Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 21 [ 504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Adventure cats on bokt?

 
Profiel   

Echt awesome foto's zeg! En je kat kleurt echt mooi bij de omgeving zo, met dat sjieke bruine tuigje <3

Mede geïnspireerd door dit topic toch ook maar eens mijn al eerder aangeschafte tuigje uit de kast gehaald. Het was even wennen voor meneer, maar na een tijdje leek hij er geen aandacht meer aan te besteden. Wel erg vervelend was dat het tuigje steeds opzij schuift, doordat de sluiting nogal zwaar is. Als ik 'm dan weer recht op z'n rug trek gaat Toes helemaal door z'n pootjes lopen.. Wie zei hier ook al weer wat over wijken voor druk? :+

Hoe bepalen jullie eigenlijk hoe strak het tuigje moet? Had zelf twee vingers er tussen, maar dat was toch iets te strak had ik het gevoel.. Het is ook lastig in te stellen als Toes het aanheeft, want zodra ik aan het tuigje begin te sjorren wordt 'ie zenuwachig -O-


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 21:55 



 
Profiel   

Je hebt echt een beauty evelien!

Hier milo net mee naar beneden genomen, maar hij vond het toch allemaal wel erg spannend. Moord en brand schreeuwen tot hij op schoot zat, toen zat ie een beetje in de wind te snuiven :+ Kwam ook nog een hond voorbij, dus toen werd het helemaal spannend

Gaan het gewoon rustig opbouwen en kijken of hij eraan kan wennen en anders houdt t gewoon op en mag hij lekker binnenkat zijn :)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 13:51 



 
Profiel   

@YellowCorn, bedankt ^_^ En voor af te stellen doe ik ook steeds de 2 vingers tussen de bandjes, alhoewel ik die aan Gimli zijn buikje altijd ietsje losser laat (door al dat fluff :p)

@DideH, wat een schattigaard is Milo!!! Mijn vorige kat heette ook Milo <3

Wij zijn vandaag eens naar zee geweest, in de auto rijden kende hij ondertussen al dus maar strand is toch niet zijn ding hebben we ontdekt. Hij wou niet uit zijn rugzak komen dus hebben we maar allemaal een beetje liggen relaxen naast hem, zelfs snoepjes deden de truc niet :')


[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:45 



 
Profiel   

Ik vind het zo gaaf om te zien zeg! Ik heb zelf 2 katten. Helaas is mijn vorige kat aangereden en ben nu echt een angsthaas geworden. Gewoon bang dat er toch iets gebeurt, de lijn breekt of ze uit het tuigje schieten. Met beide katten kom ik wel op het balkon (met tuigje om). Pak ik het tuigje dan rennen ze allebei op me af om naar buiten te gaan. Een voor een neem ik ze dan mee. Vooral met mooi weer natuurlijk en soms ook even een minuutje als er sneeuw ligt bijvoorbeeld. Maar dan staan ze meteen te trillen van de kou. Het zijn verder ook gewoon 100% binnenkatten. Mocka kan wel wat beter tegen gillende kinderen en plotselingen geluiden. Maar Baloe die heeft heel erg snel stress, al gaat dat wel steeds beter nu! Maar durf niet met ze over straat, vooral met Baloe niet. Ik woon midden in de stad, veels te bang dat er iets gebeurt en dat ze weg rennen. Stel ik woon later op me zelf en ergens in een rustige buurt, dan zal ik het zeker overwegen en waarschijnlijk ook doen!
Maar voor nu enkel en alleen op het balkon.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:12 



 
Profiel   

Ohh ik vind het zo leuk om alle foto's en verhalen hier te zien! <3

Ik heb maar weer twee filmpjes gemaakt..... *\o/* En een eigen Youtube kanaal voor de katten *D *D

Eén van Boris en een van Beer (kruising Sibeer met een Sphynx)





<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 09:09 



 
Profiel   

Wij zijn gisteren met de dag van de arbeid nog eens op advontuur geweeest, aangezien mijn pa toch ook vakantie had daardoor zijn we 5 km gaan wandelen met gimli erbij.
Af en toe zat hij in de rugzak, en af en toe ging hij zelf stappen tot hij weer bleef staan en ik hem voor een aantal meter moest oppakken waarna hij weer wou wandelen. Ik ga eens kijken of ik de filmpjes hier kan posten, want ondertussen huppelt ie soms al flink mee aan de leiband.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 16:09 



 
Profiel   

<3 <3 <3
Kom je nou nooit honden tegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 16:28 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 18:33 



 
Profiel   

Wat een supermooie kat heb je toch!
Wat voor gezichten trekken andere wandelaars als je die passeert? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 19:01 



 
Profiel   

SayaJones schreef
<3 <3 <3
Kom je nou nooit honden tegen?


Die dag zijn we 4 honden tegengekomen, en gimli is er niet echt een fan van, hij zette meteen zijn haar recht, maar als we een tegenkomen pak ik hem op of wacht ik rustig met hem aan de kant tot ze gepasseerd zijn, we zijn zelfs twee groepen ruiters tegengekomen, maar de paarden vond hij ook nog wat eng. Hij zal nog wat vaker mee naar stal moeten komen :p

@Nadine, dankje <3

DideH schreef
Wat een supermooie kat heb je toch!
Wat voor gezichten trekken andere wandelaars als je die passeert? :=

Bedankt, de meesten hebben het eerst niet door (als hij in de rugzak zit), tot ze gepasseerd zijn en dan draaien ze zich allemaal om om nog een te checken of he wel een kat was :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 23:16 



 
Profiel   

Nou ik ben nu bij de mijne zover dat ik een tuigje op zijn rug mag leggen zonder dat hij stom doet.

Het mag nog niet vast :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 00:19 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Nou ik ben nu bij de mijne zover dat ik een tuigje op zijn rug mag leggen zonder dat hij stom doet.

Het mag nog niet vast :+

Als ze het eenmaal weten zijn ze niet te stoppen! Als ik het tuigje pak en ik rinkel ermee komt Boris aangerend! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 10:49 



 
Profiel   

Nou, ik kom er nog niet veel verder mee, en het lijkt me gewoon zo vreselijk leuk voor hem. Mijn vorige katje maakte hele wandelingen samen met mij en de hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 11:06 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Nou, ik kom er nog niet veel verder mee, en het lijkt me gewoon zo vreselijk leuk voor hem. Mijn vorige katje maakte hele wandelingen samen met mij en de hond.

Misschien al hij straks echt naar buiten gaat en de bedoeling achter "het rare tuigje" snapt dat het wel beter gaat. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 11:42 



 
Profiel   

Jessix schreef
Avalanche81 schreef
Nou, ik kom er nog niet veel verder mee, en het lijkt me gewoon zo vreselijk leuk voor hem. Mijn vorige katje maakte hele wandelingen samen met mij en de hond.

Misschien al hij straks echt naar buiten gaat en de bedoeling achter "het rare tuigje" snapt dat het wel beter gaat. :)

Ik hoop het joh, echt, ik zou het zo leuk vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 12:06 



 
Profiel   

oh wat leuk al die katten zo! ik wil dat met die van mij ook gaan doen als ik dat zo zie! Mijn meisje komt alleen met een tuigje buiten op ons terrasje. Wij wonen midden in de stad, dus durf haar niet los te laten, maar dat vind ze echt superleuk en gaat altijd op ontdekking uit en is nergens bang voor. Dus haar verder mee naar buiten nemen zal voor haar vast ook leuk zijn![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 12:07 



 
Profiel   

Nelske: zo cute <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 12:15 



 
Profiel   

Is er hier iemand die al ervaring heeft met het Supakit tuigje? Volgens hen is het getest door de meeste kat houdini's dus ik zou wel willen overwegen om zo eentje aan te kopen, zeker nu Gimli uit zijn Puppia tuigje is gegroeid (mocht iemand interesse hebben om het over te nemen?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 15:52 



 
Profiel   

@nelske164, wat is ze schattig zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 09:33 



 
Profiel   

Mensen hier die dit leuk vinden?

https://www.facebook.com/MijnStijlFotog ... cation=ufi

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 16:03 



 
Profiel   

@Jis_ Die van mij mag meekomen op zaterdag naar de fotofair :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 16:40 



 
Profiel   

Wat leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 19:46 



 
Profiel   

Oww ik volg even. Heb sinds dit weekend een kitten. Na alleen maar honden gehad te hebben.
Heb met mijn moeder en zusje samen nog 2 honden.
Maar zou t ook super leuk vinden als ze mee kan naar buiten. Zeker omdat ik 1 hoog woon en een kattenluikje dus niet kan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 10:07 



 
Profiel   

Horsesandme, Super leuk!!! ik zou je aanraden van zo vroeg mogelijk te beginnen met spelenderwijs je kitten aan het tuigje te doen wennen, hoe vroeger je ze overal mee naartoe neemt hoe minder ze het eng vinden later ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 12:16 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 12:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 21 [ 504 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen