Wat is handiger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:37

Omdat mijn paspoort in augustus verlopen is moet ik hem laten verlengen.
Ik wil alleen geen paspoort meer maar een indentiteitskaart. Ik geloof dat mijn
paspoort 25 augustus verlopen is. Maar aangezien ik van 25 juli tot 4 augustus na
Griekeland ga vraag ik me af wat slimmer is. Van te voren een nieuwe halen of erna..
Wat zouden jullie doen?

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:39

van te voren, stel je voor dat er eens iets gebeurt en jij zit vast op dat eiland tot september, is je paspoort verlopen en mag je niet terug..

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:41

je mag zoiezo niet met verlopen paspoort onderweg zijn volgens mij. mij opa die heeft em ook ervoor gehaald. ik zou als ik jou was em d'r ook voor halen (j)

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 16:59

Als ik er ben is mijn paspoort niet verlopen. Maar mijn vader zei ook al, je kan er beter 1 hebben die wat langer geldig is als die. Want meteen als ik dan terug kom moet ik een andere gaan halen. En idd Snoetie wat jij zegt is wel slim inderdaad! Daar had ik nog niet aangedacht!

Soda

Berichten: 921
Geregistreerd: 21-08-04

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:00

Ik zou 'm gewoon van te voren halen. Wat maakt dat ene maandje nou uit? Bij veel vliegmaatschappijen en reisorganistaties geldt trouwens de regel dat je paspoort nog minstens een aantal weken geldig moet zijn na terugkomst. Ik zou mezelf moeilijkheden besparen en begin juli even een nieuwe gaan halen.

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:09

Ik zou hem van tevoren halen. Ik weet niet hoe het met Griekenland zit maar als je naar sommige landen gaat moet je paspoort nog een x-aantal maanden na aankomst in het land geldig zijn.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Wat is handiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:26

Van te voren gaan halen, het is vaak verplicht dat je identiteitsbewijs een aantal weken geldig moet zijn na terugkomst. Let er wel op dat het tegenwoordig een week duurt voordat je een nieuw paspoort/identiteitskaart hebt.