Puppy kattenbak zindelijk maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkertje89

Berichten: 984
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Noorden

Re: Puppy kattenbak zindelijk maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:17

Ik heb mijn hondje in het begin ook kattebak zindelijk gemaakt. Ik woonde in de tijd nog bij m'n moeder op de flat, dus het was ideaal omdat je dan niet steeds naar beneden moet rennen. Uiteraard liepen we ook elke dag lekker in het bos. Nu ik ergens anders woon loopt ze bijna de hele dag lekker buiten en hebben we geen kattebAk meer. Maar je doet het gewoon opdezelfde manier als gewoon zindelijk maken, als je merkt dat ze wat moeten doen, ze je de pup erop.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:30

Nou, zo ernstig is het bij die van mij nog niet in elk geval om haar in te laten slapen :D Ze is zo wakker en fit als iets :) Maar als ze het idd overal te pas en te onpas liet gaan dan ging ik idd ook wel verder nadenken :)

Maar voor een pup snap ik je punt idd ook zeker!
Op een flat snap ik het trouwens ook wel!

luffwinny
Berichten: 1544
Geregistreerd: 14-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:56

loez schreef:
Nou, zo ernstig is het bij die van mij nog niet in elk geval om haar in te laten slapen :D Ze is zo wakker en fit als iets :) Maar als ze het idd overal te pas en te onpas liet gaan dan ging ik idd ook wel verder nadenken :)

Maar voor een pup snap ik je punt idd ook zeker!
Op een flat snap ik het trouwens ook wel!

In zo geval bij jou kan ik het snappen, maar als je al nagaat dat honden een lijk van 18 jaar oud in het water kunnen ruiken, en dan moet de hond van ts ernaast slapen. Dat is gewoon sneu, al staat de bak op een andere kamer. Een hond kan zo goed ruiken. Een bak is gewoon bij een gezonde hond gemakzucht of geen tijd voor het dier. En een hond zindelijk maken kost nu eenmaal tijd en voor de hond goed alleen kan zijn zorg je dat die goed zindelijk is dat die het een paar uur kan ophouden en ja dat kan veel uren slaaptekort geven en veel thuis zijn maar dat weet je als je aan een hond begint.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Puppy kattenbak zindelijk maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:04

Ik snap je :) En dat honden goed kunnen ruiken ook idd!

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 17:22

Knap al die bokkers die door de computer heen in mijn leven kunnen kijken en beoordelen dat ik geen tijd heb voor mijn hondje! Gelukkig weet ik dat zelf nog altijd het beste :D

Iedereen die wel antwoord op mijn vraag gaf: dank je wel!

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Puppy kattenbak zindelijk maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:40

Maar dat is toch geen fijne bench, tenminste als het de bedoeling is dat je het als kooi gebruikt en het deurtje sluit?
Er is alleen plek voor een mandje en de kattenbak.
Je hondje heeft geen ruimte om te verliggen of een koelere plek te vinden zo.