Starten met honden uitlaten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 20:45

luuntje schreef:
Heb je gehootzaamheidheidscursussen gevolgd, misschien een ehbo diploma voor dieren?
Dekt je verzekering eventuele schade?
Waar wil je de honden uitlaten en hoe lang?

Ik liet altijd gratis de hond van de buren uit.
En honden van mensen uit de straat.


Dat vragen ze me ook niet als ik op de kids van de buren moet passen, dus als je niet met een heel roedel op stap gaat en bij iemand thuis op de hond of honden past en daar blokje mee om gaat zou ik er niet te moeilijk over doen.
Ga je met meerdere dieren van verschillende eigenaren tegelijk op stap, wordt het wel ander verhaal.

Ik heb vroeger ipv op kinderen op honden gepast, in de middag, eigenaar blij er was iemand thuis bij de hond die blokje om ging, hond blij er was iemand in huis, ik blij kon gewoon mijn huiswerk maken en tussendoor frisse neus halen. (was gewoon bij mensen met 1 hond)
En zat soms in het weekeind 1 dag of soms 2 bij mensen thuis met geloof 10 of 14 honden als ze weg waren, zelfde verhaal, maar dan met meer honden en deze hoefden niet uit, die mochten alles in de tuin doen, wat je dan wel weer op moest ruimen.


Vond het ideal bij baantje! Als je het echt als werk wilt gaan doen om je brood mee te verdienen, wordt het natuurlijk ander verhaal en ga je op deze manier niet rijk worden.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Starten met honden uitlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:03

Ik vind het ook wel wat overdreven allemaal. Dikke pech als je hond iets overkomt, maar ik denk dan dat het bij mijzelf ook had kunnen overkomen. Neem toch aan dat zo'n uitlaatmeisje ook het beste met de hond voor heeft. Zijn zat mensen denk ik die overdag werken en het fijn vinden dat hun hond een keer extra uitgelaten wordt. Hondenuitlaatservices zijn ook wel fijn maar ik vind dat persoonlijk best wel duur. Dus als je daar een beetje tussenin gaat zitten dan zijn er vast mensen blij mee. Ik denk dat je het toch van mond-tot-mond reclame/viavia moet hebben trouwens.