Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, ynskek, NadjaNadja
Anna79 schreef:Leuk Selina! Sheltie 's zie je inderdaad vaak! Bij mij in de groep zit er ook 1, dat is een eigenwijze donder
Waar zitten jullie in het land? Ik woon in Friesland, ik heb het idee dat het hier wat minder leeft dan verderop in het land.
Hebben jullie dat ook, dat je zo blij kunt zijn over kleine verbeterpunten?
Mila is een hond die nogal aan mij plakt en dus lastig van me af te sturen is, maar met veel oefenen gaat dat steeds beter. Gisteren les gehad,we doen sinds een paar weken de wip, Mila vond deze eerst heel spannend en als ze daarna de kattenloop moest doen vertrouwde ze die niet meer. Gisteren een lijntje band sprong wip tunnel sprong kattenloop sprong, ze deed het allemaal en in een flink tempo racete ze zo de kattenloop op, ik gillen, ze doet em, ze doet em . Ik ben nog in de wolken
Selina schreef:Anna79 schreef:Leuk Selina! Sheltie 's zie je inderdaad vaak! Bij mij in de groep zit er ook 1, dat is een eigenwijze donder
Waar zitten jullie in het land? Ik woon in Friesland, ik heb het idee dat het hier wat minder leeft dan verderop in het land.
Hebben jullie dat ook, dat je zo blij kunt zijn over kleine verbeterpunten?
Mila is een hond die nogal aan mij plakt en dus lastig van me af te sturen is, maar met veel oefenen gaat dat steeds beter. Gisteren les gehad,we doen sinds een paar weken de wip, Mila vond deze eerst heel spannend en als ze daarna de kattenloop moest doen vertrouwde ze die niet meer. Gisteren een lijntje band sprong wip tunnel sprong kattenloop sprong, ze deed het allemaal en in een flink tempo racete ze zo de kattenloop op, ik gillen, ze doet em, ze doet em . Ik ben nog in de wolken
Hier op de Veluwe. Bij ons in de plaats zit geen agility dus zullen wel iets verder moeten rijden helaas.
Dat gillen van blijdschap als iets goed gaat ken ik haha. Fijn dat je zo’n positieve training had!