Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Starten met honden uitlaten

 
Profiel   

Hoii :D .

Omdat ik echt gek ben op honden (heb een tijdje een hond gehad maar nu niet meer) en graag wat geld zou bijverdienen wil ik graag honden gaan uitlaten. Ik ben oud genoeg om studentenjobs te doen :P , maar heb veel werk voor school zodat een vakantiejob in het weekend bv wat te veel wordt. Iemand een idee hoe ik hier best mee begin? En wat ik kan vragen?

Groetjes :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 18:17 



 
Profiel   

Heb je gehootzaamheidheidscursussen gevolgd, misschien een ehbo diploma voor dieren?
Dekt je verzekering eventuele schade?
Waar wil je de honden uitlaten en hoe lang?

Ik liet altijd gratis de hond van de buren uit.
En honden van mensen uit de straat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 18:24 



 
Profiel   

Er zijn verschillende sites waar je naar kunt kijken. België weet ik niet precies de websites.

Wat je kunt vragen hangt heel erg af van de hond/eigen ervaring en wat er in je omgeving gevraagd wordt.

Ik vraag meer omdat ik een opleiding tot hondentrainer heb gevolgd. Daardoor krijg ik wel ook de moeilijkere honden die ook echt training nodig hebben. Een makkelijke hond die los kan en waar mijn eigen honden mee kunnen/ ik nog een wandelhond mee kan nemen vraag ik minder voor dan een hond die mensen bijt en waar echt mijn kennis nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 18:26 



 
Profiel   

Ik vroeg altijd 3 euro ler wandeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 18:28 



 
Profiel   

Ik heb geen speciale hondenopleidingen gevolgd ofzo, maar weet er wel heel wat over. Dan zal ik zoals Kabayo zegt iets rond de 3 euro vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-17 18:30 



 
Profiel   

Hoeveel ervaring heb je met honden behalve dat je er een gehad hebt?