Forums » Algemeen » [BB] BeestenBoel |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 23 van de 27 [ 654 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Onze foster katjes. |
---|
rockwitch | |
Heb al een filmpje gehad dat ze het huis aan het ontdekken is. Niet te geloven dat dit katje eerst onmogelijk te plaatsen zou zijn. Maar dankzij de andere foster waar ze de ruimte heeft gehad om te ontspannen en toen kon ze dat hier verder leren, is ze nou dapper genoeg om gelijk de wereld te ontdekken.
Hier doen we het voor. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 27-10-24 19:56 |
tienus63 | |
Fijn dat ze nieuwe plek heeft.
Ik denk dat je jullie werk heel mooi samen hebt gevat. Chapeau voor hoe en wat jullie doen met de katten. |
Geplaatst: 27-10-24 21:55 |
rockwitch | |
Weten jullie die kleine met dat ene oogje nog? Die ga ik waarschijnlijk zaterdag ophalen om hier op te vangen.
|
Geplaatst: 30-10-24 17:12 |
rockwitch | |
We hebben kleine eenoog opgehaald. Ze heet Beth, maar daar gaan we nog wel iets anders op bedenken.
Hier even wat foto’s van de andere jonge dames die nog aan het wachten zijn in de opvang. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap met bijzondere kleurtjes. |
Geplaatst: 02-11-24 11:59 |
Wesseltje | |
Oh wat een ontzettend knappe allemaal
|
Geplaatst: 02-11-24 13:37 |
rockwitch | |
Deze kleine meid zou dus blijven als we er niet al 4 hadden gehad.
Ze is echt fantastisch, zo lief en aanhankelijk. In het reismandje had ze overgegeven en gepoept dus ze was helemaal vies toen we thuis kwamen. Ben gelijk met haar de douche in gegaan en haar lekker even gewassen. Vond ze niet superleuk maar ze accepteerde het wel. Daarna als een poezen burrito naar beneden en ze is eigenlijk bijna niet meer bij ons weg geweest. Ze wil alleen maar kroelen en heel hard knorren en lief zijn. Ik ben een beetje verliefd, maar we kunnen haar echt niet houden |
Geplaatst: 02-11-24 21:47 |
Hannanas | |
Wat een liefje!
|
Geplaatst: 02-11-24 23:05 |
maralyn | |
Heerlijk...! En wat een knappe katten.
|
Geplaatst: 02-11-24 23:08 |
Wesseltje | |
Ja ik snap helemaal dat je in love bent. Wat een zachtaardig snoetje
|
Geplaatst: 02-11-24 23:54 |
Lukasje | |
De duts . Heeft ze aan haar goed oogje ook een waas?
|
Geplaatst: 03-11-24 20:57 |
rockwitch | |
Ja die lijkt idd ook wat troebel. Ze heeft er verder geen last van. Het is echt een heel blij meisje en ze eet als een dijkwerker.
Vergeleken met de rest is ze echt mini. Ik vond Lily super klein, maar die is groot vergeleken met Beth. Kleine knuffelkont |
Geplaatst: 03-11-24 21:21 |
tienus63 | |
Bijzonder hoe gemakkelijk de katten zich aan elkaar aanpassen.
Als ik naar onze stal katten kijk, die zijn uitermate selectief in wie ze op het erf dulden. |
Geplaatst: 03-11-24 21:33 |
rockwitch | |
Ik denk omdat deze katten niet beter weten. Ze komen allemaal uit hetzelfde schuitje. Hebben allemaal met heel veel anderen gezeten. Dus voor hun is dit normaal. Scheelt ook wel dat Beth nog maar een baby is. Dat gaat makkelijker en ze blaast ook wel van zich af als de anderen te dichtbij komen.
Het zijn allemaal hele sociale katten en daar ben ik echt heel blij mee anders zou ik dit niet kunnen doen. |
Geplaatst: 03-11-24 21:55 |
Wesseltje | |
Oh die foto, wat een knuffeltje en zo klein. Te schattig
|
Geplaatst: 03-11-24 21:55 |
Percy | |
Fanny is ook al zo klein. Viel me bij jou toen niet op maar ze is de helft kleiner dan Mozart en dat is ook geen reus.
|
Geplaatst: 03-11-24 23:45 |
rockwitch | |
Kleine Beth is vandaag geadopteerd.
Erg snel, maar goed ook want dit was er eentje die ik stiekem gewoon had gehouden haha. Waarschijnlijk dit weekend weer naar Langeboom om een van de andere meisjes op te halen. |
Geplaatst: 07-11-24 16:27 |
Wesseltje | |
Wat snel! Super!
|
Geplaatst: 07-11-24 18:59 |
rockwitch | |
Nou moet ik nog gaan kiezen welke er zaterdag mee mag komen.
Dat blauwe schildpadje was heel stoer en sociaal. De anderen waren iets meer verlegen, maar goed dat komt meestal wel goed als ze eenmaal bij ons zitten. Maar ik vind het altijd zo lastig kiezen haha. |
Geplaatst: 07-11-24 19:08 |
Wesseltje | |
Lijkt mij zo moeilijk om te moeten kiezen.. ik denk dat ik zou vragen om er gewoon 1 mee te geven haha
|
Geplaatst: 07-11-24 19:47 |
rockwitch | |
Haha ja dat is ook een optie. Uiteindelijk maakt het niet uit. Als de volgende geplaatst wordt ben ik zo weer in Langeboom om er weer eentje te halen. Ze zijn allemaal leuk en mooi en verdienen het allemaal. En uiteindelijk komt het ook voor allemaal goed.
Er zit alleen nog een volwassen poes al langer in de opvang, ze is geplaatst geweest, maar mevrouw heeft liever een huis voor zichzelf dus ze deed een beetje lelijk tegen de andere kat in huis. Helaas kan ik haar dus hier niet opvangen, maar ik hoop dat ook zij uiteindelijk haar eigen plekje zal vinden, want ze is vreselijk lief tegen mensen. |
Geplaatst: 07-11-24 23:11 |
Wesseltje | |
Wat had ik toch graag gewild dat mijn katten wat makkelijker waren en zo’n lieverd een fijne plek gegeven. Ben benieuwd wie de volgende wordt
|
Geplaatst: 08-11-24 00:25 |
rockwitch | |
We hebben Lucy opgehaald. Echt een knap meisje. Haar twee voorpoten hebben allebei een andere kleur en dan witte voetjes. Ze is blauw met crème rood en wit. Ook pas 7 maandjes oud, niet bang, maar minder stoer als Beth. Maar goed dat komt hier over het algemeen wel snel goed. |
Geplaatst: 09-11-24 17:09 |
Lisette0 | |
Oh wat is die knap zeg.
Die voorpootjes zijn leuk, alsof ze verschillende mouwtjes heeft. |
Geplaatst: 09-11-24 17:28 |
Jindai | |
Oooh wat een knapperd! Idd net alsof ze mouwtjes heeft
Wat fijn dat Beth geplaatst is! Ik vond van al die katjes die je laatst plaatste, er een paar tussen zitten die best veel op Nimz lijken, zo grappig! Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar viel me gewoon op. |
Geplaatst: 09-11-24 18:37 |
_AB_ | |
Ik moet dit topic echt niet volgen
Er komt een moment dat ik er eentje zo schattig vind, dat we hier ineens 3 katten hebben lopen, terwijl onze max echt 2 katten is... |
Omhoog |
Geplaatst: 09-11-24 19:45 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 23 van de 27 [ 654 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BB] BeestenBoel |
Inloggen |