Een pup... en dan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikass

Berichten: 16705
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 07:56

Kun je gewoon op de inhoud discussiƫren Amanda? In plaats van het topic te vervuilen met je commentaar op de persoon?

Er zijn heel veel hondenscholen/verenigingen en op het merendeel ervan geven enthousiaste mensen les die echter alleen een paar basiscursussen hebben gevolgd en zelf met hun hond trainen.
Daar kan het heel gezellig zijn, en je hond leert er vast zitten en volgen. Maar als je serieus iets wil leren over hondengedrag kies ik persoonlijk voor een professionele gedragstrainer zoals bijvoorbeeld Sam Turner.
Het kost wel wat meer, maar je hebt er ook veel meer aan.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:00

Nikass schreef:
Kun je gewoon op de inhoud discussiƫren Amanda? In plaats van het topic te vervuilen met je commentaar op de persoon?


:') want dat doe jij nu zo goed wil je zeggen. Ik vind het prima hoor. :D

Nikass

Berichten: 16705
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:07

Ik heb getemd.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Een pup... en dan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:15

TS, ik wens je heel veel succes in je zoektocht. Leer veel van alle verschillende meningen. Haal eruit wat bij je past en wat niet bij je past. Laat je ook niet al teveel wijsmaken door mensen die denken dat hun manier de enige is. Vraag hulp waar nodig, daar wordt je alleen maar slimmer van. Ik hoop dat je een leuk hondje vindt. Gaandeweg leer je een heleboel. :)