[Info] Discussietopic over het houden van katten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 05:20

Lisitano schreef:
Aan mij had je ook een slechte gehad. Ik zou je kat naar de dierenambulance brengen zodat je hem daar op kan halen. Elke keer 30 euro. Leer je het ook wel af.

Bij een aantal regio's loopt dat zelfs op tot >€80,- per kat, ook al zit je bij wijze van spreken in dezelfde straat als het asiel waar ze gebracht worden.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 05:25


8nnemiek

Berichten: 43395
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:37

Ik geloof echt niet wat ik lees hier in sommige reacties 8)7
Dreigen om een kat te verzuipen _-:( Wat een idioten leven er toch op de wereld. Ik zou echt enorm kwaad worden volgens mij := Ik had hem toch gezegd dat hij zijn kleinkind dan ook met een steen om de nek onder zijn boot uit kon halen, kijken hoe die dat vindt 8)7
Een kat die andermans huis binnen gaat, dat hoort niet nee, maar ik ben wel van mening dat katten los moeten kunnen lopen als er genoeg tuin/groen is en er is altijd een oplossing. Hier spuiten we ze nat of jagen ze gewoon zo weg als ze binnen willen komen of in onze tuin lopen. Werkt prima.
Ik heb irl nog nooit iemand meegemaakt die vond dat katten binnen horen, zowel midden in de stad als hier op het platteland niet. We hebben gelukkig altijd in katvriendelijke buurten gewoond waar iedereen katten had en los liet lopen.
In het blok waar we nu wonen hebben 4 van de 5 mensen een kat die los loopt.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:49

Ik zeg nergens dat ik die uitspraak goedkeur toch? ;)
Feit is en blijft dat katten HUISdieren zijn en geen flikkermaarnaarbuitenendeburenzoekenhetmaaruitdieren.
De buren hebben meerdere keren aangegeven overlast te ervaren, dus dan moet je er wat aan doen en niet nu verontwaardigt zijn omdat de grens is bereikt bij de buren en jij je kat perse naar buiten wil hebben.
Het is natuurlijk verdomt makkelijk om alle oplossingen bij de buren plaats te laten vinden terwijl jij er in eerste instantie al voor had moeten zorgen dat jouw kat niet op hun terrein of in hun huis komt.
Dan heb je 3 keuzes:
kat binnen houden (of op eigen terrein buiten)
kat wegdoen
kat ondanks alles naar buiten laten, maar dan ook niet janken of boos worden als kat verdwijnt

8nnemiek

Berichten: 43395
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:11

Als dat toch ook eens voor kinderen zou gelden _/-\o_

Nee, even serieus. Wat is het probleem van loslopende katten die niemand lastig vallen en niet zo brutaal zijn om bij anderen binnen te lopen? Want zo is 90% van de katten.. De meeste zijn gewoon heel schuw naar vreemden.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:20

Dat zou me niet uitmaken. Als ik hem maar niet voor m'n auto krijg of ze mijn tuin gebruiken als toilet.

Maar we hebben het hier over overlast.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 07:55

als jouw katten geen overlast veroorzaken zul je mij er echt niet over horen. :n
Of ik het verstandig vind is een tweede, maar dat heeft meer met de risico's te maken en ook daarbij zeg ik dan 'niet janken als je kat niet meer thuiskomt oid'.

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:33

8nnemiek schreef:
Als dat toch ook eens voor kinderen zou gelden _/-\o_

Nee, even serieus. Wat is het probleem van loslopende katten die niemand lastig vallen en niet zo brutaal zijn om bij anderen binnen te lopen? Want zo is 90% van de katten.. De meeste zijn gewoon heel schuw naar vreemden.


Mijn buurt is helaas overspoeld door katten. Veel van deze katten vinden het noodzakelijk mijn tuin als toilet te gebruiken. Op die manier vallen ze mij enorm lastig. En ze zijn absoluut schuw, kan mn deur nog niet eens open doen om ze op de flikker te geven en ze zijn al weg. Betekend dus wel dat ze er niks van leren en de volgende keer weer in mn tuin schijten. Tevens hebben ze al een keer al mijn siergrassen op zitten knagen in mijn tuin. Dit was een investering van circa 100 euro van mijn kant geweest. Weggegooid geld dus. En wie kan ik er op aanspreken? Niemand, het zijn zoveel katten, geen idee wie de eigenaar is van welke kat. Heb dus nu de potten met nieuwe siergrassen aan mn schutting gebonden (hoog) maar ook daar weten die beesten alles aan te vreten. Het is toch van de zotte dat ik geen groen in mijn tuin kan houden door dieren van iemand anders?

8nnemiek

Berichten: 43395
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:48

Heb je gezien dat het katten waren? Katten eten alleen gras als ze misselijk zijn, en dan maar kleine beetjes.. Een kat eet geen hele graspol op := Misschien had je last van muizen, en heeft die kat tussen je gras op de muis zitten jagen :+

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:53

Ik weet 100% zeker dat het katten zijn 8nnemiek.....ben er helemaal zat van. De katten hoeven ook geen complete pol op te vreten om een plant te vernaggelen he... alle bladeren waren gewoon aangevreten. Als iemand van mening is dat hij of zij de kat niet kan opsluiten binnenshuis en het dier perse naar buiten moet, doe dat dan lekker in je eigen tuin. En als je die niet hebt, neem geen kat. Andere dieren neem je toch ook niet in huis als je niet kan voldoen aan de leefeisen van het beest?

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:57

Ik heb een hond en ik ben heel erg gek op hem. Maar nu klagen de buren zo.

Hij gaat naar hun tuin want ze hebben kippen. Hij gaat om de ren heen rennen en hij blaft. Hij schijnt tegen hun voordeur aan te plassen en in hun tuin te graven. Ik vind het maar gezeur want hij is gelukkig zo. En ik heb ook al aangegeven dat ze het beste een stroomdraad om hun kippenren kunnen zetten. Maar het zijn nogal zeikerds die mensen, want dan zeggen ze dat ze er dan minder goed bij kunnen.
Dat plassen, tjsa, daar kan ik weinig tegen doen. En blaffen is nou eenmaal wat honden doen. Ik heb ook al gezegd dat ze het beste geen gras meer in hun tuin kunnen hebben maar tegels. Dan zal mijn hond ook niet meer graven. Willen ze ook al niet?! %)

En als iemand hem aanrijdt zal ik heel verdrietig zijn, maar ja dan heeft hij wel een heel fijn leven gehad <3 Als diegene die hem aanrijdt hem maar wel naar de dierenambulance brengt -:(-

8nnemiek

Berichten: 43395
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:02

Macchiato, siergras met bladeren?
Ik heb ook siergras staan, maar dat spul is net onkruid, dat krijg je alleen kapot door het uit te graven of door er insecten of slakken op los te laten. Ik kan me echt niet voorstellen hoe een kat siergras dood krijg, tenzij ie en bomgordel droeg of een bus roundup bij zich had :+

Lisitano, hier lopen de honden van de buren ook regelmatig los hoor. Vanochtend stond er nog een husky van een aantal huizen verderop aan de overkant van het veld naast onze wei. Ik heb mijn kippen dus maar even in de gaten gehouden. Ook geen probleem om honden los te laten lopen vind ik, als ze zich gedragen. Maar een (gevaarlijke) hond kan natuurlijk wel wat meer schade aanrichten dan een kat die brutaal is. Dat is me nogal een verschil.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:07

Lisitano schreef:
Ik heb een hond en ik ben heel erg gek op hem. Maar nu klagen de buren zo.

Hij gaat naar hun tuin want ze hebben kippen. Hij gaat om de ren heen rennen en hij blaft. Hij schijnt tegen hun voordeur aan te plassen en in hun tuin te graven. Ik vind het maar gezeur want hij is gelukkig zo. En ik heb ook al aangegeven dat ze het beste een stroomdraad om hun kippenren kunnen zetten. Maar het zijn nogal zeikerds die mensen, want dan zeggen ze dat ze er dan minder goed bij kunnen.
Dat plassen, tjsa, daar kan ik weinig tegen doen. En blaffen is nou eenmaal wat honden doen. Ik heb ook al gezegd dat ze het beste geen gras meer in hun tuin kunnen hebben maar tegels. Dan zal mijn hond ook niet meer graven. Willen ze ook al niet?! %)

En als iemand hem aanrijdt zal ik heel verdrietig zijn, maar ja dan heeft hij wel een heel fijn leven gehad <3 Als diegene die hem aanrijdt hem maar wel naar de dierenambulance brengt -:(-


_/-\o_ Hij is leuk.

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:35

Hier momenteel nog een kat die buiten loopt, maar zodra ik ga samenwonen met mijn vriendin zal zij een binnenkat gaan worden. Onze andere twee zijn al binnenkatten.
De tuin gaat omheind worden, ze krijgen een eigen ''kattenkamer'' (van plan een deur te halen waar we een kattenluik in plaatsen, zodat zij ten alle tijde zich terug kunnen trekken naar hun eigen kamertje zonder dat de deur constant open moet staan :') ).
Mijn kat haar grootste ''eis'' is dat ze buiten kan liggen. Ze is geen grote jager (met haar luide gesnurk jaagt ze alle prooien toch weg _O- ) en ze ligt het liefste gewoon in het zonnetje in de tuin.
Daarbij is mijn kat gewoon dom...midden op straat zitten en dan denken dat auto's wel om je heen rijden :Y) :roll:
Afijn, voor ieders plezier gaat zij straks dus ook een binnenkat worden :j

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:45

8nnemiek schreef:
Lisitano, hier lopen de honden van de buren ook regelmatig los hoor. Vanochtend stond er nog een husky van een aantal huizen verderop aan de overkant van het veld naast onze wei. Ik heb mijn kippen dus maar even in de gaten gehouden. Ook geen probleem om honden los te laten lopen vind ik, als ze zich gedragen. Maar een (gevaarlijke) hond kan natuurlijk wel wat meer schade aanrichten dan een kat die brutaal is. Dat is me nogal een verschil.

Katten die bij huizen naar binnen glippen zijn niet zeldzaam. Ik las op een ander forum dat een kat naar binnen was gegaan, overal had gesproeid en ik las ook een verhaal dat een kat een huis met honden binnen was gedrongen. Alles kapot. Waar is de eigenaar? Je draait mooi zelf voor de schade op.

Mijn moeders' konijn is al twee keer bij de dierenarts geweest door stilliggende darmen, veroorzaakt door stress dankzij een buurtkat die tegen het hok aan springt. We hebben ook een volière gehad waar we gek werden van de katten.

Mijn hond is als pup (kort aan de riem) eens besprongen door een kat die onder een auto vandaan kwam en hem op zijn kop krabte. Je kunt nog steeds het litteken op zijn neus zien. En ik ken veel meer van dit soort verhalen. Er ís gewoon overlast van loslopende katten.

Loslopende honden zijn ook niet meer normaal. Behalve in gebieden waar het toegestaan is en ook daar dien je als eigenaar toezicht op je hond te houden.

In mijn woonwijk is het ook normaal katten los te laten lopen en wij hebben er eigenlijk helemaal geen last van. Ze liggen wel op je auto wat krassen veroorzaakt maar ik ben niet zo zuinig op mijn auto dus dat maakt me niet zo uit. En het mooie gazon met bankje stinkt met deze zon echt vreselijk smerig naar kattenpis. Honden mogen daar niet komen en zie ik daar ook nooit ;) Het zijn echt de katten die het daar een paradijs vinden.
Overigens hoor ik ze wel bijna elke avond vechten en wordt er soms eentje aangereden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat als eigenaar een prima risico vindt. Ik zou me zelf vreselijk ongerust maken. Dan maar een kat als ik een grote tuin heb die ik veilig af kan zetten en een leuk paradijs kan maken. Of als ik echt op het platteland woon, dat zou ik ook nog wel aan durven :j

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:09

Ik heb dus zelf ook last gehad van een inbreekkat, werd er niet blij van want de kat in mijn avatar ging zo over de flos dat ze non-stop astma-aanvallen had wanneer hij weer kwam buurten.
Wegjagen lukte niet, dan ging meneer gewoon midden onder m'n tweepersoonsbed zitten.
Volgens de eigenaar moest ik er maar een emmer water overheen flikkeren (in mijn huis! 8)7) en 24/7 m'n ramen potdicht houden, was niet haar probleem want 'hij hep er reg op om buiten te lopuh'. :x
Heb haar maar heel duidelijk gemaakt dat je kat ophalen in het asiel €85,- kost en dat zij niet gebeld zou worden omdat 'ie niet gechipt was dus probeer maar te achterhalen of jouw kat daar zit dan.
En dat in het vervolg alle schade op haar verhaald zou worden aangezien het weinig scheelde of ik kon mijn kat in een zuurstoftentje gaan zetten bij de dierenarts.
Oh en dat zodra ik belde/smste/appte dat haar kat bij mij zat ze meteen kon regelen dat hij weggehaald werd, ongeacht of ze in het ziekenhuis lag of op wereldreis was.
Haar kat, haar probleem en ik ging er alvast niet het mijne van maken. ;)

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:13

8nnemiek schreef:
Macchiato, siergras met bladeren?
Ik heb ook siergras staan, maar dat spul is net onkruid, dat krijg je alleen kapot door het uit te graven of door er insecten of slakken op los te laten. Ik kan me echt niet voorstellen hoe een kat siergras dood krijg, tenzij ie en bomgordel droeg of een bus roundup bij zich had :+


FYI: er bestaan meerdere soorten siergras? Had ook niet direct een pol van een meter hoog en 30 cm doorsnede. Arme planten kregen niet eens de kans om aan te slaan. Andere planten werden vrolijk uitgegraven omdat ze in de buurt van het plantje hadden gescheten.

Vind het ook wel weer heeeeeeel typisch....ik heb dingen met eigen ogen zien gebeuren, maar dat word dan weer niet aangenomen. Ik heb nu zomaar een hekel gekregen aan die dieren in mijn tuin, dat heeft een goede reden...

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:06

Het is leven en laten leven lieve mensen hier!

De vraag is wat mij betreft of mijn katten overlast veroorzaken. Ja ze doen dat. Maar hoe ga ik het oplossen wat voor mijn buren het beste is, voor mijn katten en voor mij.

Voldoende groen hier dus zal zeker niet aan verveling liggen.

Verder komen onze katten niet veel buiten. Niet eens iedere dag en meestal maar een uurtje.

Ik vind zeker wel dat mijn buren mee kunnen werken aan een oplossing.

En omdat mijn katten overlast veroorzaken moeten ze maar dood? Of hun hele leven lang binnen zitten? Sorry hoor dacht ik niet.

En om even op je 'leuke' reactie te reageren Lisitano. Je slaat naar mijn idee volledig de plank mis. ( je mag natuurlijk je mening hebben hoor) Maar het is natuurlijk totaal niet vergelijkbaar met wat mijn katten doen. Die plassen of poepen niet. Halen de planten niet uit de potten buiten. De argumenten van mijn buren heb ik hier totaal niet genoemd waarom ze niet willen mee werken aan mijn oplossingen en ik heb nooit of ter nimmer gezegd dat ze niet gelijk hebben! Ik vind dat je gigantisch triest bezig bent met deze reactie.

Ik hou de katten nu natuurlijk binnen wil ze echt niet kwijt en ze kunnen best even binnen blijven. Op de langere termijn wil ik wel een oplossing. En naar mijn idee is de oplossing dat mijn katten niet meer op hun terrein kunnen komen maar wel nog naar buiten kunnen. Ik mag dat heus willen en het is ook helemaal geen rare gedachte.

Het is buitensporig dat mensen katten willen vermoorden hierom. Dat keur ik echt af en dat maakt me boos.

Echter heb ik al vaker aan gegeven ik ze in verder alles gelijk geef. Dat mijn katten overlast veroorzaken. Maar stel ik een eis dat mijn katten op de lange termijn dus wel weer naar buiten kunnen.

En wees eerlijk, wie heeft er nou last van een klein vierkant kastje die ik betaal en onderhoudt ? Lijkt me de simpelste oplossing. Wat hun echt geen overlast veroorzaakt. Als mensen dat al niet willen. Vind ik dat je egoïstisch bent.

Ik vind dat sommige hier nu de rollen omdraaien. En alles in een heel ander perspectief wordt gezet zoals dat ik mijn buren niet gelijk geef? Dat heb ik nooit bedoeld of naar mijn idee gezegd.

Ik vind wel dat ze min of meer verplicht zijn om mee te werken aan een oplossing. Ik mag gewoon katten hebben en die mogen gewoon los lopen. Dat is echt niet verboden.

En er lopen hier nog zo veel meer katten rond dat ze daar ook gelijk vanaf zijn.

Dus lieve allemaal. Laten we elkaar nou niet zo gaan 'pesten' ook al is het als plagen bedoeld. Als je niets zinnigs kunt zeggen kun je beter niets zeggen.

En nu ook niet gaan zeggen dat ik jullie oplossingen niet wil horen. Ik ben inderdaad niet opzoek naar de oplossingen als laat je katten maar binnen, of je moet dan niet janken als ze ooit weg zijn als je ze nu nog buiten laat. Of je moet je katten weg doen , wat een onzin zeg! Zoveel mensen zoveel wensen zullen we maar zeggen;)

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:18

Je buren hebben alle recht de door jou aangedragen oplossingen te weigeren, het is hun huis/terrein en als zij niet zitten te wachten op wat voor verandering dan ook erop dan is dat hun goed recht.
Aan jou om dan alsnog een andere oplossing te vinden, of je katten gewoon naar buiten te laten met alle gevolgen van dien.
Helemaal zelf weten, ik zie vanzelf wel een post of topic verschijnen over een verdwenen/dode kat. :Y)

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:26

Jij slaat de plank mis. Jouw dieren veroorzaken overlast. Doe er wat aan en val er een ander niet mee lastig. Mijn reactie was naar mijn mening niet dieptriest, ik probeer je inzicht te geven maar zelfs dan begrijp je het dus niet.

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:40

Lisitano schreef:
Jij slaat de plank mis. Jouw dieren veroorzaken overlast. Doe er wat aan en val er een ander niet mee lastig. Mijn reactie was naar mijn mening niet dieptriest, ik probeer je inzicht te geven maar zelfs dan begrijp je het dus niet.



Oke dat mag. Geeft verder niets

Ik probeer jou mijn kant in te laten zien maar dat lukt ook niet zo. Ik vind jouw schets niet evenredig aan mijn verhaal. Daar bedoel ik mee dat ik het woordje hond niet kan vervangen door het woordje kat en ik het dan hetzelfde probleem vind.

Ik wil jullie er ook zeker niet mee lastig vallen. Ik had alleen gehoopt dat ik mensen met ervaringen ( zoals inderdaad schrikdraad om mijn eigen tuin) kon spreken.

Deze reacties had ik gewoon niet verwacht. Maar misschien heb ik door mijn verdriet ook niet een duidelijke situatie voor jullie kunnen schetsen.

'' maar zelfs dan begrijp je het dus niet'' is natuurlijk ook niet echt een lekkere opmerking he. De situatie die jij schetst is natuurlijk 1000x erger dan de huidige situatie nu. Juist om te voorkomen dat de situatie wel zo erg wordt als in jouw omschrijving wil ik voorkomen dat mijn katten nog op het terrein komen maar dat ze nog wel naar buiten kunnen. Die mogelijkheid wil ik eerst onderzoeken alvorens ik er over na ga denken om ze voor altijd binnen hou of verhuis of een ander huis voor ze zoek. Dat is toch niet zo'n rare gedachte gang?

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:42

lor1_1984 schreef:
Je buren hebben alle recht de door jou aangedragen oplossingen te weigeren, het is hun huis/terrein en als zij niet zitten te wachten op wat voor verandering dan ook erop dan is dat hun goed recht.
Aan jou om dan alsnog een andere oplossing te vinden, of je katten gewoon naar buiten te laten met alle gevolgen van dien.
Helemaal zelf weten, ik zie vanzelf wel een post of topic verschijnen over een verdwenen/dode kat. :Y)



Tjonge jonge jonge jonge

Ik zeg toch helemaal nergens dat ik het als een harde eis stel? Ik wil gewoon alle mogelijkheden bekijken

en ik ga natuurlijk mijn katten geen enkel risico laten lopen en ze zijn eerst binnen nu. Ik hoop wel dat dit een tijdelijke oplossing is.

Ik vind het echt heel erg jammer dat je steeds zo reageert . Dreigen met de dood is natuurlijk nooit een juiste oplossing. En ik hoop echt dat jij dat ook vind.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Centraal] Discussietopic over het houden van katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:44

Ik heb nergens beweerd dat ik de opmerking van je buren goedkeur, alleen aangegeven dat je die waarschuwing beter serieus kunt nemen.
Maar dat schijn je niet te begrijpen.

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:47

lor1_1984 schreef:
Ik heb nergens beweerd dat ik de opmerking van je buren goedkeur, alleen aangegeven dat je die waarschuwing beter serieus kunt nemen.
Maar dat schijn je niet te begrijpen.



nee daarom hou ik mijn katten nu ook binnen tot dat er een oplossing is inderdaad;)

mnnkhfsgh
Berichten: 226
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 21:48

mikky19 schreef:
lor1_1984 schreef:
Ik heb nergens beweerd dat ik de opmerking van je buren goedkeur, alleen aangegeven dat je die waarschuwing beter serieus kunt nemen.
Maar dat schijn je niet te begrijpen.



nee daarom hou ik mijn katten nu ook binnen tot dat er een oplossing is inderdaad;)



Maar goed we delen elkaars mening niet dat is wel duidelijk. Jij hebt jouw waarheid en ik de mijne. Wat de echte dan is laten we maar in het midden.

Ben blij dat je gelukkig mijn katten niet dood wenst :) *\o/* *\o/* *\o/*