Lloret de Mar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara88

Berichten: 2720
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Beilen

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:59

Ik ben 3 x in Lloret geweest en ga dit jaar voor de 4de keer Haha!
Heb in Hotel Flamingo gezeten. ( eten was idd niet lekker, maar we aten het merendeel van de tijd buiten de deur)
1 x in app. Fortuna, beviel erg goed.
En 1 x in een hostel. Das dus alleen een bed en een badkamer. Dus altijd buiten de deur eten.

Ik vind Lloret echt geweldig. De sfeer, het uitgaan, het strand, de winkels echt SUPER!! Plus dat ik er mijn huidige vriend heb leren kennen waar ik vandaag 8 maanden mee ga Haha!
Ja ik kan niet wachten tot ik weer mag Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:30

Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook voor de 2de keer! Blanes durf ik gewoon niet aan, nadat ik al in het geweldige LIoret ben geweest! Yeah zie het helemaal zitten! Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:32

luxket schreef:
ik ben er ook al eens geweest, wasook echt een top vakatnie, wil alleen graag ervaringen van mensen in appartementen.. Wie heeft er ervaring met appartement rossanna?


Een betere link kan je niet krijgen!

Zijn de hotels, appartementen, hostels echt zo goed als dat de site vermeld? Kijk dan maar eens hier of de hotels echt wel zo goed zijn.
http://www.vakantiereiswijzer.nl/

daaf4ever
Berichten: 2729
Geregistreerd: 30-10-05

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:38

En ook ik ga dit jaar misschien naar Lloret de Mar Haha!
We gaan dan ook met Beachmasters, als ik al deze verhalen hier hoor kan ik bijan niet meer meer wachten Haha! Tong uitsteken

kenso0wlover

Berichten: 768
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:27

Ik vind zelf Lloret iets te groot en alles. Ben er vorig jaar geweest en vond het een beetje té. Te veel vervelende ( en niet eens leuke ) proppers, te veel discotheken en kroegen ( waarvan de helft niet zo leuk was ) en te veel politie die er gewoon op los slaat.

IK ga zelf naar Blanes dit jaar, is veel kleiner, maar ik vind het daarom ook veel gezelliger. Ik ga wel een avondje naar Lloret waarschijnlijk, daarvind ik het wel leuk voor!

Ik ga trouwens 17 dagen naar blanes, op een camping, voor 320 euro ofzo Haha! Heb er zin in!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:34

kenso0wlover schreef:
Ik vind zelf Lloret iets te groot en alles. Ben er vorig jaar geweest en vond het een beetje té. Te veel vervelende ( en niet eens leuke ) proppers, te veel discotheken en kroegen ( waarvan de helft niet zo leuk was ) en te veel politie die er gewoon op los slaat.


Precies.. De sfeer wordt je haast opgedrongen.. En als je daar een hekel aan hebt en t liefst je eigen feestjes bouwt zit je echt verkeerd in Lloret.. Ik ga er echt NOOIT meer terug!!

En die mossos d'equadra (ofso) zijn echt totaal geschift!! En als ze er moeten zijn, zijn ze er niet Verward

Esme_

Berichten: 279
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Hengelo

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:52

Ik ben vorig jaar ook met 6 vriendinnen naar Lloret geweest, in appartementen TNT. Was echt een hele leuke vakantie, maar als je van een cultuur vakantie houdt zou ik er niet heen gaan Lachen
wij sliepen elke ochtend lang uit, stokbrood halen en dan op het strand ontbijten. Verder hele dag beetje zwemmen enz, en dan 's avonds lekker uiteten (kan echt heel goedkoop) en stappen.

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:39

Ik ben in 2004 samen met een vriendin 10 dagen naar Lloret geweest in appartement Rosanna. Het was echt een superleuke vakantie, vond Lloret ook erg leuk al vond ik 10 dagen wel echt genoeg Bloos Wij waren toen nog net buiten het hoogseizoen dus met de drukte viel het toen nog wel mee, dat begon pas echt toen wij terug gingen (gelukkig!)

Sillief

Berichten: 307
Geregistreerd: 11-10-06

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:39

Ik ben er nu 2x geweest, en het blijft geweldig! Haha!

janinetjjj

Berichten: 5003
Geregistreerd: 09-06-05

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:42

BounceBabe schreef:
Ik ben er ook 2 jaar geleden geweest, ik zat in Helios, 10 dagen lang! Heerlijke tijd gehad! Damn tijd van mijn leven zou je haast zeggen! Haha!

Helios is super inderdaad Go jij! Go jij!

__Kim__

Berichten: 214
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 16:34

Mijn vriend heeft 2 zomerseizoenen in Lloret gewerkt. (in een beachbar) ben er dus de afgelopen 2 jaar geweest. Vond het wel geslaagd maar beetje te, het wordt je teveel opgedrongen.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:47

janinetjjj schreef:
BounceBabe schreef:
Ik ben er ook 2 jaar geleden geweest, ik zat in Helios, 10 dagen lang! Heerlijke tijd gehad! Damn tijd van mijn leven zou je haast zeggen! Haha!

Helios is super inderdaad Go jij! Go jij!


relaxt personeel, ook een nederlander achter de balie daar haha. Heerlijke jongens, heerlijk eten! hmm! Daar wordt je bijna niet ziek! Clown

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:54

llorett is echt voor de jeugd
ben er zelf ook meerdere malen geweest.
rosanna is een aanrader, pal aan het strand, en op het dak een klein zwembad
alleen zijn ze er wel erg streng wat betrefd vreemden na 22 uur Tong uitsteken

hotel don juan is vreselijk slecht, kakkerlakken kruipenn er rond.

ik raad een hotel zowiezo af, een koelkast is daar echt een must, evenals airco

ik zou er niet meer heen gaan, het is puur voor de jeugd leuk als helemaal los ga vakantie

de winkeltjes zijn ook erg leuk, alleen die proppers de hele dag, men daar wordt je gek van

wij riepen meteen NO THANKS
als er weer iemand met een foldertje en "megakorting"aan kwam kakken.

het strand is trouwens niet veel, het is klein, en altijd veel te druk,
ga er alleen heen om te zuipen, stappen en te N***** Haha!

Laurierhaag
Berichten: 807
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:16

Poney schreef:
Ik ben zomer 2005 in Lloret geweest!! Super cool!! Appartementen Bolero Park is zeker aan te raden!! Mooi hotel, geen zeikerig personeel, barretje erbij (met zeeer lekkere cocktails!! Tong uitsteken ), zwembad erbij! Wel fftjes lopen naar het strand en discotheken, maar niet zon probleem!

Hangt ook een goeie sfeer daar vind ik....ik heb daar zeer op mijn gemak daar alleen snachts op straat gelopen! Ben vorig jaar in Rimini geweest maar daar dus echt niet he!!

dus Lloret zeker aan te raden!!


Ik ga deze zomer met 3 vriendinnen naar Lloret de Mar, en we zitten in Bolero Park. Ik heb daar al heel veel positieve reacties over gehoord (gelukkig Tong uitsteken ) Maar zijn er verder nog tips of dingen waar we echt heen moeten gaan? Dit is namelijk de eerste keer dat we zonder ouders weg gaan! Haha!
Ik heb er in ieder geval zin in!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:05

Waterpark, gele banaan, feest in een villa elke donderdagavond

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:17

Dat feest was idd wel lachen Ja

Anoniem

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 23:35

Ik zit d'r langs, in Malgrat! Lachen 3 vriendinnen van me gaan meteen na de examens naar Lloret, lijkt me ook wel wat voor volgend jaar. Lachen

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 19:05

Iemand ervaringen met Malgrat?

En hoeveel is de entree van die Waterworld?
Klinkt namelijk wel leuk, maar ook erg duur Tong uitsteken

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:44

23 euro voor iedereen boven de 1.40, maar ik denk dat je dat wel bent of niet Clown.
Is een erg leuk park, ben er nu 3 keer geweest, we komen daar elke zomer in Lloret Haha!

Laurierhaag
Berichten: 807
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:12

Ezumii schreef:
23 euro voor iedereen boven de 1.40, maar ik denk dat je dat wel bent of niet Clown.
Is een erg leuk park, ben er nu 3 keer geweest, we komen daar elke zomer in Lloret Haha!


Dit ga ik onthouden! Knipoog