last minute

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

last minute

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:05

omdat vriendin en ik niet zoveel centjes hebben, hebben we besloten dit jaar last-minute te gaan reizen
naar turkije eerste week van juli.

maar eh... hoe gaat dat last-minute gedoe in zn werk? moet je boeken of kan je met koffer naar schiphol en zeg je daar ik wil graag weekje turkije zeer goedkoop

*controle-freak vind het maar spannend* \


dusse please help me met tips, verhalen etc.

Tamara

Berichten: 10449
Geregistreerd: 20-07-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:23

Volgens mij kan je dat via internet boeken! Staan op elke site wel last-minutes en dan kan je die boeken, vaak heel goedkoop, maar dan moet je dus wel op stel & sprong weg kunnen en is het niet gegarandeerd dat het dus de 1e week van juli kan... Of je moet lang genoeg zoeken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:30

ja dat moet wel want we hebben die week vrij

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:57

Als je 1 week vrij hebt zou ik via internet iets boeken. Als je naar Schiphol gaat dan heb je niet altijd evenveel keus en het kan soms ook voor 10 dagen of 2 weken zijn.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:22

oke
we gaan wel gewoon internet zwaar afstruinen

harlekijn
Berichten: 661
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: 5 min van het strand

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:09

Of ga anders even bij je reisburo langs die zullen ook wel last minute hebben.Veel suc6 met zoeken

tinkerabc

Berichten: 426
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Lelystad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:44

Mmm, een last minute, je wilt dus goedkoop op vakantie. Houd er in ieder geval rekening mee dat je niet veel keus zult hebben, en dus ook niet te veel eisen moet stellen zoals: dichtbij het strand, met zwembad, airco, minimaal 4*, tv op de kamer, enz. enz.

Hoe langer je wacht met boeken, hoe minder keus. Vooral als het nederlands elftal snel uit de WK ligt, of het weer is slecht in die periode kan het ineens erg lastig worden om nog goedkoop op vakantie te gaan. Dit omdat iedereen dan op het laatste moment weg wil.

Je kunt inderdaad alvast gaan rondsnuffelen op internet, maar die prijzen zijn ook vaak "lokkertjes". Prijzen exclusief toeslagen (weekendtoeslag, vluchttoeslag), luchthavenbelasting (toch al gauw 60,- per persoon). Dus kijk goed rond en ga anders even langs het reisburo!

Succes ermee!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Re: last minute

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:24

Ik heb vorig jaar met n vriendin een last minute geboekt, gewoon bij het plaatselijke reisburo. Een week later zaten we heerlijk in de zon op de Dominicaanse Republiek. 10 dagen all in.... Mmm...