Wat te doen in Arizona?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Achterom
Berichten: 23060
Geregistreerd: 28-09-04

Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 10:54

Waarschijnlijk ga ik eind oktober dit jaar met mijn vriend mee naar Arizona (VS) voor een vakantie. Mijn vriend heeft daar namelijk een conferentie van zijn werk, dus dit leek ons een mooie kans om er een leuke vakantie achteraan te knopen. Zijn vliegticket wordt immers al betaald door zijn werk!

Maar wat zijn nu dingen die we moeten zien en doen als we eenmaal daar zijn? Wie is er al eens geweest en heeft leuke tips?

De reisgids ga ik binnenkort halen hoor, maar ervaringen zijn altijd leuker!

Fitzroy

Berichten: 25162
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 08:09

Als je naar Arizona gaat, kun je de Grand Canyon natuurlijk niet overslaan! Dat is een must.
Verder nog Montezuma Castle.

Het ligt er aan hoeveel tijd jullie over hebben, anders kun je een rondreis Nationale Parken doen met Bryce Canyon, Canyonlands, Zion en Arches NP. Prachtige parken allemaal en de moeite waard om te gaan zien!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:20

Als je vriend ook een beetje van paarden houdt zou ik zeker naar een dude ranch gaan. Verder ben ik heel jaloers op je, dus meer kan ik er niet over zeggen.

Nettie

Berichten: 1516
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 02:51

Ik heb daar gewoond als baby Kan je vertellen dat je veeel water moet meenemen en wie weet handschoentjes voor autorijden, want het stuur kookt Al hoewel oktober vast mee zal vallen.

Achterom
Berichten: 23060
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 12:05

Guinevere schreef:
Als je vriend ook een beetje van paarden houdt zou ik zeker naar een dude ranch gaan. Verder ben ik heel jaloers op je, dus meer kan ik er niet over zeggen.

Mijn vriend houdt niet van paarden, helaas.

Maar het plan is nu om eens te kijken of ik kan gaan paardrijden als hij die conferentie heeft. De conferentie is in Scottsdale, dus als iemand nog een goed adres daar in de omgeving kent....

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 04:14

Misschien zit hier iets leuks bij: Horse-Riding.net, of anders hier: HorseRentals.com (erg onoverzichtelijk).

Houd er wel rekening mee dat sommige stallen alleen trail rides voor de "novice rider" aanbieden en je dan vaak alleen maar stapt. Maar dat geldt niet voor allemaal en je kan meestal een privé rit maken waarbij je wel galoppeerd. Paarden huren zonder gids is vaak onmogelijk, maar misschien dat dat sowieso niet zo'n goed idee is als je niet met het gebied (hitte, dieren, etc) bekend bent.

Wel foto's maken, hè?

Achterom
Berichten: 23060
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 12:57

Hopen dat ik nog in mijn eigen oude topic mag reageren, maar ik ga waarschijnlijk hierheen: www.williamsfamilyranch.com

De tijd erna willen we gaan rondreizen met een huurauto. Ik hoorde dat als je van de ene plaats naar de andere rijdt, je soms te maken kunt krijgen met drop off costs? Dus dat we beter een grote ronde zouden kunnen rijden?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:03

Wendy schreef:
Guinevere schreef:
Als je vriend ook een beetje van paarden houdt zou ik zeker naar een dude ranch gaan. Verder ben ik heel jaloers op je, dus meer kan ik er niet over zeggen.

Mijn vriend houdt niet van paarden, helaas.

Maar het plan is nu om eens te kijken of ik kan gaan paardrijden als hij die conferentie heeft. De conferentie is in Scottsdale, dus als iemand nog een goed adres daar in de omgeving kent....

Kun je bij mijn schoonzuster op bezoek;Zij woont in Scottsdale

De familie van mijn moeders vriend heeft daar in de buurt een grote stal met paarden.Kan wel eens voor je informeren.

Bohjal
Berichten: 210
Geregistreerd: 28-04-05

Re: Wat te doen in Arizona?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:54

Wendy schreef:
De tijd erna willen we gaan rondreizen met een huurauto. Ik hoorde dat als je van de ene plaats naar de andere rijdt, je soms te maken kunt krijgen met drop off costs? Dus dat we beter een grote ronde zouden kunnen rijden?


Klopt. Die kosten kunnen behoorlijk hoog zijn (vaak een paar honderd dollar), dus je kunt je auto beter weer op dezelfde plek inleveren.