Paar vraagjes over Disneyland Paris

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 13:31

Hoihoi,

Ik wil graag naar Disneyland gaan in Parijs, ben er nog nooit geweest en het lijkt me gewoon erg leuk. Nu had ik wat vraagjes voor mensen die als eens zijn geweest... In welke periode kun je het beste gaan? Met welke organisatie zijn jullie gegaan? En welk hotel is oke? Ik zag een aanbieding voor hotel Kyriad maar die scheenw eer niet zo goed te zijn. Santa Fe lijkt me ook wel oke, is de goedkoopste van de Disneyhotels geloof ik...

Maargoed, tips enz zijn welkom

loveluuk
Berichten: 419
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:34

Ik ben zelf met mijn ouders in het bungalowpark geweest (davie crocket ranche volgens mij)
Volgens mij kan je het beste in het naseizoen gaan (dus als er geen vakanties zijn) De rijen zijn minder lang en het hotel en park zijn minder duur.

Veel plezier!

Druif_01

Berichten: 8854
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:35

wij zijn met oad gegaan (is de enige maatschappij die rijdt op disneyland zeiden ze ons toen bij het reisbureau) voor davy crocket range moet je wel met de auto gaan. Ik ben toen zelf in hotel Chayenne geweest, erg leuk hotel! niet zo heel erg prijzig (ok voor de maatstaven van Disneyland dan )

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:36

ik ben al een aantal keren geweest en de periode maakt opzich niet uit. kerst vind ik altijd er leuk!! en is ook heel mooi versierd dan enzz.. verder sliepen wij altijd in het bungalow park..een paar km van disney vandaan dat hoor volgens mij wel bij disney. dat heet het davy crockett ranch, en wij gingen altijd met de auto heen...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:41

Ik ben in het western hotel geweest, geen idee hoe die heet?!
Erg leuk hotel

Het beste is om te gaan wanneer er geen vakanties zijn. Wij zijn in de zomer geweest en dat was goed te doen. Lekker weer ook. En met school ben ik 1 dagje geweest in de winter, rond februari. Was heel rustig, en slecht weer. Voordeel was geen wachtrijen maar toch maar liever mooi weer

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:14

Ik ben in hotel Santa Fé geweest en dat is super bevallen ! Wij zijn met de thalys (trein) gegaan en dat is ook heel erg goed bevallen. (hebben toendertijd geboekt bij Holland International).

Je moet alleen heel erg goed op je spullen letten, mijn camera is er gestolen toen we naar een parade stonden te kijken. Zelf zijn we begin januari gegaan, omdat toen de kerstshows er nog waren, het was er toen niet eens zo superdruk.

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:16

Ik ben er wel eens geweest, maar ik was 4
Ik denk dat je het beste het hoogseisoen een beetje kan ontwijken, dan is het namelijk superdruk!
In de winter, is wel koud maar wel mooie shows die ze dan hebben!
Het is iig super leuk dus veel plezier

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:17

Ben een paar jaar geleden met mijn ouders geweest en dat was tijdens de kerstperiode. Was erg mooi versierd allemaal, in kerstfseer en niet zo krankjorum druk.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:24

ik rij vanacht weer aan naar disney, normaal ga ik altijd buiten het hoogseizoen want dan is het lekker goedkoop en niet te druk.
Maar met kerst is echt wel het mooiste.
Wij gaan bijna altijd naar santa fe, gewoon goed en goedkoop.! keer ben ik in het disneyhotel geweest dat is echt mooiiiiii maar zo duur.(gelukkig gekreken van mijn ouders haha) en we zijn een keer in die blokhuten geweest maar dat vondt ik 10x niets hoor.
Nu gaan we naar het kyriad toe.
Ik ben echt disney verslaafd ik ga ieder jaar wel een keer en dit jaar zelfs twee keer dus als je iets wil wten moet je maar even pmen.

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:41

ik ben zelf 2x met mn ouders gegaan... toen naar david croquet (dat bungalowpark), er rijden busjes om je dan naar het park te brengen...
we waren beide keren in het hoogseizoen gegaan.. ik vond t echt geweldig!!! de mooie shows 's avonds.. lichtparades enz..

daarna ben ik nog 1x met school geweest (werkweek in parijs) en dat was ergens in oktober ofzo... vond t toen minder geslaagd,... regende de hele dag (loop je toch ook al niet zo lekker door dat park)

Sizz
Berichten: 7838
Geregistreerd: 02-11-04

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:00

Ik ben er 2 keer geweest. De eerste keer in hotel Chayenne, de tweede keer in Santa Fe.

Allebei de hotels zijn goed en we zijn rond april-mei geweest.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:02

AM --> BI

Deerne
Berichten: 698
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Provincie Gelderland

Re: Paar vraagjes over Disneyland Paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:44

Met de Kerst is heel erg leuk.
Wij zijn 1 keer met de bus geweest met Peter Langhout reizen. Deze is redelijk goedkoop maar vond het hotel e.d knudde.
We zijn ook 1 keer met de auto geweest en hebben gelogeerd in het New Poort Bay hotel op het park zelf. Dit was super goed alles was netjes en goede service.
Voor kinderen is het disney onbijt is ook erg leuk.

Als je gaat alvast veel plezier.