Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De dingen die wij niet begrijpen van onze huisdieren

 
Profiel   

Waarom onze Corgi in elke vogelpoep die we tegenkomen tijdens het wandelen wilt rollen. Het liefst zo'n verse flats die aan z'n vacht blijft plakken :x
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 19:43 



 
Profiel   

Waarom blijf ik mijn honden van de bank sturen en waarom luisteren ze niet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 19:45 



 
Profiel   

Waarom neemt mijn kat op 3 poten notabene na de bak het rit aan door mijn huisje

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 20:46 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Waarom blijf ik mijn honden van de bank sturen en waarom luisteren ze niet....


Omdat de bank veel beter ligt. Ik snap ze wel.. :o

Onze kat eet geen kaas, ei, worst, maar wel heel graag rode pastasaus. Hoe dan??

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 14:51 



 
Profiel   

Een van onze vorige katten was gek op sperzieboontjes....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 15:28 



 
Profiel   

Onze kat wilt geen 'echt vlees'. Geen gehakt, kip, ... Ook geen natvoer, alleen brokjes, muizen en vogeltjes. EN..... Paprikachips en mayonaise...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 15:36 



 
Profiel   

Dat laatste snap ik dan weer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 16:16 



 
Profiel   

san4nie schreef
LaPluche schreef
Waarom blijf ik mijn honden van de bank sturen en waarom luisteren ze niet....


Omdat de bank veel beter ligt. Ik snap ze wel.. :o


Ze hebben hele dure dikke kussens!
En dik dat die zijn.

Mijn kat eet galia meloen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 16:37 



 
Profiel   

Waarom mijn nieuwe kittens, die gewoon zindelijk zijn, de kattenbak als slaapplaats gebruiken ipv hun behoefte er in te doen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 10:33 



 
Profiel   

Waarom mijn kat dol is op avocado }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 11:00 



 
Profiel   

dondeyne schreef
Waarom mijn kat dol is op avocado }:0


Is dat niet giftig voor katten?

Vanaf 60 mg per kg lichaamsgewicht, volgens https://www.medpets.nl/giftig-huisdier/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 11:55 



 
Profiel   

Mijn kat blijft miauwen heel de dag door, hij is heel vocaal en laat dan dan ook merken, meestal echt voor aandacht te krijgen.
Ook word hij gek als hij iemand een perzik ziet eten, dan komt ie voor je neus zitten staren naar de perzik tot hij enkele stukjes krijgt en om de pit af te lekken, t is nogal een fruiteter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 12:04 



 
Profiel   

Evelien_vp schreef
Mijn kat blijft miauwen heel de dag door, hij is heel vocaal en laat dan dan ook merken, meestal echt voor aandacht te krijgen.
Ook word hij gek als hij iemand een perzik ziet eten, dan komt ie voor je neus zitten staren naar de perzik tot hij enkele stukjes krijgt en om de pit af te lekken, t is nogal een fruiteter.

Oh dat eerste is hier ook en ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet weet wat hij wil.
Wil hij buiten? Wil hij terug binnen? Wil hij eten? Wil hij aandacht?
Dus dan laat ik hem maar buiten, en weer terug binnen, maar weer aaien en eten geven maar Juul blijft miauwen. Zucht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 12:26 



 
Profiel   

ik heb ook zo'n miauwer, de hele dag door, vroeger met (veel) geluid, maar tegenwoordig gaat alleen het bekkie open en kijkt ie me zielig aan...... op schoot, aaien, eten, na 20 jaar weet ik aardig wat meneer wil.....
Het geluid is "op" od "defect", sinds onze laatste vakantie komt er niks meer uit.....

De kattenoppas vindt hem de meest verwende kat die ze ooit heeft meegemaakt :') Hij weet iedereen zo te manipuleren dat die gewoon altijd krijgt wat ie wil en daar is ie dan ook 20 mee geworden, zijn methode is succesvol blijkbaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:39 



 
Profiel   

Ik heb ook een rode miauwer. Was zwerver die ik heb laten chippen en gecastreerd weer los gelaten had maar nooit meer weg is gegaan.
Soms word ik echt knettergek van hem.
Bij hem is het (even) over als ik aandacht geeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 16:54 



 
Profiel   

Waarom mijn kat nooit ziek toont als ie wel ziek is of ergens echt last van moet hebben.. -O-
Vanmiddag toch maar met urine naar de dierenarts, want ineens wilde meneer niet meer op de bak plassen. Maar hij deed het alleen als wij niet in de kamer waren en verder gaf ie echt niets anders aan. Hij at, hij dronk, hij speelde, hij knuffelde. Blijkt ie blaasgruis te hebben en daar moet ie volgens de assistente die de urine onderzocht heeft echt wel flink last van hebben.. Nu dus per direct ander voer en pijnstillers, hopelijk ben ik op tijd en wordt het niet nog erger voor hem. :\

En het is dus ook een enorme 'prater', een vertaalapparaat erbij zou misschien wel handig zijn. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 17:01 



 
Profiel   

Mossel schreef
Dioxide schreef
1 van de katten heeft een plastic fetisj ofzo. Alles wat plastic is moet gelikt worden! Ik gok dat ze dat van haar opvoedkatmaatje geleerd heeft, maar waarom... Geen idee :')

De ander is gewoon aandachtsgeil en moet overal zijn waar jij bent. Maar hij is ook een ster in random tegen dingen miauwen, alsof hij tegen het meubulair praat :+



Opvallend veel katten likken of kauwen op plastic. De grote vraag is waarom ze dit doen. Er zijn veel hypotheses in omloop.
De meest voor de hand liggende lijken:
1. er zitten stoffen in het plastic die de kat onweerstaanbaar vindt. Dat kunnen chemische stoffen zijn, maar ook dierlijk vet dat in sommige plastics verwerkt zit.
2. er zitten nog geurtjes in van de producten die er in vervoerd zijn. Plastic houdt geur goed vast, een reden om nooit plastic voer- of drinkbakken te nemen!
Sommige katten plassen graag op plastic tassen. Ook dat kan het gevolg zijn van deze geuren.
Wetenschappelijk bewijs is er echter niet voor.

Bron: https://www.praktijkvoorkattengedrag.nl ... rpen-eten/


Mijne doet het als hij misselijk is! Dan is er geen enkel stuk plastic meer veilig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 21:01 



 
Profiel   

M'n kat zit sinds kort elke dag onder de kast... Schuift een stukje heen en weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 11:01 



 
Profiel   

Waarom mijn kat altijd luid spinnend en kopjes gevend op schoot springt als ik op de wc zit.

Geen grap, zit je daar even rustig, momentje voor jezelf. Wurmt kat zich door t kiertje van de deur en springt gewoon op schoot. En blij dat ze is. :+

En beledigd als je de deur dicht laat trouwens, dan hoor je haar ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 16:22 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Waarom mijn kat altijd luid spinnend en kopjes gevend op schoot springt als ik op de wc zit.

Geen grap, zit je daar even rustig, momentje voor jezelf. Wurmt kat zich door t kiertje van de deur en springt gewoon op schoot. En blij dat ze is. :+

En beledigd als je de deur dicht laat trouwens, dan hoor je haar ook :')


Heel herkenbaar :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:36 



 
Profiel   

Bij mij komt er gewoon een poot onder de deur...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:40 



 
Profiel   

:+ (sorry link afbeelding was te groot)
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E137C32

Mijn kat zit ook altijd de jammeren om nieuw eten terwijl er nog voer in de voerbak ligt. Ik denk dat ze dat bewaard als noodvoedsel, voor als wij eens beide dood neervallen dan kan ze nog even verder :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:15 



 
Profiel   

Bakje ff schudden zodat de bodem weer bedekt is, dan is het bakje weer vol in hun ogen. :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:49 



 
Profiel   

lor1_1984 schreef
Bakje ff schudden zodat de bodem weer bedekt is, dan is het bakje weer vol in hun ogen. :)*


nou daar trapte onze rooie jeweetwel kater echt niet in. Die keek je dan echt zo aan van 'ja denk je dat ik achterlijk ben ofzo? Nieuwe inflikkeren, nu."
Heb dat wel eens geprobeerd, want vond het belachelijk om er al weer nieuwe in te gooien, maar nope; daar was die van ons te slim voor. De dames ( die dachten een blauwe maandag het divagedrag over te moeten nemen) trapten er wel in gelukkig. 3 diva's was echt te veel geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 00:29 



 
Profiel   

Ik doe met mijn chihuahua het bakje oppakken en dan op het aanrecht wat schudden.

Dacht die dat er wat nieuws in zat
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 08:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 14 [ 330 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen