Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 469 van de 474 [ 11835 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 474  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Profiel   

Wat jammer dat dat zo gebracht wordt. Jammer ook dat er geen nuance aangebracht is. LCC heeft voor SHOW besloten rassen die erkend zijn bij een organisatie aangesloten bij het World Cat Congres (WCC) toe te laten op show. Dat heeft dus helemaal niks te maken met de stambomen van LCC.

Voor wat de stambomen betreft…….ergens in 2022 zijn de stambomen van LCC gelijkgetrokken aan die van andere verenigingen……tot die tijd werd een afstammingsbewijs afgegeven aan niet erkende kleuren en variëteiten. Het verschil was 1 letter in het stamboeknummer. Je moest dus echt weten waar het over ging om te zien wat je voor je had.

Omdat dit in strijd was met het stamboekreglement is er besloten dit tijdens de afgelopen alv aan de leden voor te leggen. Door de leden werd besloten dat het reglement aangepast moest worden aan de praktijk. De leden hebben hier dus over besloten.

Ik vind het trouwens erg hypocriet dat dit door Neocat de wereld ingeholpen wordt aangezien ze besloten hebben de kleur sunshine (bi-metal) bij de Sibeer te erkennen. Als ze de stambomen van LCC niet meer erkennen, stoppen ze dan ook met het erkennen van Tica stambomen of die van bv de NRKV of de BCF?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 14:23 

Profiel   

Heb alleen zo over gekopieerd. Y;(

Denk ook dat het hoofdzakelijk lig op de pika blue die niet erkend wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 14:59 

Profiel   

Marcella schreef
WAARSCHUWING

Limbra Cat Club (LCC) geeft stambomen af voor niet-erkende rassen en variëteiten. Tevens heeft LCC besloten zich het recht voor te houden eenzijdig, dus in plaats van een overkoepelende organisatie, rassen en variëteiten te erkennen. Hierbij hoort dus ook de Pika Blue. Omdat dit op eigen houtje gebeurt, hebben de overige verenigingen het recht om de door de LCC uitgegeven stambomen niet te accepteren.
Houdt u er als kittenkoper rekening mee dat u veel geld betaald voor een niet erkende raskat met een stamboom van een vereniging die haar eigen regels bepaald.
Bezint eer ge begint.

Namens het bestuur
Rasclub Russen en Nebelungen

Ter info.

Het verbaast mij niks dat andere het niet accepteren.
Ik heb net van de week de stambomen besteld bij mundikat

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:00 

Profiel   

Nou zoals ik het begrijp wordt limba cat club gebruikt om de blue point (pika blue) er doorheen te duwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:05 

Profiel   

Ik weet dat het persoonlijk tegen de voorzitter gericht is…….het moet en zal kapot kennelijk. Ik ben bang dat je maar van 1 kant info krijgt Marcella. Uiteraard neem ik jou niks kwalijk maar dit begint serieus op smaad en laster te lijken van de andere verenigingen. Er broeit zoveel onder de opervlakte.

Waarschijnlijk is dit bericht ook de wereld ingeslingerd omdat ze het niet leuk vinden dat momenteel veel RUS fokkers naar LCC overstappen.

Even los van een erkenning of niet…..een kitten wat geboren wordt uit twee stamboomouders, heeft dat recht op een stamboom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:16 

Profiel   

Marcella schreef
Nou zoals ik het begrijp wordt limba cat club gebruikt om de blue point (pika blue) er doorheen te duwen.

Je weet ook dat de Pika Blu fokkers lang aan het lijntje gehouden zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:18 

Profiel   

Heel eerlijk ik hou mij overal buiten.

Ben wel lid van neocat, maar als ik mijn 4de generatie heb zou ik ook over kunnen gaan naar felikat.

En Maira was zelfs een poes zonder bekende ouders. Een van de redenen waarom ik Franse katers gebruikt heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 15:28 

Profiel   

Jammer het hier ook neer gezet wordt. Ik bemoei me verder nergens mee maar vind hier wel wat van. Ik ken heel veel mensen bij LCC en ik weet dat er behoorlijk veel speelt op het moment. Maar dit is niet heel netjes. Vooral om het nu een paar weken voor hun show op FB te gooien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:14 

Profiel   

Weet dat er volgende week in sliedrecht is. Voor de rest hou ik niks bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:38 

Profiel   

Gelukkig heb ik hier allemaal geen weet/verstand van. Heb wel LCC gevraagd of zij ook geen kitten/juniortitels willen gaan doen aangezien ik dat in Duitsland en België ook zie bij OAH verenigingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:44 

Profiel   

xoranlover schreef
Jammer het hier ook neer gezet wordt. Ik bemoei me verder nergens mee maar vind hier wel wat van. Ik ken heel veel mensen bij LCC en ik weet dat er behoorlijk veel speelt op het moment. Maar dit is niet heel netjes. Vooral om het nu een paar weken voor hun show op FB te gooien.

Er komt een nieuwsbrief aan waarin een en ander wat verduidelijkt wordt. Jij weet net als ik dat het een persoonlijke hetze is geworden. Zo jammer dat de ego's van sommige anderen er voor zorgen dat een hele groep fokkers wordt buitengesloten.

Ik kan hier zo ontzettend boos om worden want als er een vereniging is die open en transparant er voor z’n leden is is het LCC.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:55 

Profiel   

Ik volg het niet, maar misschien ook omdat ik geen shows doe. En ook niet op vergaderingen kom.

Heb genoeg problemen met mijn eigen lijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 17:21 

Profiel   

robeer schreef
xoranlover schreef

Er komt een nieuwsbrief aan waarin een en ander wat verduidelijkt wordt. Jij weet net als ik dat het een persoonlijke hetze is geworden. Zo jammer dat de ego's van sommige anderen er voor zorgen dat een hele groep fokkers wordt buitengesloten.

Ik kan hier zo ontzettend boos om worden want als er een vereniging is die open en transparant er voor z’n leden is is het LCC.

Ik weet het. Erg genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:23 

Profiel   

caro29 schreef
Marcella schreef
WAARSCHUWING

Limbra Cat Club (LCC) geeft stambomen af voor niet-erkende rassen en variëteiten. Tevens heeft LCC besloten zich het recht voor te houden eenzijdig, dus in plaats van een overkoepelende organisatie, rassen en variëteiten te erkennen. Hierbij hoort dus ook de Pika Blue. Omdat dit op eigen houtje gebeurt, hebben de overige verenigingen het recht om de door de LCC uitgegeven stambomen niet te accepteren.
Houdt u er als kittenkoper rekening mee dat u veel geld betaald voor een niet erkende raskat met een stamboom van een vereniging die haar eigen regels bepaald.
Bezint eer ge begint.

Namens het bestuur
Rasclub Russen en Nebelungen

Ter info.

Het verbaast mij niks dat andere het niet accepteren.
Ik heb net van de week de stambomen besteld bij mundikat

Waarom verbaast je dat niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 18:32 

Profiel   

[ img ]

Morgen alweer 7 maanden oud. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 20:12 

Profiel   

Mijn liefste knuffeltje <3
[ img ]

[ img ]

Heeft onze geniale oplossing voor de bank vakkundig en bijzonder snel gesloopt :x ^)
[ img ]
:')

Tja en dan wil je als Cookie, de goodest boy, ook mee doen :+
[ img ]

[ img ]

Zucht :') Ik hou van ze, maar oh oh oh :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 16:48 

Profiel   

Hahahahahaha, hangmat gemaakt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 17:14 

Profiel   

Haha heerlijk stel heb je, Berdien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 17:23 

Profiel   

oeps....het ligt vast wel heel erg lekker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 17:51 

Profiel   

Haha berdien wat een boeven.

Hier de dames vandaag mee gehad naar de dierenarts voor hun apk en inenting. Dierenarts was tevreden ook over Lanah *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 18:26 

Profiel   

Haha Berdien zo herkenbaar Haru deed precies hetzelfde dus onderkant zit strak vast getaped met ducktape :+

Hier nu even knuffelen met Haru
[ img ]

Vandaag zou eigenlijk het fotoboekje van Haru binnen komen. Helaas vind postnl het nodig mij nog een dagje te laten wachten. En ik heb al zo weinig geduld

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 18:40 

Profiel   

Ik heb net even Nero op de kiek gezet, gisteren was dat Koper.

Koper (07-10-2024)
[ img ]

Nero (08-10-2024)
[ img ]
[ img ]

Boefjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 19:01 

Profiel   

Gister weer bloed gaan prikken bij Kes, we zitten bijna op dag 84 van de behandeling tegen FIP. Eens kijken hoe de uitslagen nu zijn tov 84 dagen geleden. Toen was ie vaag, maar toch maar gestart met de medicijnen toen.

Ze is nu weer prima in orde, speelt lekker met Xena, eet goed, is een kilo aangekomen....dus ik ben erg benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 19:37 

Profiel   

Zal blijven duimen, Yom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 19:52 

Profiel   

ja dan komt er nog een periode van 84 dagen zonder medicijnen dus kijken wat er dan gebeurd, maar ik heb goede hoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-24 20:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 469 van de 474 [ 11835 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 474  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen