Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 233 van de 235 [ 5864 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondenfokkers meetingpoint!

Profiel   

Gefeliciteerd Esplendido!

xLaraaj dat vindt Indy vást niet erg :D
Wordt ze gedekt deze loopsheid?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 21:10 

Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-24 09:44 

Profiel   

Neen ik denk het ook niet haha. Verdenk haar van het expres te hebben gedaan :P Ja zij zal deze loopsheid gedekt worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-24 11:00 

Profiel   

[ img ]
Ze is er!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-24 10:47 

Profiel   

Heel veel geluk en plezier met haar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-24 18:27 

Profiel   

Geniet er van mirjamalvaro <3

Hier groeit Ginger heel hard, ondertussen al 20 kg :* :') en een halve slungel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-24 09:03 

Profiel   

Wat is het hier stil!

Zoals verwacht heeft Indy alles zo geregeld dat haar loopsheid tijdens ons verlof was en dat ze dus mee moest zodat ze dan ook gedekt kon worden. :+
Ze zou nu dag 20 zijn geteld vanaf de eerste dekking. Nu verwacht ik niet dat ik slijm zou zien want zij is extreeeem proper. In heel haar loopsheid 2 druppels gevonden. Maar sinds enkele dagen knaagt ze geregeld aan haar flank. Weet niet of dat iets betekend of dat we iets willen zien haha. Nog 11 dagen tot de echo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 16:32 

Profiel   

Spannend, ik duim met je mee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 17:21 

Profiel   

Beike loopt ook een keer een show hoor :')

[ img ]

Yes, excellent
Oh 1e vd open klasse
Oh beste teef
Wtf beste vh ras...
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 13:12 

Profiel   

Gefeliciteerd!
Wij zijn aan het puzzelen met reuen voor Qira, had er een gevonden maar die heeft zelf bijna 30% lijninteelt, op zich wel een mooie gezonde lijn maar dat is me eigenlijk wat te veel
De spoeling van reuen is een beetje dun -O- tenminste, met lijnen zonder epilepsie en andere narigheid er in

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 14:17 

Profiel   

Gefeliciteerd mooi resultaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 15:03 

Profiel   

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 15:58 

Profiel   

Gefeliciteerd!

Lisette, trekt jouw teef die lijnteelt dan niet flink naar beneden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 19:53 

Profiel   

Hier ook mijn hond loops, morgen eerste keer progesteron prikken, voor donderdag nog een afspraak staan.. en dan hopelijk op het juiste moment in Zweden zijn. Altijd weer een spannende periode...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 21:23 

Profiel   

Hier alle jonkies net loops geweest. Volgend jaar weer plannen. In april Cookie (3e en mogelijk laatste nest, tenzij ze er weer fluitend doorheen komt), Bounty ergens in juni de eerste keer (en daar heb ik echt dé reu voor gevonden, maar dat deel ik als het allemaal concreet is) en misschien ook Lollie een 2e keer, afhankelijk wanneer ze loops wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 22:32 

Profiel   

Lastig Lisette.
Allemaal loopse teefjes. Ik verwacht pas weer januari, dus wij nog even rust :')

Nynke de pup was trouwens ookmeenaar de show om te kijken. Ze vond het prachtig. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 09:44 

Profiel   

Hier alledrie tegelijk loops :x
Deze ronde word er niet gedekt maar heb een leuke reu gevonden voor Vos voor volgend jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 15:07 

Profiel   

Ik heb ook een reu gevonden voor Beike, dekaanvraag sturen zodra het resultaat van gisteren geregistreerd staan. Spannend weer. Ik heb alleen geen ideee wanneer ze loops wordt. Ergens tussen nu en januari. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 17:19 

Profiel   

<3 Dit is de hopelijk aanstaande mama
[ img ]

[ img ]

Kiwi, we zouden dan dit krijgen, voor het ras is dit al heel mooi op zich
Dingetje is ook dat de reu nog niet eerder gedekt heeft en mijn teef nog niet eerder gedekt is en wat onzeker kan zijn

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 14:03 

Profiel   

Prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 14:33 

Profiel   

Is die coi op basis van stamboom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 16:12 

Profiel   

De mean kindship is de genetische diversiteit van het ras, dus verwantschap binnen het ras

De inteelt is de lijninteelt van de hond zelf zegmaar

Deze berekening is over alle generaties op basis van de stamboom idd, dus op papier

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 21:45 

Profiel   

Op papier is hij heeel anders dan genetisch. Ik zou kijken of je beide honden kan embarken. Dan kunnen ze de coi van de pups gaan berekenen. (Dus minimaal en maximaal)
Mijn honden zitten op papier bijv onder de 3% op 8 generaties. Maar genetisch tussen de 19 en 25%

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 21:58 

Profiel   

Dat is lastig, het inteelt en diversiteit is nogal een gevoelig onderwerp binnen het ras
Ze beginnen nu wel te snappen dat het ras in nood is en er komt een outcross project maar die is nog niet goedgekeurd
Het is al heel wat dat ik dit op papier kan berekenen, er worden qua combinaties nog steeds onhandige keuzes gemaakt of paar jaar terug ook met een reu die een nakomeling had met epilepsie “want dat kan ook van de moeder komen”
Of met ouderdieren die beide al meerdere nesten hebben gehad

We zitten wel te denken om zelf de pups embark te testen, we kiezen een teefje uit die bij mijn vader gaat wonen waar wij dan straks mee verder kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-24 22:14 

Profiel   

Lisette1987 schreef
De mean kindship is de genetische diversiteit van het ras, dus verwantschap binnen het ras

De inteelt is de lijninteelt van de hond zelf zegmaar

Deze berekening is over alle generaties op basis van de stamboom idd, dus op papier
Ik weet wat het is maar op basis van papier zegt het dus niks. Dat kan je waarschijnlijk x2 doen als het al niet meer is

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 08:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 233 van de 235 [ 5864 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen