Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De dingen die wij niet begrijpen van onze huisdieren

 
Profiel   

Zoals de titel al zegt. Wat doet jouw huisdier, waar je zelf niets van begrijpt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:17 



 
Profiel   

Mijn kat Lily geeft letterlijk overal kopjes aan. En ook meerdere keren per dag en per week.

Ik gok dat wij gewoon heel lief meubilair hebben :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:18 



 
Profiel   

Dat mijn hond het laat lopen van angst bij het geluid van skateboardwieltjes/rolkofferwieltjes/skeelers. Waarom. Waar herinnert hem dat aan. Waar klinkt het naar dat het hem zoveel angst geeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:19 



 
Profiel   

Marjoow schreef
Mijn kat Lily geeft letterlijk overal kopjes aan. En ook meerdere keren per dag en per week.

Ik gok dat wij gewoon heel lief meubilair hebben :Y)



Een kat verspreid met zn geurklieren een feromoon.
Dit doen ze om dingen veilig te markeren.

Dit doen katten regelmatig. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:20 



 
Profiel   

Een van mijn cavia's loopt erg vaak achteruit en schrikt dan als hij ergens tegenaan loopt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:22 



 
Profiel   

_Mirjam schreef
Een van mijn cavia's loopt erg vaak achteruit en schrikt dan als hij ergens tegenaan loopt :')

_O- _O- _O-

Mijn hondje schrikt als ie zelf een scheet laat en gaat dan zitten snuffelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:23 



 
Profiel   

Dat mijn kat absoluut niet meer in zijn mand wilde slapen nadat ik de mand gewassen had. Duurde gelukkig maar 2 dagen XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:24 



 
Profiel   

Mijn kat die een stuk of 5 waterbakjes verspreid door het hele huis heeft staan (inclusief een fontein) en die ook nog dagelijks schoongemaakt worden en dat hij dan alsnog bij de keuken gaat krijsen om een nieuw bakje water.
Anders drinkt hij gewoon niet _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:26 



 
Profiel   

Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...

De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer... :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:28 



 
Profiel   

Dat mijn kat aan een deur kan staan om naar buiten te willen, ziet dat het regent, toch niet wilt gaan, om dan een minuut later aan een andere deur te staan. Alsof ze denkt "langs deze deur regent is, maar als ik hierlangs naar buiten ga is het misschien wel goed weer" :+ .

Mijn kat kan ook aandacht eisen en je de hele tijd willen meelokken..als je dan toegeeft, leidt ze rechtstreeks naar haar etensbak, waar gewoon eten in ligt, en begint ze rustig te eten terwijl jij er achter staat "maar wat was nu het probleem???" :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:29 



 
Profiel   

Roquen schreef
Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...

De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer... :?


Doet onze kat ook! Ze verzint elke keer iets nieuws, liefs zo gek mogelijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:29 



 
Profiel   

Roquen schreef
Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...

De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer... :?

Oh dat doet die van mij ook :D . Om de zoveel tijd is ergens anders "haar vaste stek".

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:30 



 
Profiel   

Waarom mijn ene kat altijd in de badkamer wil, ongeacht of er iemand is of niet. Als ik dan de deur open doe, loopt ze naar binnen, een rondje en weer naar buiten, maar als de deur weer dicht is gaat ze ervoor zitten miauwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:31 



 
Profiel   

Mijn edelpapegaai doet aan toe-tapping. Dat is een soort gedrag dat nog niemand begrijpt bij edelpapegaaien.
Het is vooral heel irritant, maar zelf hebben ze er weinig last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:33 



 
Profiel   

Waarom 2 van mijn katten geobsedeerd zijn door douchen en ze, als ze de kans krijgen, er gewoon bij onder komen staan. :=

Waarom ze standaard binnen komen om te kotsen en daarna weer lekker naar buiten wandelen :+

Waarom de jongste kat sokken van het wasrek steelt en ze helemaal naar beneden sleept om voor ons als prooi neer te leggen :roll:


Laatst bijgewerkt door Leo op 29-05-19 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:33 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Dat mijn kat absoluut niet meer in zijn mand wilde slapen nadat ik de mand gewassen had. Duurde gelukkig maar 2 dagen XD

Een van onze katten rolt zich juist het liefst in alles wat schoon is en naar wasverzachter ruikt :')

Als ik kleedjes heb gewassen dan ruikt de kat dus ook gelijk weer lekker fris :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:34 



 
Profiel   

Onze kat die geen andere brokjes wil dan variantjes. Verder ook met eten, dat ze denken dat de bak leeg is als het midden leeg is en er alleen brokjes aan de randen liggen. En onze Miep vraagt binnen om water om dan twee seconden later als je net weer zit te krijsen dat ze naar buiten wil. En dan gaat ze buiten uit de vijver drinken :+
Verder heeft mijn ene shetlander de tick om na het eten van zijn voer met zijn hoofd in de voerbak te gaan liggen rollen. Maar dat zijn geen huisdieren, alhoewel hij wel in huis past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:38 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Mijn edelpapegaai doet aan toe-tapping. Dat is een soort gedrag dat nog niemand begrijpt bij edelpapegaaien.
Het is vooral heel irritant, maar zelf hebben ze er weinig last van.

Dit komt toch door een bepaald tekort in de voeding?

Mijn kat komt me altijd ophalen om naar bed te gaan als ik te lang opblijf :') Ik ga meestal zo rond 22:30 à 23:00 uur naar bed. Als het langer duurt komt ze me dus ophalen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:14 



 
Profiel   

Papegaai die op de grond poept. Er naar toe loopt en uitgebreid er naar zit te kijken.
Al jaren.. je zou toch zeggen dat de lol er na een tijdje vanaf gaat :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:17 



 
Profiel   

Leo schreef
Waarom 2 van mijn katten geobsedeerd zijn door douchen en ze, als ze de kans krijgen, er gewoon bij onder komen staan. :=

Waarom ze standaard binnen komen om te kotsen en daarna weer lekker naar buiten wandelen :+

Waarom de jongste kat sokken van het wasrek steelt en ze helemaal naar beneden sleept om voor ons als prooi neer te leggen :roll:


Dat dus, en dan ook altijd op de mat of de enige kamer waar tapijt ligt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:18 



 
Profiel   

Een van onze katten bid :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:22 



 
Profiel   

Mijn honden krijgen 2x per dag vers water, maar drinken liever groen water uit een teiltje met vissen in de tuin. Ze blaffen zelfs bij de achterdeur zodat ik ze buiten kan laten om te drinken terwijl er vers schoon water bij de deur staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:27 



 
Profiel   

Waarom mijn honden graag kattenstront of ganzenstront eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:35 



 
Profiel   

Mijn hond moet overal aan zitten met haar neus, en gooit daarbij dus ook heel vaak dingen om. Normaal snuffelt een hond alleen maar, maar zij moet echt ff "porren", als een klein kind dat even wil voelen hoe het aanvoelt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:37 



 
Profiel   

Mijn konijnen zijn verslaafd aan knabbekstokjes. Als ik de deur open doe komen ze al aanrennen (ze lopen los in de tuin). Nu heeft 't vrouwtje de neiging om stokjes af te pakken van het mannetje, dus de laatste tijd jaagt ie d'r weg voordat hij een snoepje komt halen. Gevolg is dat ik soms vijf minuten buiten sta met stokjes in mijn hand terwijl de konijnen rondjes achter elkaar aan rennen :').

Maar wat ik dan niet snap: soms na dat hele toneelstuk heeft hij dan eindelijk zijn stokje gepakt, huppelt het vrouwtje alsnog naar 'm toe en laat de sukkel het gewoon uit zijn mond trekken _O-. Echt mijn konijn heeft drie breincellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen