Demente hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Demente hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:05

Dan juist zou een bench op de slaapkamer een oplossing kunnen zijn.. Hond slaapt zij slaapt

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 13:08

ik heb een demente kat, hetzelfde problem een beetje. Ik heb al 30 jaar katten en ze nooit op de slaapkamer gelaten. Deze, 17 jaar, heeft nu een krukje naast mijn bed zodat ie op het bed kan klimmen en naast mij in zn mandje kan slapen. Het helpt enigzins, alhoewel daar ook onrustige nachten bij zitten waarin hij in en uit wil lopen. Dit is voor mij geen optie omdat ik nog 2 andere katten heb die doodleuk op je rug of hoofd gaan zitten. Dus tjsa roeien met de riemen die ik heb. Ben ook doodmoe, maar pas op het moment dat ie onzindelijk gaat worden ga ik over inslapen nadenken. Ik kan dan ook zeggen met een gerust hart dat ie een fijn gelukkig leven heeft gehad.

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Demente hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 20:43

Goed nieuws! Ik heb het hele verhaal van de DA aan mijn moeder doorgegeven en ik heb haar nog een aantal tips doorgegeven voor (enigszins betaalbare) kalmeringsmiddelen zoals cholodin, en ze gaat de schokband terugbrengen! Ze hebben hem niet eens uit de verpakking gehaald.

Ik ben dus enorm opgelucht!