Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 56 [ 1393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Poedels

Profiel   

Echt heel gaaf! Wat een stoer hondje <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 21:11 

Profiel   

KarinW86 schreef
Wijslander schreef
Stoer hoor, over dat hele hoge ding ook! (Geen idee hoe het heet haha)

De schutting bedoel je denk ik? Die punt zeg maar

O ja die! Hoe hoog is die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-24 22:47 

Profiel   

1 meter 70
Moest het ook even opzoeken hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 05:14 

Profiel   

Vandaag was de wedstrijd echt helemaal niks..

Als iemand nog wil lachen.
De Stentor heeft een filmpje en artikel (alleen leden) gemaakt over de poedelwedstrijd.
Precies op het moment dat Guusje haar batterij leeg was hihihihihi

https://www.destentor.nl/raalte/met-springwedstrijd-voor-poedels-heeft-marienheem-primeur-ze-gaat-alle-kanten-uit-behalve-de-goeie~a5e3d78b/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 20:06 

Profiel   

Tuttut, Guusje heeft het super gedaan!

Zijn het anders ook zoveel wedstrijden na elkaar, want het is toch best veel voor haar om dat allemaal verwerkt te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 20:51 

Profiel   

Normaal loop je 3 rondjes op 1 dag , nu was het een heel weekend. Doen we normaal nooit hoor, maar dit was even speciaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:00 

Profiel   

Mocht het overgekomen zijn als een soort van kritiek, zo was het helemaal niet bedoeld hoor! Het was eerder als een reden zoeken dat haar batterijtje plat was. En dat lijkt me nu ook heel normaal !
Ik vind haar superleuk om bezig te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:13 

Profiel   

Nee zag het ook niet als kritiek hoor hihi wilde het gewoon even uitleggen hihi
Guusje haar koppie is inderdaad snel vol.
Weer heel anders dan mijn vorige poedel, daar heb ik dat niet zo mee gehad maar die was ook qua karakter weer heel anders
Ze pakte gelukkig wel lekker zelf haar rust door steeds de bench in te kruipen die gewoon open stond

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:24 

Profiel   

Oh kijk, dat is wel goed dat ze dat zelf doet he !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:36 

Profiel   

[ img ]

Toch lief dit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:49 

Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 10:48 

Profiel   

<3 Guusje! Dat neusje!
Dat krantenbericht is wel geschreven alsof die persoon nog nooit van agility gehoord heeft en niet weet hoe groot die sport is :=
De oma van onze poedel deed trouwens ook mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 12:56 

Profiel   

Hihi ja ze wist er inderdaad niet veel vanaf..
Hoe heet de oma van jouw hond?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 15:19 

Profiel   

Lekker getraind vanavond! Even een rondje zonder onderdelen die ze spannend vind.. aan het einde van de les deden we het hele rondje, eerst in stukjes getraind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-24 21:23 

Profiel   

Ah knapperd! Ze gaat als een speer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-24 21:35 

Profiel   

Joehoe, zie ze gaan !

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-24 22:51 

Profiel   

Is er hier iemand actief in een hondenforum en zo ja, welk? Ik heb specifiek gezocht naar een poedelforum maar zonder resultaat .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-24 16:46 

Profiel   

Dat ziet er weer leuk uit Karin, lekker sportief!

Lukasje ik zit in een paar best actieve facebookgroepen over poedels, maar weet niet of dat is wat je zoekt?

Wij hebben weer een enerverende week achter de rug. :D Dolci is hier bijna 3 weken en ze begint in huis wat meer te settelen (en te waken :+). Onze reu laat steeds meer merken het gezellig te vinden met haar, heel leuk om te zien. En wij zijn ook helemaal verliefd op onze 'frummie'. <3 Als we 's ochtends wakker worden, is haar zoeken in bed het eerste wat we doen. Ze is zo klein dat we haar soms even kwijt zijn, heel grappig als je grote honden gewend bent. :))

Gisteren en vandaag met de harde wind leek ze het trouwens wel fris te hebben, dus er komt toch ook een winterjas bij. Ze komt natuurlijk ook uit Italië, misschien speelt dat mee. Hebben jullie jassen voor de honden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-24 18:25 

Profiel   

Hihi zoeken op bed, zie het helemaal voor me

Voor Guusje heb ik 2 jasjes een dunnere met lichte voering meer voor de regen en een dikkere voor de winter. Allebei van Pomppa
Heb voor haar ook een jumper lijkend op de Jumppa van Pomppa

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-24 19:13 

Profiel   

@ Wijslander: ik heb geen fb :( . Het zou voor zulke dingen anders best handig zijn!

Ja hoor, ik heb dan (nog) geen poedel maar heb voor alle vorige honden en ook mijn huidige hond jassen (gehad). Hurtta, Non Stop en Pomppa zijn fijne merken. Maar indien je niet zeker bent dat Dolci wel een jasje verdraagt, zou ik eerst proberen met een goedkoop merk van bv Vancranenbroek ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-24 23:14 

Profiel   

Ja daar zijn dus wel meerdere poedelgroepen te vinden!

Ze heeft nu al een regenjasje van Non Stop waar ze goed mee loopt, dus ik wil voor deze gaan denk ik: https://www.nonstopdogwear.com/en/produ ... -jacket-2/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-24 23:22 

Profiel   

Elmo wil geen jas aan en ik heb er verder nooit tijd/training in gestopt omdat hij het nooit koud heeft. Kan me wel voorstellen dat het voor Dolci nogal een temperatuurwisseling is én denk sowieso dat een kleiner lijfje het ook sneller koud heeft. Fijn dat het settelen goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 06:48 

Profiel   

Oh, indien ze die Non Stop fijn vindt en het model past haar goed, zou ik ook bij Non Stop blijven ! De waterkolom van de NS is ook hoger als die van Hurtta en Pomppa.

Bij mijn italiaantje was een warme jas zeker nodig. Nu heb ik voor de ries in principe geen jas nodig maar vind het zelf fijn dat ze bij regen niet doornat het camperbusje in moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 08:37 

Profiel   

Heb voor Guusje een nieuwe brok geprobeerd van Ydolo de semi-moist brok..
Het is met haar een beetje uitvogelen geweest wat het beste bij haar past.. lang krokante brok gevoerd met hoog vlees gehalte, maar gaf toch darmproblemen zo eens in de zoveel tijd.. geperste brok van Kivo daarna gaan geven en geperst beviel beter, maar ze werd steeds zwaarder. Dus moest steeds minder voeren..
Nu deze brok uitgeprobeerd en ze vindt het lekker, valt tot nu toe goed, toch een bakje vol brokken en ze valt al wat af!
Vandaag even een zak halen om te kijken hoe het op langer termijn bevalt..
Daarnaast krijgt ze nog 1 maaltijd per dag met vlees

Zijn jullie poedels makkelijk met eten en hoe dat valt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 09:48 

Profiel   

Ik wissel ook al wel eens van merk en dan kijk ik altijd even naar het aantal calorieën/kg en dan ga ik uittellen hoeveel gram ze van het nieuwe merk moet om op hetzelfde aantal calorieën te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 11:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 56 [ 1393 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen