Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Reading voor vermiste kat?

 

Sinds eerste paasdag zijn we onze lieve poes kwijt ;(

Ze kan zelf binnen/buiten via een luik en sinds we vorig jaar verhuisd zijn naar het buitengebied gaat ze niet zo ver meer. Ons erf en dat van de naaste buren is groot en ver genoeg voor haar.

Toen ze 2de paasdag in de ochtend nog niet terug was zijn we alle huizen in de straat langs gegaan en is ze aangemeld als vermist bij asiel/amivedi/dierenambulance. Woensdag hebben alle huizen in de omgeving een flyer in de bus gehad met het verzoek naar haar uit te kijken en vanwege het mooie weer in de schuur/garage/berging/tuinhuis te kijken. Tot nu toe zonder resultaat.

Het is een kat die veel thuis komt en zelden een nachtje weg blijft. Ze is 14 jaar oud en gesteriliseerd.

Ik begin een beetje wanhopig te worden en wil m'n lieve poes terug. Even heel cru gezegd 'dood of levend'

Al onze eigen mogelijkheden zijn uitgeput en hoewel ik van mezelf uit erg sceptisch ben overweeg ik nu toch om een reading te laten doen.

Heeft iemand hier daar ervaring mee en wie is wel of niet aan te raden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 17:51 



 
Profiel   

Staat ze ook op Amivedi? In welke regio is ze vermist?

Een reading geloof ik niet zo in, maar goed, het kan.
Er is ook een Waar is onze Angel voor katten. Daar kun je haar misschien ook plaatsen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 17:54 



 

Nee ik geloof er van mezelf ook niet zo in maar wil wel alles proberen.

Ze wordt vermist in regio betuwe.

Amivedi is ze op gemeld maar helaas nog niet zichtbaar.

Die andere kende ik niet. Bedankt! Ga meteen even kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 17:58 



 
Profiel   

Heb je haar al op FB gezet? Ik woon ook in de Betuwe dus wil het wel voor je delen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:01 



 
Profiel   

Op nextdoor zetten en op fb laten delen en buurt apps en dat soort dingen met n duidelijke foto! Readings geloof ik niet zo in denk dat je er meer onrust van krijgt ook..
kl.te hoor, ken het gevoel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:02 



 
Profiel   

Ik zou het zeker doen, kwaad kan het toch niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:03 



 
Profiel   

Wat heb je te verliezen?

Hier in de stad is een jaar geleden een kat vermist geraakt. Zijn baasje heeft honderden postertjes in de hele stad en daarbuiten opgehangen, werd veel gebeld en is achter elke melding aan gegaan. Zes maanden later was hij terecht, in goede gezondheid. Niet opgeven hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:04 



 

Nextdoor staat ze op maar dat hebben blijkbaar niet zoveel mensen hier in de regio.

Mijn man heeft haar op fb gezet. Heb ik zelf niet :+

Behalve wat :$ niets te verliezen en dat vind ik dan nog niet eens erg. Maar ja wie is nog enigzins oprecht en te vertrouwen en wie is per definitie een profiterende oplichter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:09 



 
Profiel   

Is je kat gechipt (en zijn de gegevens van de chip gekoppeld aan die van jou)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:10 



 
Profiel   

Hier worden vermiste en gevonden dieren meestal in de buurtapp of de dorpsgroep op facebook gedeeld. Hebben jullie die niet? Dat zou je nog kunnen proberen.

Ik hoop dat ze snel terecht is. Katten kunnen in ieder geval lang overleven in hun eentje, dus geef niet te snel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:11 



 

Een woonstraat in het buitengebied maar helaas geen appgroep. Dus vandaar vrij snel gaan flyeren.

Bedankt voor alle tips! Ook via pb. We geven zeker niet op maar willen ook niet stil afwachten. Hoe sneller we actie ondernemen hoe groter de kans dat ze levend gevonden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:16 



 

Ik snap dat je graag actie wil ondernemen hoor, ik kan veel zeggen maar toen mijn kat vorig jaar vermist was was ik ook elke dag aan het zoeken en flyers aan het ophangen (ik woon dan in de stad), een reading geloof ik zelf niet in maar zoals iemand hierboven ook al zei wat heb je te verliezen, als het je rust geeft zou ik het gewoon doen.

Om je een stukje hoop te geven, ik heb 2 tips gekregen en ben daar achteraan gegaan waarna ik de hele dag in die omgevingen ging zoeken, niks gevonden. Veel mensen in de wijk gesproken en gevraagd of ze in hun schuurtjes wouden kijken maar niks. Ik had alle hoop opgegeven en dacht dat ze dood was, hoopte alleen maar dat ze gevonden zou worden zodat ze de chip konden uitlezen en ik het in ieder geval zou horen zodat ik het los kon laten.
Is echt m'n beste maatje altijd m'n steun geweest enz dus zat dagen te huilen, na 7/8 dagen werd dat minder en werd het acceptatie hoe moeilijk ook.
Dag 9 zat ze zomaar ineens uit het niets weer voor de deur..

Ik heb zelf toen veel steun gehad aan mensen die mij vertelden dat hun kat ook na een aantal dagen gewoon weer aan kwam lopen, daarom vertel ik dit ook aan jou. Ik hoop dat dit bij jullie ook gebeurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 18:24 



 
Profiel   

Mijn ex heeft ooit een reading laten doen toen onze kat kwijt was. Conclusie; hij is de verkeerde kant op gelopen. No oliebol Sherlock 8)7 dat had ik zelf echt niet kunnen bedenken. Scheelt dat dit toch al iemand was waar ik 0,0 vertrouwen in had. Kat heb ik trouwens een dag later weer gevonden. Hij zat 500 meter van huis onder een struik.

Is je kat gechipt? Zo niet is het aan te raden amivedi zelf ook in de gaten te blijven houden. Alles wat door de dierenambulance word opgeraapt word op een chip gecontroleerd. Is die er niet of niet goed leesbaar worden ze wel als gevonden op amivedi geregistreerd maar ze zoeken bij mijn weten niet actief in de vermiste dieren.

Ik zal in ieder geval duimen dat ze snel en in goede gezondheid bij je terug komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:16 



 

Amivedi kijk ik meerdere keren per dag op :j

Ze is helaas niet gechipt. Heeft wel een bandje met adreskoker om. Maar dat helpt maar voor zolang ze hem om hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:19 



 
Profiel   

Staat ze in de lokale weggeefhoek?

Hoe was haar gezondheid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:26 



 

Ja daar is ze ook gepost.

Goed. Niet meer de jongste maar wel fit en geen kwaaltjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:29 



 
Profiel   

hele slechte ervaring mee! ik ben foster voor katjes die een thuis zoeken. Iemand had 1 van mijn fostertjes geadopteerd en na 3 weken was hij "weggelopen" en wilde hij hem niet meer terug. Uiteindelijk heeft iemand van de stichting een reading laten doen, de kat zou over een brug over een watertje gelopen zijn en net buiten de stad bij een boerderijtje zitten waar nog andere aanloopkatten hun kostje kregen. Uiteindelijk zat hij een maand lang een halve straat van zijn baasje weg. pfff wat die hocuspocus vrouw allemaal verzonnen heeft is niet te geloven. Echt, zulke mensen kan ik wel schieten (figuurlijk dan he :') ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:33 



 
Profiel   

Heb je een foto? Ik heb hier twee katten lopen die ik niet ken. Een klein mager grijs/witte en een dikke zwart/witte. Half zwart koppie tot neus dan wordt het wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:47 



 
Profiel   

Ik heb, in de vermiste hondenwereld, alleen maar slechte ervaringen met readings. Meestal wordt er zo’n algemeen beeld geschetst dat het logisch lijkt.

Bij een vermiste hond kregen we door dat hij bij een bootje op een erf zat. Wij hebben in de buurt van de vermissing een bootje op een erf gevonden op Google maps. Echter de hond lag al weken in het Amsterdamrijnkanaal.

Of als een hond in een bosrijke omgeving vermist wordt zeggen dat de hond in een dennenbos zit. Ja zo ver waren wij ook al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 19:55 



 

Selka schreef
Heb je een foto? Ik heb hier twee katten lopen die ik niet ken. Een klein mager grijs/witte en een dikke zwart/witte. Half zwart koppie tot neus dan wordt het wit.

Nee helaas het is een lapjeskat met witte buik en pootjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 20:11 



 
Profiel   

1 van mijn katten is vanaf September vermist ook een reading gedaan uiteindelijk bij iemand die ik goed ken en vertrouw en daar kwam uit dat hij waarschijnlijk opzettelijk om het leven gebracht is. Vreselijk maar verwacht dus niet dat hij nog terug komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 20:44 



 

Hoe pijnlijk ook, toch even een update.

We hebben een reading laten doen en daar kwam uit dat ze ergens een plekje had gezocht om te sterven. Volgens beschrijving van de omgeving gaan zoeken maar helaas niets gevonden. Met het hoge gras en dichte struikgewas wordt het zoeken ook steeds lastiger.

Ik ben eigenlijk te nuchter voor deze dingen maar de reader kon een aantal dingen heel goed beschrijven (specifieke kindertekening, bezigheden buiten en een kastje naast haar favo ligplekje). Het is verschrikkelijk nieuws maar voor nu kunnen we niet anders dan het accepteren en rouwen om het verlies ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 20:45 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:56 



 
Profiel   

Veel sterkte.. :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 14:00 



 

De specifieke dingen zijn niet makkelijk te vinden via internet? Zoals foto's op facebook?

Pfoeh, pittig...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 14:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen