naar Bastia te varen. De boot hebben we via internet geboekt. K weet alleen de site zo snel niet. Maar zou dat even aan mn ouders kunnen navragen.

Cuddle

Berichten: 625
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hoofddorp

Re: Wie is er weleens met de auto naar Corsica geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 08:28

Thanks voor de reacties.... dit weekend hebben we eens goed gekeken naar welke camping we wilde ( wij gaan altijd op de bonne....??? hoe schrijf je dat ook alweer??) maar alles zit al vol... geen corsica dit jaar, misschien volgende jaar!

Nu op naat Spanje.... en natuurlijk met de auto... hihi