Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welk kattenluik? Wensen dubbel luikje en microchip

 
Profiel   

Hallo, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil graag een kattenluik met dubbel luikje en een chip zodat alleen mijn kat erin/eruit kan.
Wie weet een fijne?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 14:11 



 
Profiel   

Ik heb een luikje van petsafe, pet porte ofzoiets. Bevalt prima. Katten vinden hem ook fijn, en door het piepje weten ze precies wanneer ze naar buiten kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 14:28 



 

Omdat BB-HK voor langlopende (klets)topics is, verplaats ik je topic van BB-HK naar BB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 19:46 



 
Profiel   

Hier de sure flap met microchip herkenning. Voor de woning en voor de schuur.
Ideaal!!!
Geen idee wat je bedoelt met dubbel luikje? Als je bedoelt als dubbelglas, dan hebben wij enkel glas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 20:04 



 
Profiel   

Wij hebben de sureflap met tunnelverlenger ivm de houten deur. Ben er dik tevreden over en de katten ook...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 20:22 



 
Profiel   

Hier ook de sureflap.
2 katten. Ideaal.

Meerdere manieren voor afsluiten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 20:58 



 
Profiel   

Zijn die luikjes ook geschikt voor buurkatten die jouw luikje eruit rammen, omdat het hier blijkbaar zo gezellig is? -:(-
Ik had een luik met een magneet, maar dat maakte niet uit. Ook niet trouwens als het luik op standje niemand binnen/niemand naar buiten stond...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 21:14 



 
Profiel   

enny schreef
Zijn die luikjes ook geschikt voor buurkatten die jouw luikje eruit rammen, omdat het hier blijkbaar zo gezellig is? -:(-
Ik had een luik met een magneet, maar dat maakte niet uit. Ook niet trouwens als het luik op standje niemand binnen/niemand naar buiten stond...

Als je die met microchip herkenning hebt, dan komt er geen ongewenste kat meer binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 21:23 



 
Profiel   

tienus63 schreef
enny schreef
Zijn die luikjes ook geschikt voor buurkatten die jouw luikje eruit rammen, omdat het hier blijkbaar zo gezellig is? -:(-
Ik had een luik met een magneet, maar dat maakte niet uit. Ook niet trouwens als het luik op standje niemand binnen/niemand naar buiten stond...

Als je die met microchip herkenning hebt, dan komt er geen ongewenste kat meer binnen.


Zijn die stevig genoeg? Want de buurkat gaat nl net zo lang door tot hij het klepje eruit geramd heeft. Dus ik ben bang dat ik veel geld uit ga geven zonder gewenst resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 21:36 



 
Profiel   

Hoe stevig onze buurkat er aan rammelt weet ik niet precies.
Maar hij komt niet meer binnen.
Weet wel dat hij het soms probeert, maar lukt hem niet.

Ik hikte destijds ook tegen de kosten aan, al een paar jaar zo’n ding in deur van de woning.
Sinds jaar ook bij de schuur.

Van een ding spijt, had ze veel eerder moeten hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 21:51 



 
Profiel   

Hm, dat klinkt al beter dan m’n oude luikje. Ga er nog eens over nadenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:13 



 
Profiel   

[
enny schreef
Zijn die luikjes ook geschikt voor buurkatten die jouw luikje eruit rammen, omdat het hier blijkbaar zo gezellig is? -:(-
Ik had een luik met een magneet, maar dat maakte niet uit. Ook niet trouwens als het luik op standje niemand binnen/niemand naar buiten stond...

Als je die met microchip herkenning hebt, dan komt er geen ongewenste kat meer binnen.[/quote]

Zijn die stevig genoeg? Want de buurkat gaat nl net zo lang door tot hij het klepje eruit geramd heeft. Dus ik ben bang dat ik veel geld uit ga geven zonder gewenst resultaat.[/quote]

De buurman is toch verzekerd mag ik aannemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:14 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de tips! Vinden jullie de sure flap niet tochten? Ik stoor me aan het kiertje en sta op het punt het ding te retourneren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:15 



 

Oh ik wist niet dat dit bestond! Mijn hondje gaat altijd door het kattenluik in de schuur en loopt dan op de weg :') dus dit is wel ideaal! Ik volg de tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:17 



 
Profiel   

F_Orumster schreef
Dank jullie wel voor de tips! Vinden jullie de sure flap niet tochten? Ik stoor me aan het kiertje en sta op het punt het ding te retourneren.



Jep..
Zomers niet erg.

In de winter zijn de katten binnen dus gaat er een zak omheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:18 



 
Profiel   

Luikje zit niet direct in woonverblijf, bij bepaalde windrichting -en kracht waait ie soms open.
Aan de binnenzijde zit een palletje dat luikje niet naar binnen open kan zonder er een kat door gaat.

De voordelen zijn voor mij veel groter dan dat nadeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:47 



 
Profiel   

Ik heb zo'n magneet luikje, maar hij gaat achter mijn kat niet helemaal dicht meteen dus de andere katten liepen gewoon achter hem aan, bij mij dus geen succes, nu dus dicht gemaakt en maar niet meer naar buiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 22:59 



 
Profiel   

F_Orumster schreef
Dank jullie wel voor de tips! Vinden jullie de sure flap niet tochten? Ik stoor me aan het kiertje en sta op het punt het ding te retourneren.


Elk kattenluik zal tochten. Het is namelijk nooit helemaal afgesloten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 23:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen