Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 25 [ 606 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Medium/dierenfluisteraar

 
Profiel   

Devitootje schreef
De bokker waar jij op doelt ken ik niet,
maar heb zelf goede ervaring met:

http://Www.frederike.eu
En
http://Www.comminiceren-met-dieren.nl
(Symone Ottenvangers)
Het telefonisch consult vind ik persoonlijk fijner dan een consult op afstand met verslag. Het gesprek kan je opnemen en dan zelf een verslag maken.

Je kan bij beide ook een cursus doen om te leren hoe het werkt en het zelf ervaren/doen.

Die tweede link doet het niet bij mij. Die van Frederike wel, best interessant!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:37 



 
Profiel   

Ja er zijn zat medium, dierentolken en dierenfluisteraars. Die zijn vooral goed in coldreading. En zeker bij dieren het is makkelijk. De eigenaar komt namelijk namelijk alleen bij problemen en nooit als het goed gaat met een kat/hond/paard.
ll
Ik ben er ook erg goed in. Heb tegen een vriendin van mij weleens gezegd dat ik kon tolken met een dier, dus deed een fotoreading van een paard. Ze was erg onder de indruk, tis namelijk heel makkelijk om zielige dierenbaasjes in van alles en nog wat te laten geloven, maar goed, ik heb ook niet de ambitie om mensen te gaan oplichten... Maar onzin is het wel. Ik vind het triest dat mensen anno 2019 nog steeds in dit soort zwets geloven... Kijk maar eens een oude opname van Rambam terug:

https://www.npostart.nl/rambam/02-02-20 ... _101382392

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:05 



 
Profiel   

Volgens mij was dat mijn vermiste kat Relaxed!

Ik heb toen contact gehad met Marleen_Usar. Was heel bizar, zij bleef erbij dat onze kat leefde. Terwijl wij de hoop allang op hadden gegeven. Uiteindelijk hebben we hem toen na 2,5 maand wel levend gevonden. Geen idee wat er van waar is, ze zei wel dingen die echt klopte..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:36 



 
Profiel   

Ik heb twee keer een fotoreading laten doen. Beide readings klopte de gegevens totaal met de werkelijkheid of konden ze haar beschrijven zoals ze qua karakter is. Zelfs ik werd meegenomen in de reading wat echt onwijs klopte. Ik ben dus van mening dat het meerwaarde kan hebben.

Stalgenoot heeft het ook laten doen toen haar paard terug kwam van de uithof na 2 koliekoperaties. Dame wist precies te vertellen wat de oorzaak van de koliek was (konijnenkeutels) bij het leeghalen van de box toen stalgenoot ging verhuizen. Vonden ze een heleboel keutels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:45 



 
Profiel   

Naath86 schreef
Volgens mij was dat mijn vermiste kat Relaxed!

Ik heb toen contact gehad met Marleen_Usar. Was heel bizar, zij bleef erbij dat onze kat leefde. Terwijl wij de hoop allang op hadden gegeven. Uiteindelijk hebben we hem toen na 2,5 maand wel levend gevonden. Geen idee wat er van waar is, ze zei wel dingen die echt klopte..


Ik dacht al dat jij toen ook zoiets had laten doen, maar wist het niet meer zeker :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 10:07 



 
Profiel   

Ik vind dit een zeer interessant iets. Zelf ben ik erg sceptisch over het hebben van deze connecties met dieren of mensen. Veelal zal het het lezen van mensen zijn. Bij een beschrijving van iets lezen hoe de mensen erop reageren. Want echt waar, zelfs als je het niet doorhebt geef je signalen af. Zo'n lezer zal niet per definitie het dier lezen maar wel de eigenaar en hoe deze er op reageert. Op zich wil ik wel geloven dat het kan, maar mijn verstand houdt mij tegen.
Wel sta ik open voor ieders mening hierin, ik bedoel dus niet dat iemand die het wel heeft ervaren een 'zweefmiep' is zonder verstand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 10:48 



 
Profiel   

Zoals de reading over de kat van mijn dochter is die echt. Mijn dochter heeft niks over die kat op facebook of wat voor medium gezet en zij kreeg antwoorden op allerlei vragen. Ook werden er dingen verteld die niemand kon weten, want die heeft ze nooit openbaar gemaakt. Die kat kan heel vreemd reageren op dingen en nu weet ze waarom, is het kwartje gevallen en is er erg veel duidelijk geworden. Dit was heel bijzonder, echt kippenvel hoor.

En je hoeft er niet in te geloven, dat staat ieder vrij. Ik dacht zelf ook altijd dat het onzin was, flauwekul, maar ik weet nu dat het echt kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:26 



 
Profiel   

Ik bedoel niet dat iemand het leest op social media, ik bedoel het lezen van mensen. Dat kan heel minimaal zijn. Een wenkbrauw die even omhoog gaat, of een andere minimale bevestiging dat aangeeft dat er een bron van waarheid zit in wat de persoon zegt. Net als een horoscoop, dat staat zo open voor interpretatie dat er altijd wel iets is wat aansluit bij de lezer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 14:45 



 
Profiel   

Dovahkiin schreef
Ik bedoel niet dat iemand het leest op social media, ik bedoel het lezen van mensen. Dat kan heel minimaal zijn. Een wenkbrauw die even omhoog gaat, of een andere minimale bevestiging dat aangeeft dat er een bron van waarheid zit in wat de persoon zegt. Net als een horoscoop, dat staat zo open voor interpretatie dat er altijd wel iets is wat aansluit bij de lezer.


Waarom kan je mensen wel lezen en dieren niet?

Weetje, of het nou wel of niet echt is, mensen kunnen hier steun uit halen. Dus al zou het allemaal een wassen neus zijn, weggegooid geld is het niet als je hierdoor met een andere blik of geruststelling weer verder kan.

Ik zit zelf ook al heel lang te twijfelen of ik zoiets laat doen, omdat ik ook ernstig twijfel over de "echtheid." Er is niks magisch aan, maar ik denk wel dat je heel veel van dieren kan aflezen als je je hierin verdiept. Of emoties aanvoelen, waar andere dieren heel goed in zijn, mensen doorgaans iets minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 15:24 



 

Wat ik mij oprecht af vraag: als dit klopt, dan zouden er toch geen vermiste dieren meer zijn? Want als mijn kat dan wegloopt dan stuur ik gewoon een foto naar zo’n vrouw en dan zeg ik: vraag even waar het beest is? En dat beest heeft dan wel niet het straatnaambordje gelezen, maar kan haar toch wel vertellen dat hij langs bomen of struiken is gegaan en wat hij onderweg tegen gekomen is? Maar nee dat kan dan nooit, want dan krijg je een antwoord als: dieren leven in het nu dus dat weet hij niet meer, daar wilde hij helaas geen antwoord op geven, hij heeft onderweg een trauma opgelopen en wil er niet meer aan terug denken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 16:06 



 
Profiel   

Citaat
Waarom kan je mensen wel lezen en dieren niet?


Dit inderdaad.

Ik kan mijn hond ook lezen. Of ik met hem kan praten, tja, het is maar net hoe je het noemt.

Als hij voor me komt staan weet ik of hij eten wil, of naar bed wil (hij heeft een mand op onze slaapkamer en gaat echt "naar bed"), of naar buiten. Soms is hij een speeltje kwijt.

Hoe het werkt weet ik niet, er zullen minimale verschillen zijn in uitdrukking. Het gaat mij persoonlijk te ver om te zeggen dat ik met hem praat.

Maar laat iemand gewoon in zijn waarde als hij ergens in gelooft. Al wil ik al mijn geld aan de kerk geven, dat moet ik toch zelf weten ?

Overigens had ik ooit een stalgenootje die naar eigen zeggen kon praten met dieren. Ik dacht toen ook, baat het niet dan schaadt het niet, en echt, ze heeft feilloos verwoord waar ik de kat kon vinden. En nee, ze woonde niet bij mij in de buurt.

Als TS zich er goed bij voelt, zou ik het zeker een keer proberen. Zorg ervoor dat je geen gegevens gebruikt die terug te vinden zijn op internet, ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 16:09 



 
Profiel   

Devitootje schreef
De bokker waar jij op doelt ken ik niet,
maar heb zelf goede ervaring met:

http://Www.frederike.eu
En
http://Www.comminiceren-met-dieren.nl
(Symone Ottenvangers)
Het telefonisch consult vind ik persoonlijk fijner dan een consult op afstand met verslag. Het gesprek kan je opnemen en dan zelf een verslag maken.

Je kan bij beide ook een cursus doen om te leren hoe het werkt en het zelf ervaren/doen.


Zie nu dat ik een typefout heb gemaakt in de tweede link, moet natuurlijk zijn: http://www.communiceren-met-dieren.nl

De reacties van de "tegenstanders" verbazen me wel een beetje. Ik geloofde er ook nooit in, maar ben het gaan ervaren en heb bijzondere dingen mogen meemaken en mijn mening bijgesteld.

Wel geloof ik dat je mensen hebt, die het niet goed kunnen en zo op een slinkse wijze proberen mensen geld uit de zak te kloppen, maar daar staat tegenover dat er ook mensen zijn die dit heel goed beheersen en jou en je dier echt verder kunnen helpen.

Het heeft niets met toveren of paranormaal te maken, maar met intuïtie.
Ieder mens heeft intuïtie, maar deze is niet bij iedereen even goed ontwikkeld.
En dan geloof ik ook nog in aanleg, de ene heeft een rekenknobbel, de ander een talenknobbel en dan heb je mensen die van nature een feilloze intuïtie hebben en er ook op durven vertrouwen.

In onze westerse cultuur is er amper aandacht voor het ontwikkelen van je intuïtie, zodra je naar school gaat wordt je vooral getraind in ratio: rekenen, taal, etc.

Sterker nog: als een kind klein is en aanvoelt dat zijn moeder verdrietig is en vraagt, "Mam, ben jij verdrietig?", worden er vaak antwoorden gegeven in de trant van "Nee, hoor liefje, met mama gaat het goed, ga jij maar lekker spelen." Dus als we onbewust onze intuïtie checken, wordt aangegeven dat deze niet klopt (al doet hij dat wel). We "leren" dus dat die gevoelens niet kloppen, we leren er minder op te vertrouwen, want als je het checkt, blijk je het mis te hebben ...

Kinderen hebben een feilloze intuïtie, denk maar eens aan een camping, waarbij de hele jonge kinderen prima samen kunnen spelen met kinderen van andere nationaliteiten. Ze begrijpen elkaar gewoon en hebben schijnbaar geen enkele last van de taalbarrière.

Het is precies wat Anjali zegt, iedereen kan dit leren, je kan je intuïtie ontwikkelen, maar dan moet je er veel tijd in steken. En als je er ook nog aanleg voor hebt dan helpt dat wel.

En opmerkingen in de trant van "Maar dan zouden er nooit meer dieren vermist zijn, dan zouden er nooit meer gedragsproblemen zijn ...". Ieder dier kan communiceren, maar ze willen het niet altijd en dan is contact krijgen moeilijk. Ik vergelijk het ook vaak met kinderen: daar kan je mee praten, die horen je, maar dat wil niet zeggen dat ze ook altijd luisteren en doen wat je zegt. En zo is het ook met dieren.

Voor alle sceptici: ga het vooral ervaren en deel het hier! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 11:36 



 
Profiel   

Of het nut heeft is een hele lastige discussie. Ook dit is een vrij beroep, en is vervolgens ook nog eens niet vast te pakken. Masseren is vrij beroep, maar je ziet iemand feitelijk de spieren kneden. Je kunt achterhalen of iemand gediplomeerd is, en waar de opleiding heeft gedaan. Dat gaat niet op voor communicatie met dieren, en daarmee is het kaf-gehalte binnen het koren heel erg hoog...

Vind ik een aantal reacties hier toch ook wel heel erg kort door de bocht. Er is ook nog zo iets als elkaars mening respecteren. Als je dat niet kunt, reageer dan gewoon niet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 14:03 



 
Profiel   

Altijd die weer rare aanname dat "meningen" allemaal even valide zijn.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 21:19 



 
Profiel   

Kuggur, blijkbaar heb je een diepe behoefte om jouw mening door te duwen. Misschien kun je zelf een topic openen waarin je helemaal los kunt gaan. Maar beheers je gewoon en hou op met zeuren.

TS, ik heb ook goede ervaringen met Symone Ottenvanger, maar nog beter met Annika Beijer.

TS, ook ik heb een goede ervaringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 21:39 



 
Profiel   

ik sta er ook heel nuchter in maar ik stond ook voor een raadsel met mijn kat.
Wij hebben heel veel baat gehad bij Sharon Schellingerhout van animaltalk.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 21:46 



 
Profiel   

Ik ben een keer met mijn paard naar een paardenfluisteraar geweest. Ondanks dat die dingen zei die die echt niet kon weten of mij en mijn paard, ben ik er niet echt verder mee gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 21:58 



 
Profiel   

Ik vind het wel interessant. Ik heb alleen geen idee wat ik me erbij moet voorstellen wat iemand je dan vertelt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:54 



 
Profiel   

Ik heb goede ervaring met Gina biemans. Bij de laatste reading kwam ze out of the blue ermee, dat mijn hond giardia had. Vol verbazing want waarom zou ze dat hebben? Uit nieuwsgierigheid toch laten testen en jawel ...positief.. inmiddels succesvol behandeld. Overigens had ik niet echt problemen met mijn hond, ik was gewoon benieuwd wat er in haar omging..en het was een georganiseerde avond bij kynomassage dus dan hoor je ook de verhalen van andere dieren en hun mensen. Erg mooi om te ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 07:31 



 
Profiel   

Ik ben zo’n ongelovige Tomas. Maar hebben iemand in de familie gekregen die, toen ze voor de eerste keer bij ons was, ook meeging naar de paarden. En daar heeft ze dingen gezegd waardoor ik mijn mening flink heb moeten bijstellen . En nee, ze kon mijn wenkbrauw beweging niet zien want ze stond met de rug naar me toe. Ze heeft me met een aantal zaken geholpen en zat er behoorlijk dichtbij. En familie dus zal ze veel gehoord hebben? Nee ze had toen nog maar een maand een relatie met neef en die spraken we bijna nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 08:01 



 
Profiel   

bigone schreef
Ik ben zo’n ongelovige Tomas. Maar hebben iemand in de familie gekregen die, toen ze voor de eerste keer bij ons was, ook meeging naar de paarden. En daar heeft ze dingen gezegd waardoor ik mijn mening flink heb moeten bijstellen . En nee, ze kon mijn wenkbrauw beweging niet zien want ze stond met de rug naar me toe. Ze heeft me met een aantal zaken geholpen en zat er behoorlijk dichtbij. En familie dus zal ze veel gehoord hebben? Nee ze had toen nog maar een maand een relatie met neef en die spraken we bijna nooit.

Ik hoor hier op bokt en ook op andere plekken vaak dit soort ervaringen. En een ervaring is een ervaring, tenslotte waarom zou Bigone liegen, ik geloof haar wel.
Maar dit maakt niet dat ik in dit soort fenomenen geloof, simpelweg omdat mediums als ze aan een verifieerbare toets worden onderworpen zonder uitzondering falen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 10:26 



 
Profiel   

Ik denk dat het meer mentalists zijn (de goede dan) dan dat ze paranormale gaven hebben. Het bestaan daarvan is nooit overtuigend aangetoond. Mentalists kunnen enorm goed informatie oppakken, hun zintuigen zijn veel scherper afgesteld. Wat ook betekent dat ze er weleens naast kunnen zitten bij het interpreteren van die informatie. Verder is de menselijke geest enorm bevattelijk voor suggestie, dat zal ook een rol spelen bij de populariteit van mediums. Men wil er graag in geloven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 10:53 



 
Profiel   

Kuggur schreef
bigone schreef
Ik ben zo’n ongelovige Tomas. Maar hebben iemand in de familie gekregen die, toen ze voor de eerste keer bij ons was, ook meeging naar de paarden. En daar heeft ze dingen gezegd waardoor ik mijn mening flink heb moeten bijstellen . En nee, ze kon mijn wenkbrauw beweging niet zien want ze stond met de rug naar me toe. Ze heeft me met een aantal zaken geholpen en zat er behoorlijk dichtbij. En familie dus zal ze veel gehoord hebben? Nee ze had toen nog maar een maand een relatie met neef en die spraken we bijna nooit.

Ik hoor hier op bokt en ook op andere plekken vaak dit soort ervaringen. En een ervaring is een ervaring, tenslotte waarom zou Bigone liegen, ik geloof haar wel.
Maar dit maakt niet dat ik in dit soort fenomenen geloof, simpelweg omdat mediums als ze aan een verifieerbare toets worden onderworpen zonder uitzondering falen.


Deze nicht loopt er ook niet mee te koop, wil er absoluut niet om bekend staan maar wil familieleden wel eens helpen. De mediums die overal adverteren, nja, daar zou ik niet snel heen gaan.

Ze heeft mij ook eens "gelezen" en daar kwamen toch dingen uit die ze nooit en te nimmer kon weten, ik moest natuurlijk nog eens kijken of het met het paard geen toeval was,haha. Maar nee, geen toeval, ze kan het echt.

Vroeger had mijn vader het wel eens over mensen die met een "helm" op geboren waren, die zouden de gave ook hebben. Geen idee wat die helm betekend maar toch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 12:26 



 
Profiel   

Nikass schreef
Ik vind het wel interessant. Ik heb alleen geen idee wat ik me erbij moet voorstellen wat iemand je dan vertelt?


Ik quote mezelf nog even. Kan iemand die een positieve ervaring heeft hiermee misschien een concreet voorbeeld geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 12:51 



 
Profiel   

Met "de helm op geboren zijn" wil zeggen dat de baby in het vlies geboren wordt .

Ik geloof ook niet in mediums etc maar mijn vader was met de helm geboren en hij had een zeer scherpe intuïtie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 25 [ 606 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen