keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 12:19

Normaal gesproken zijn we er in april al uit waar we heen gaan op vakantie, dit jaar was dat iets anders.

Me vriend wilde het lieft naar 1 van de Griekse eilanden, ik wilde dat ook wel maar vond het allemaal gigantisch duur en zag eigenlijk niks wat me aansprak. Turkije was ook een optie maar daar zijn we al 2x geweest dus die viel eigenlijk ook al af.

Gisteren viel mijn oog op deze: http://www.skytours.nl/hotel_fotos.php?landid=1&plaathotelid=1008

Afbeelding

En dat was in egypte daar zijn we beide nog nooit geweest dus vandaag hebben we hem geboekt.

Vind het allemaal wel erg spannend hoor. Is iemand hier wel eens in Egypte geweest en wat vond ie er van?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 12:23

-> BI

kimmie261

Berichten: 19223
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 12:25

jep ,ik ben er geweest 2x,maar wel om zoveel mogelijk te zien,dus eerst een 10 daagse cruise gemaakt over de nijl,met elke dag exursies(zelfs 1x om 4 uur snachts eruit gegaan...),en nog eens terug naar cairo...

mega gaaf land,zou zo weer gaan,en ik die liever niet op vakantie gaat,zegt dat...

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 19:51

Ik ben ook 2 keer in Egypte geweest.
Eerste keer ook heerlijke strandvakantie gehad, met quadsafari...echt gaaf en een snorkeltrip.
Tweede keer ook een week op de boot langs de Nijl en alles bezocht, daarna nog een paar dagen hotel. De bootreis was super, de hotelreis was iets minder, hotel midden in de stad, erg druk...

Als je een hotel buiten het centrum hebt zit je goed, mooi hotel, mooi zwembad en heerlijk strand (prive)

Ik wens je veel plezier in het heerlijke Egypte.
Ik ga zeker nog eens terug, naar Sharm en naar Cairo..

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 23:30

Ik ben 4 keer in egypte geweest


dahab
sharm el shaik
el gouna
el quesier

Het waren duikvakantie. Erg gezellig en mooi gesnorkeld. Sharm el shaik is erg toeristisch. Veel winkels. mooi stranden enz.

wij gingen in de herfstvakantie want dan is de temperatuur beter. 35/40 graden en het water was 30 graden. In de zomer kan het wel 50 graden worden. Geen pretje

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:13

Ga je nu nog steeds met die aanslagen en die doden??

Vrienden van mij gaan ook, in september.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Re: keuze kunnen maken we gaan naar egypte...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 00:31

Suzanne F. schreef:
Ga je nu nog steeds met die aanslagen en die doden??

Vrienden van mij gaan ook, in september.


In eerste instantie dacht ik: ik blaas het wel af... maar later dacht ik ook: hier kan het net zo goed gebeuren.

Ik heb dus besloten om toch naar sharm al Sheik te gaan, mocht er nog wat voor die tijd gebeuren dan bekijken we het nog een keer. Geld krijg je ook niet terug voor de reis en de kosten zijn meer als 1500 euro en dat vind ik dan toch wel zonde. (oke je leven is meer waard maar toch)