Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Waterkatten

 
Profiel   

Citaat
Manlief wilde geen kittens, dus we namen ze alletwee.

Echt een gevalletje oorzaak en gevolg :+ .


Citaat
Voorwaarde was, hij vond de naam Zuzzus belachelijk (terwijl die eigenlijk tamelijk geniaal was) dat hij de namen mocht verzinnen. Dat werd Olivia en Idylle. Dochters en ik vonden het best

Man lijkt toch nog inbreng te hebben, daar zal hij wel (even) blij mee geweest zijn...


Citaat
en we maakten daar al snel, tegen de zin van manlief in, Ot en Iet van :D .

...totdat de inbreng van man weer compleet teniet gedaan werd :') .




[ img ]

Ohooooooh, berg je maar en kijk uit voor je lijf en ledematen := !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:48 



 
Profiel   

Haha wat een geweldig verhaal! Ik volg de avonturen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 14:49 



 
Profiel   

Manlief wilde ook geen paarden, maar een Oud Hollands gezegde luidt zeg maar nee, dan krijg je er? Juist. Twee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 17:38 



 
Profiel   

_O-
Wat een heerlijk topic is dit :Y) .

Hier mocht de kat niet in de slaapkamer (dat duurde om precies te zijn tot de eerstvolgende ochtend) en de hond niet op de bank (ra ra waar ligt hij nu).

Gelukkig geen ervaring met waterkatten 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 18:03 



 
Profiel   

Officieel mogen de katten hier niet op de tafel, niet op het aanrecht, niet in de badkamer (vanwege het toiletverhaal), niet in de garage. Officieel dan hè. In de garage staat de wasmachine. Toen Jochom nog een Jochie was, vond hij het leuk om in de wasmachine te gaan zitten. Op een dag had ik er Jochomkleurige was alvast ingedaan. Ik liep nog even naar de badkamer om iets te pakken dat er ook bij moest. Gelukkig keek ik nog even en zag ik twee kleine oogjes, anders had ik letterlijk een kattenwasje gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:44 



 

Brr! Dan schrik je ook even als je je dat realiseert!
Gelukkig geen kattenwasje geworden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:47 



 
Profiel   

_O- Wat een heerlijke manier van schrijven.
Jochomkleurige was :')

Ik vind Wokkel als naam voor een hond ook briljant, trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 16:54 



 
Profiel   

Worst nightmare ever...een kitten die stiekum in de wasmachine kruipt en mee rondgaat :x
Heb het nooit voorgehad, maar ik check en dubbelcheck nu nog steeds als ik de machine opzet.
Poezels zijn ondertussen 7 jaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:13 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Worst nightmare ever...een kitten die stiekum in de wasmachine kruipt en mee rondgaat :x
Heb het nooit voorgehad, maar ik check en dubbelcheck nu nog steeds als ik de machine opzet.
Poezels zijn ondertussen 7 jaar :+

Haha hier precies zo, 2 katten van samen 10kg, maar ik neem geen enkel risico. Eentje was ooit kwijt terwijl de wasmachine draaide, en ik kreeg natuurlijk het deurtje niet open vanwege waterslot. Uiteindelijk bleek kat in m’n kledingkast te liggen slapen, daar was ze eerder die dag ingeslopen toen ik er iets uithaalde...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:18 



 
Profiel   

:')
Als ik ééntje niet zie ( ze lopen ook buiten overdag :+ )terwijl de machine draait, hang ik ook vaak genoeg met m'n neus tegen het raampje.
Gelukkig kan niemand mij zien... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 17:22 



 
Profiel   

Brr, een ex-schoonfamilielid heeft dus echt een keer een was gedraaid met de kat erin, ik hoef vast niet te vertellen hoe dat afgelopen is voor de kat ;( .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 22:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen