Reading voor vermiste kat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:03

Bubblewrap schreef:
De specifieke dingen zijn niet makkelijk te vinden via internet? Zoals foto's op facebook?

Pfoeh, pittig...

Nee want ik heb geen facebook en mijn man heeft alles afgeschermd. Sowieso poste hij nooit iets over de kat behalve dan nu de vermissing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:06

Sjeemp...

anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Reading voor vermiste kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:16

Die readingen lijken mij ook raar maar toch hoor ik er wel eens wat van dat heel treffend is.Overigens lopen katten vaak weg en sommigen duiken dan jaren later weer op. Het zijn vreemde wezens.

Jessix

Berichten: 16433
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:34

Gloa schreef:
Hoe pijnlijk ook, toch even een update.

We hebben een reading laten doen en daar kwam uit dat ze ergens een plekje had gezocht om te sterven. Volgens beschrijving van de omgeving gaan zoeken maar helaas niets gevonden. Met het hoge gras en dichte struikgewas wordt het zoeken ook steeds lastiger.

Ik ben eigenlijk te nuchter voor deze dingen maar de reader kon een aantal dingen heel goed beschrijven (specifieke kindertekening, bezigheden buiten en een kastje naast haar favo ligplekje). Het is verschrikkelijk nieuws maar voor nu kunnen we niet anders dan het accepteren en rouwen om het verlies ;(

Als kind zijnde ben ik zo mijn kater kwijt geraakt. Jaren later vond ik hem gemummificeerd terug op zolder. Daar was hij in een hoekje gekropen met de pootjes onder zich gevouwen en was hij overleden. Ik was alsnog zo blij dat ik hem had gevonden! Jaren lang als ik een rode kater zag keek ik of hij het was. En ook al ga je steeds meer denken dat hij dood is en je hem wel nooit meer terug zal zien, er blijft altijd een sprankje hoop.

Maar ik deel de berichten altijd van Amivedi via FB en daar wordt ook nog best wel eens na 3 jaar een kat terug gevonden...

nate

Berichten: 358
Geregistreerd: 24-10-05
Woonplaats: Oldeberkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:38

Gloa schreef:
Hoe pijnlijk ook, toch even een update.

We hebben een reading laten doen en daar kwam uit dat ze ergens een plekje had gezocht om te sterven. Volgens beschrijving van de omgeving gaan zoeken maar helaas niets gevonden. Met het hoge gras en dichte struikgewas wordt het zoeken ook steeds lastiger.

Ik ben eigenlijk te nuchter voor deze dingen maar de reader kon een aantal dingen heel goed beschrijven (specifieke kindertekening, bezigheden buiten en een kastje naast haar favo ligplekje). Het is verschrikkelijk nieuws maar voor nu kunnen we niet anders dan het accepteren en rouwen om het verlies ;(


Toen ik haar leeftijd las, had ik ook een vermoeden dat ze een rustig plekje had kunnen vinden om te sterven...
Bij ons ook regelmatig gebeurt met katten.
Voordat ze dit doen zijn lekker gek & en knuffelig, wij noemden het kattendementie.
Maar vervolgens verdwenen ze en zag je ze niet meer terug, en schijnt dat ze een rustig en koel plekje opzoeken om dit te doen.

Ook wij hebben ze helaas nooit meer terug gevonden :(

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:41

Ach, wat een treurig bericht... en het rouwen is denk ik nooit helemaal afgesloten als je geen zekerheid hebt. Hopelijk krijg je die alsnog, in één of andere vorm.

Veel sterkte!

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:28

Bij mij is toen der tijd ook verteld via een reading dat mijn kat dood was... Ik heb altijd gezegd ik vind hem terug... alleen 11 maanden later vindt de kat mij terug, ongeveer 2-3 kilometer van huis en komt mij miauwend aangerend. <3

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 18:08

Bij mij is er een oude kat in zo'n pijp die sloten onder de weg door verbind gekropen. Een van mijn andere katten wist dat en heeft mij daar naartoe gelokt. Ik heb hem toen mee naar huis genomen en daar is hij heel snel gestorven.

Maar ik heb ook een oude kater gehad die verdween. Had de moed al opgegeven en een andere kat er bij verwelkomd maar na ruim een half jaar liep hij opeens over ons dak. Hij was daarna wel heel erg dement.

Katten zijn rare wezens.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 18:17

Als reading echt werkte dan waren er al veel dieren gevonden en of geholpen bij hun mankementen en ziekten. En waren er een hoop vermiste personen gevonden en of misdrijven opgelost.

Dus nee, ik geloof er niet in, behalve geldklopperij.

BigOne
Berichten: 38225
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Reading voor vermiste kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 18:24

Tja, ik heb een familielid die al familie van vermiste personen en dieren op het juiste spoor heeft gezet. Ben ook niet van de readings dus heb haar getest door eens bij mijn paarden te "voelen" en ja hoor, ze kende de beesten niet maar wist na eventjes precies waar de pijnplekken( die mij bekend waren) zaten. Dus er is meer tussen hemel en aarde dan wij beseffen, je moet alleen de juiste treffen.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 18:37

bigone schreef:
Tja, ik heb een familielid die al familie van vermiste personen en dieren op het juiste spoor heeft gezet. Ben ook niet van de readings dus heb haar getest door eens bij mijn paarden te "voelen" en ja hoor, ze kende de beesten niet maar wist na eventjes precies waar de pijnplekken( die mij bekend waren) zaten. Dus er is meer tussen hemel en aarde dan wij beseffen, je moet alleen de juiste treffen.



En waarom bieden die goede juiste readers dan geen hulp aan bij misdrijven?
Dat zou een hoop schelen zou je denken.

Er is meer tussen hemel en aarde, daar geloof ik wel in.