Disneyland Parijs, welk hotel?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 00:31

Nou 1 ding zeker, het is zeker je geld waard om naar het Disney Hotel te gaan, alles is daar echt perfect!
Wij hadden zelfs chocolaatjes op onze bedden. Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:34

mag ook wel voor die prijs Haha! Tong uitsteken

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:41

Hey, wij zijn net terug uit Disney en het was echt super. Enige nadeel dat het heel erg massaal is daar. Ondanks dat het park zo groot is waren er heel erg veel mensen. Met de kerst was het park tot 22.00 uur open!! In de avond is het echt veel leuker en rustiger. De verlichting overal was ook super kerst is dus een aanrader!
Ik heb in 2.5 dag beide parken kunnen zien en overal in geweest. Maar alleen met gebruik van fast pass en door na 7 uur nog overal in te gaan.

Het film park was leuk maar erg klein en het aantal atracties nog zeer beperkt. Een aanrader om pas eind 2007 weer te gaan. Ze zijn aan het bouwen voor 3 nieuwe atracties. O.a. de amerikaanse tower of terror!! (gigantisch gebouw helaas nog lang niet af).

Ik vond het erg leuk maar begrijp niet dat mensen zeer regelmatig naar deze parken gaan. Eens in de 7 a 10 jaar is voor mij genoeg.

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:42

Wij gingen altijd naar hotel Cheyenne..
Is echt super leuk! Lachen

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 17:41

flowerxxx schreef:
Hey, wij zijn net terug uit Disney en het was echt super. Enige nadeel dat het heel erg massaal is daar. Ondanks dat het park zo groot is waren er heel erg veel mensen. Met de kerst was het park tot 22.00 uur open!! In de avond is het echt veel leuker en rustiger. De verlichting overal was ook super kerst is dus een aanrader!
Ik heb in 2.5 dag beide parken kunnen zien en overal in geweest. Maar alleen met gebruik van fast pass en door na 7 uur nog overal in te gaan.

Het film park was leuk maar erg klein en het aantal atracties nog zeer beperkt. Een aanrader om pas eind 2007 weer te gaan. Ze zijn aan het bouwen voor 3 nieuwe atracties. O.a. de amerikaanse tower of terror!! (gigantisch gebouw helaas nog lang niet af).

Ik vond het erg leuk maar begrijp niet dat mensen zeer regelmatig naar deze parken gaan. Eens in de 7 a 10 jaar is voor mij genoeg.


Als ik maar 1x per jaar ga krijg ik al afkick verschijnselen haha Haha! Haha! .
Maar goed dat het niet ieder zijn hobby is anders zou het wel erg druk zijn in de parken Tong uitsteken

katjaaaa
Berichten: 526
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: alkmaar

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:25

beste eurodisneyfans Haha! Haha!

wie is er met de trein (thalys)erheen geweest?bij wie had je geboekt?
Haha!

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:30

Ik ben de laatste twee keer met de trein geweest. Het arrangement hadden we bij D-reizen geboekt, het treinarrangement bij de NS zelf. Was net even wat goedkoper. We hebben dan wel hebben gekozen voor het goedkoopste kaartje, dat je niet kan retourneren. Als je door de week reist, stap je één keer over en daarna stap je bij het station van Disney (Marne le Vallee) uit. Op bepaalde dagen gaat er ook een rechtstreekse trein vanuit Nederland naar Disney.

katjaaaa
Berichten: 526
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: alkmaar

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:42

Haha! Haha!

X__Hardc0re_
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-08-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:22

bonney4evver schreef:
hoeveel was jij dan nu kwijt als ik vragen mag?? en in t weekend.. want in maart zijn er geen vakanties he..


edit: en waar dan? op dreizen kan je niet eens met de bus die periode..
[/quote]

Ik ben nu 720 euro kwijt en ik ga met Oad.
25,26,27 en 28 maart van zaterdag tot dinsdag
[/quote]


hmmm oke..
zou jij kunne kijken wat je dan voor 3 dagen 2 nachten kwijt ben? of kan je dat niet? Tong uitsteken
[/quote]

Ja hoor alleen..
Dan moet je even laten weten welke datum en hoe je der heen wilt auto bus of trein en welk hotel.
Heb hier een boekie liggen dus laat maar weten Haha!

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 16:00

hardcore wat een gigantisch dure prijs!!

Ik ben drie dagen geweest in de (dure) kerstperiode en betaalde 250 pp! (incl ontbijt, 3 dagen park in een van de disney hotels).

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:23

wij zouden 30 januari gaan, we waren al in parijs (mijn vriend en ik) hadden al kaartjes gekocht op de champs elysees (hoef je niet te wachten bij het park) maar toen we erheen reden werd het weer zo slecht dat we maar naar nederland zijn gereden. We gaan in de loop van het jaar dus nog eens (kaartjes zijn een jaar geldig) We nemen trouwens via booking.com een goedkoop hotel buiten disney, vind de hotels bij disney te duur.

ik ben wel opzoek naar een engel die voor mij een Luigi en een Guido knuffeltje (beide uit cars) mee wil nemen uit disney voor mijn vriend en ik er heen gaan, wil hem verassen. Uiteraard tegen een kleine vergoeding (en de kostprijs van de knuffeltjes)
het gaat niet om de grote knuffels maar de kleine versies
Bij de disney winkel op de champs elysees stonden ze boven in een stelling.

alvast bedankt

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:25

k aboneer me even want ik heb eenw eekendje disney gehad en mag kiezen waar ik wil slapen Haha!

X__Hardc0re_
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-08-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:47

flowerxxx schreef:
hardcore wat een gigantisch dure prijs!!

Ik ben drie dagen geweest in de (dure) kerstperiode en betaalde 250 pp! (incl ontbijt, 3 dagen park in een van de disney hotels).


Ja maar welk disneyhotel dan?
En hoe ben je der heen gegaan?
En bij wie heb jij geboekt dan?

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:01

ik ben vorig jaar met mijn zoontje geweest. kreeg het en was heel leuk! We zaten in cheyenne. Daar moet je van tevoren kaartjes kiezen hoelaat je wil ontbijten, maar dan kan je uit best wat dingen kiezen. Wij waren er 3 dagen en 2 nachten voor de kerst. Dan zijn er altijd aanbiedingen!! Je hebt wel de mooie versiering en parade's, maar nog niet de drukte. heb dus weinig in de rij gestaan, op laatste dag na. s Avonds hebben we op het park gegeten en 1 dinner show wild west gedaan. Het eten valt wel tegen, maar goed, daar kom ik niet voor en red je je wel paar daagjes. Vanaf het hotel gaat er steeds een busje en weer terug, dus dat was oke. Ik wilde toen ik daar was ook laatste dag naar parijs gaan, omdat ik allebei de parken al goed had gezien, maar zoonlief wilde nog wat dingen doen, dus dat doen we een andere keer wel. Het park vind ik na 2 dagen wel genoeg, maar als het druk is, kan de 3e wel nodig zijn. Of als je overal echt in wil of ,meerdere keren.
veel plezier

Fleur_Laura

Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 23:02

Disney hotel, 4 jaar geleden Duivel , toen vond ik het er goed uitzien, eten goed enz. loopafstand was 1 minuut want je zat op het park

X__Hardc0re_
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-08-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 01:03

Zijn der in disney eigelijk veel atracties die alleen maar keihard gaan aangezien ik daar echt niet tegen kan Clown
Of valt dat wel mee ik wou der al zo graag een keer heen nu staat alles vast maar ik durf niet eens in een achtbaan of iets wat hard gaat en draait sta liever gewoon op de grond Nagelbijten / Gniffelen

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 01:07

Nou dat valt echt mee, je hebt echt super veel atractie's met verschillende dingen.

juval

Berichten: 13315
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:33

X__Hardc0re_ schreef:
flowerxxx schreef:
hardcore wat een gigantisch dure prijs!!

Ik ben drie dagen geweest in de (dure) kerstperiode en betaalde 250 pp! (incl ontbijt, 3 dagen park in een van de disney hotels).


Ja maar welk disneyhotel dan?
En hoe ben je der heen gegaan?
En bij wie heb jij geboekt dan?


ben ik ook wel benieuwd naar!
wij willen in de zomervakantie, begin augustus, maar ik vrees dat het dan ook vreselijk duur zal zijn.

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:34

720 EURO Voor Disnyland parijs? Lips are sealed Nagelbijten / Gniffelen Wow!

Jeetje als het goed is ga ik met een paar vriendinnen in de meivakantie 3 dagen heen.
De reis kost 180 euro meende ik, 2 dagen toegang tot het park. We zitten dan wel niet in een hotel in het park maar wel er vlakbij. En verder hebben we nog een lichttour door parijs heen. Het hotel is incl. ontbijt en avondeten en we gaan met de bus heen en terug.

Si_monee

Berichten: 2899
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hoevelaken

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:36

Disney land parijs is super leuk! wij zijn in het disney hotel geweest echt leuk! verder heb ik niet zo verstand van die andere hotels

Anoniem

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 00:30

Ik ga met carnaval naar Disney, we zitten in het explorers hotel!

Iemand daar bekent mee?

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 00:34

Nou wij kwamen boven de 1000 euro voor drie dagen. Tong uitsteken

Anoniem

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 00:35

Ik hoef niet te betalen! Vroeg me af wat de ervaringen waren?

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 00:39

Nou mijn ervaringen waren heel erg goed, als je eenmaal daar bent wil je niet meer weg! Tong uitsteken

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 01:41

yousra schreef:
Nou wij kwamen boven de 1000 euro voor drie dagen. Tong uitsteken

oi? Gestoord

En dan dacht ik dat ik in een 13 daagse reis naar ijsland met trektocht te paard van 7 dagen veel had uitgegeven...