Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 25 [ 606 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Medium/dierenfluisteraar

 
Profiel   

Nikass, onze hond begon steeds erger tegen andere honden tekeer te gaan buiten. Dit terwijl ze eigenlijk heel sociaal is. Ze heeft maar 1 oogje en is wat ouder, dus ik had zelf de indruk dat ze minder goed zag en onzeker werd. Uiteindelijk ging ze buiten ook zomaar keihard blaffen, zonder aanleiding.

Annika Beijer heeft via een foto contact gemaakt met mijn hond. Mijn hond liet haar zien dat ze medicijnen kreeg tegen pijn, waarvan ze ging hallucineren. Ze kon niet meer goed onderscheiden wat echt was en wat niet en werd daar erg onzeker van. Verder liet ze zien dat ze nu vaak pijnstillers kreeg, vaker dan dat ze eigenlijk nodig had.
En dit klopte allemaal. Ze kreeg Tramadol voor haar versleten heupen. Blijkbaar ging ze hier van hallucineren. Ze kreeg er iedere dag eentje voordat ik naar stal ging met haar. Daar ben ik toen mee gestopt, en inderdaad, ze liep eigenlijk hartstikke goed. Nu krijgt ze vaak maar 1 keer in de week en soms nog langer niets, alleen als ze écht last heeft.
Ze is nu veel rustiger geworden, blaft soms nog wel eens naar grote honden, maar nooit meer naar "niets".
De hond liet aan Annika zien dat ze liever soms wat meer pijn heeft, dan dat ze de werkelijkheid niet meer kan onderscheiden. En daar houden we nu rekening mee. Ik ben echt mega blij dat ik dit heb laten doen voor de hond.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 14:17 



 
Profiel   

Ik kan mij voorstellen dat bijwerkingen van Tramadol niet leuk kunnen zijn en dat ermee stoppen soms beter is dan toch koste wat kost pijnstilling geven. En ik ben wel oprecht blij voor je dat je hond nu blijkbaar vrolijker oogt. Maar alsnog ben ik niet overtuigd dat iemand kan aflezen aan een dier dat het liever pijn verkiest boven iets anders.
Ik denk dat het meer mentalists zijn dan echt paranormalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 14:51 



 
Profiel   

Knappe mentalist die weet dat mijn hond pijnstilling krijgt en ook kan vertellen dat de hond zonder pijnstilling ook goed kan lopen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 16:17 



 

Ik heb het 1x laten doen voor mijn paard, dame in kwestie zat er volledig naast.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Ik denk dat het voor elke diereneigenaar een persoonlijke keuze is er in te geloven of niet. Alleen jij kent je dier het beste en kunt beoordelen of de uitleg waarheid bevat of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 16:39 



 
Profiel   

Tja al die tolken hadden tot 2015 vrij eenvoudig miljonair kunnen worden door het te bewijzen aan james randi. Op een hele makkelijke maar wel ‘foolproof’ manier. De mensen hebben ruim 50 jaar de tijd gehad om dit ff binnen te halen. Het is niemand gelukt. Vind ik toch verdacht!

Overigens heeft Derek Ovilgie het geprobeert maar die is gezakt als een baksteen, oeps..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 16:53 



 
Profiel   

Mona81 schreef
Nikass, onze hond begon steeds erger tegen andere honden tekeer te gaan buiten. Dit terwijl ze eigenlijk heel sociaal is. Ze heeft maar 1 oogje en is wat ouder, dus ik had zelf de indruk dat ze minder goed zag en onzeker werd. Uiteindelijk ging ze buiten ook zomaar keihard blaffen, zonder aanleiding.

Annika Beijer heeft via een foto contact gemaakt met mijn hond. Mijn hond liet haar zien dat ze medicijnen kreeg tegen pijn, waarvan ze ging hallucineren. Ze kon niet meer goed onderscheiden wat echt was en wat niet en werd daar erg onzeker van. Verder liet ze zien dat ze nu vaak pijnstillers kreeg, vaker dan dat ze eigenlijk nodig had.
En dit klopte allemaal. Ze kreeg Tramadol voor haar versleten heupen. Blijkbaar ging ze hier van hallucineren. Ze kreeg er iedere dag eentje voordat ik naar stal ging met haar. Daar ben ik toen mee gestopt, en inderdaad, ze liep eigenlijk hartstikke goed. Nu krijgt ze vaak maar 1 keer in de week en soms nog langer niets, alleen als ze écht last heeft.
Ze is nu veel rustiger geworden, blaft soms nog wel eens naar grote honden, maar nooit meer naar "niets".
De hond liet aan Annika zien dat ze liever soms wat meer pijn heeft, dan dat ze de werkelijkheid niet meer kan onderscheiden. En daar houden we nu rekening mee. Ik ben echt mega blij dat ik dit heb laten doen voor de hond.


Dank je voor je voorbeeld!
Dit is denk ik hoe ik het zie: Annika heeft blijkbaar een scherp opmerkingsvermogen, en een sterke intuïtie waar ze ook goed naar luistert. Dat ze -via een foto- kan zien dat jouw hond pijnstillers krijgt is al best knap en dan ook nog dat de dosering niet klopt. Ik heb daar wel respect voor maar ik denk dat een (honden)gedragsdeskundige na een ontmoeting met de hond én een gesprek met jou ook het probleem had kunnen achterhalen.

Ik denk dan weer niet dat de hond het "aan Annika liet zien", als in een actieve handeling vanuit de hond. Dat zou ik bij een irl ontmoeting wèl kunnen plaatsen, maar niet vanaf een foto.

Wat ik me wel afvraag: heeft alleen het verminderen van de pijnstilling het gedrag van de hond teruggebracht naar hoe het eerder was? Want dat is best bijzonder als je de leerprincipes van hondengedrag in ogenschouw neemt.
Ook denk ik dat er vooraf veel signalen zijn gemist wanneer verondersteld wordt dat een hond "zonder aanleiding" iets doet.
Heb je later ook nog eens laten doormeten óf en zo ja hoeveel pijn je hond heeft? Ik zou toch ook bang zijn om mijn hond met pijn rond te laten lopen.

Maar het is fijn dat Annika jullie heeft kunnen helpen, en ik vind het ook heel goed dat als er iets mis is met je hond, je voor alles open staat en niet bij voorbaat bepaalde hulp afwijst.
Ik heb altijd weinig met mensen die zichzelf "te nuchter" vinden voor "alternatieve" geneeswijzen, maar wel heilig geloven in de wetenschap, hetgeen ook slechts gebaseerd is op onderling gemaakte afspraken.


Laatst bijgewerkt door Nikass op 30-06-19 19:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 19:36 



 
Profiel   

Troi: misschien heeft niet iedereen de behoefte om zichzelf te bewijzen. Ik zie dat als een sterke kant van iemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 19:38 



 
Profiel   

Ik heb zelf goede ervaringen met Symone Ottenvangers en heel lang geleden ook met Danae die hier toen op Bokt zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 19:59 



 
Profiel   

@Nikass, ik heb niet laten doormeten hoeveel pijn ze heeft. De mate waarin je pijn ervaart is sowieso voor iedereen verschillend. Dat ze regelmatig veel pijn heeft, is duidelijk. Haar heupen zijn zo goed als op. Ze heeft dagen dat ze heel stijf loopt en dan ook gromt naar de katten. Dan kan ze niks hebben en dan geven we haar Tramadol.

Het zou kunnen dat een gedragsdeskundige het had vast kunnen stellen. Maar bij deze communicatie heeft de hond nog meer verteld dan alleen dit probleem en dat vind ik ook heel bijzonder.

Het acute geblaf verdween niet van het een op het andere moment. Wat in elk geval gelijk stopte, was het opeens vanuit een liggende positie overeind springen en overstuur blaffen. Buiten was ze nog steeds alert, af en toe grommen naar niets, maar binnen een week was dat over.
Hele fijne resultaten, wij twijfelen niet aan de gave van Annika in elk geval :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 21:54 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
Joh weetje, bemoei je niet met iets waar je duidelijk geen persoonlijke ervaring mee hebt? Denk toch na, wij verzinnen echt niet alles uit onze duim hoor. Ik geloof niet in god, geesten of andere idiote dingen.


Je zou zelf ook wat respectvoller kunnen zijn natuurlijk ipv anderen de les te lezen. Al vind ik dat je gelijk hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 22:08 



 
Profiel   

Mona81 schreef
@Nikass, ik heb niet laten doormeten hoeveel pijn ze heeft. De mate waarin je pijn ervaart is sowieso voor iedereen verschillend. Dat ze regelmatig veel pijn heeft, is duidelijk. Haar heupen zijn zo goed als op. Ze heeft dagen dat ze heel stijf loopt en dan ook gromt naar de katten. Dan kan ze niks hebben en dan geven we haar Tramadol.

Het zou kunnen dat een gedragsdeskundige het had vast kunnen stellen. Maar bij deze communicatie heeft de hond nog meer verteld dan alleen dit probleem en dat vind ik ook heel bijzonder.

Het acute geblaf verdween niet van het een op het andere moment. Wat in elk geval gelijk stopte, was het opeens vanuit een liggende positie overeind springen en overstuur blaffen. Buiten was ze nog steeds alert, af en toe grommen naar niets, maar binnen een week was dat over.
Hele fijne resultaten, wij twijfelen niet aan de gave van Annika in elk geval :)


Dat is alleen maar fijn. Ik ben slechts geïnteresseerd, en probeer wat ik lees te "vertalen" naar wat voor mij herkenbaar is.
Hoe zie jij zo'n gave? Is het een vorm van telepathie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 22:27 



 
Profiel   

Mona81 schreef
Knappe mentalist die weet dat mijn hond pijnstilling krijgt en ook kan vertellen dat de hond zonder pijnstilling ook goed kan lopen :)


Als het een oude hond betreft dan zou ik al heel gauw uitgaan van pijnstilling. Maar ik ben hier niet om een welles nietes op te zetten. Dus ik bedoel het ook niet om het in twijfel te trekken. Afgezien van sommige denigrerende reacties in dit topic vind ik het wel een interessant onderwerp. Ik ben te nuchter en sceptisch om te geloven dat iemand zoveel van een foto kan aflezen. Maar ik ben wel geïnteresseerd in hoe mensen het ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 23:22 



 
Profiel   

Heb hele goede ervaring met Symone Ottenvangers. Al bij meerder paarden bij gehad. Laatste keer bij mijn nieuwe aankoop. Wist niks van dat paard. Had daarvoor alleen maar paarden gehad die ik als veulen kende en dan wist ik hele geschiedenis. Maar dit paard als 4 jarige gekocht, als zijnde groen maar paard liet gedrag zien wat een groen paard mi niet zou laten zien. Symone heeft me veel verteld over de jeugd van mijn paard en wat er allemaal is gebeurd met paard. Ik moest het maar voor waar aannemen. Maar later heb ik fokker van het paard weten te vinden en toen veel te weten gekomen van het paard en alles wat Symone had gezegd klopte. De dingen die gebeurd waren bij handelsstal heb ik niet kunnen achterhalen. Handelsstal ontkende...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 23:37 



 
Profiel   

Pas geleden was Mirjam Roenhorst bij ons op stal om een aantal paarden te lezen. Ik ben er niet bij geweest, maar wat ik van de eigenaren heb gehoord moet het heel bijzonder zijn geweest. Elk paard had (uiteraard) zijn eigen verhaal en daar kwamen ook dingen uit te voorschijn die Mirjam niet kon weten, maar gewoon klopte. Voor de eigenaren was het een zeer emotionele ochtend. 1 paard is nu een stuk rustiger want ze kon eindelijk haar verhaal kwijt wat haar dwars zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 15:24 



 
Profiel   

Ik zie het niet zozeer als telepathie, maar meer als het contact maken van je ziel met een andere ziel. En dan niet in woorden, maar dieren communiceren via gevoel, geuren, beelden.
Klinkt best zweverig, maar zo zie ik het :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 15:57 



 
Profiel   

Ik heb - als scepticus - een fotoreading aangevraagd bij Symone Ottenvanger. Ze heeft een wachtlijst van een maand, ben benieuwd wat ze gaat zeggen <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 20:21 



 
Profiel   

@ antje_vip
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen. Ik haar een mail gestuurd naar het mailadres wat op haarwebsite en Facebook staat, maar die wordt niet bezorgd.

Ik zou ook graag een Reading op afstand willen voor mijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 21:06 



 

Onlangs een reading laten doen van mijn pony door Symone. Ontroerend, raak en een aantal dingen waren zo gedetailleerd dat ik nu echt wel overtuigd ben dat er meer is tussen hemel en aarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 21:16 



 
Profiel   

Askja schreef
Ik denk dat het meer mentalists zijn (de goede dan) dan dat ze paranormale gaven hebben. Het bestaan daarvan is nooit overtuigend aangetoond. Mentalists kunnen enorm goed informatie oppakken, hun zintuigen zijn veel scherper afgesteld. Wat ook betekent dat ze er weleens naast kunnen zitten bij het interpreteren van die informatie. Verder is de menselijke geest enorm bevattelijk voor suggestie, dat zal ook een rol spelen bij de populariteit van mediums. Men wil er graag in geloven.


Deze gave bezit iedereen. Alleen moet je ze wel ontwikkelen! Ik heb een cursus gedaan en kon daarna inderdaad met dieren ‘praten’. Wel is het van belang het te blijven doen, anders zakt het weer weg. Ik heb tijdens de oefenavonden veel bijzondere dingen gehoord en gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 21:50 



 
Profiel   

LauraO schreef
@ antje_vip
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen. Ik haar een mail gestuurd naar het mailadres wat op haarwebsite en Facebook staat, maar die wordt niet bezorgd.

Ik zou ook graag een Reading op afstand willen voor mijn paard.


pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 10:58 



 
Profiel   

Oef wat een negatieve reacties hier, met zoveel negativiteit kan je er ook niet voor open staan.

Een tijdje terug hadden wij paranormaal begaafden hier op bokt een huiskamer topic, daar hielpen wij kostenloos (de meeste dan) mensen die vragen hadden. Helaas is dat topic nu aan zijn einde gekomen, je kan natuurlijk altijd nog een pb sturen naar de persoon die je het meest aantrekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 22:32 



 
Profiel   

"Wij paranormaal begaafden".... _O-
Niet negatief hoor, slechts zeer geamuseerd, dank daarvoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 02:02 



 
Profiel   

Kuggur schreef
"Wij paranormaal begaafden".... _O-
Niet negatief hoor, slechts zeer geamuseerd, dank daarvoor.

Beetje nutteloze reactie dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 13:41 



 
Profiel   

Oh, dat hindert niks hoor, "nut" was niet echt waar ik op doelde met mijn opmerking. Ik dacht dat iemand met jouw gaven dat wel zou hebben opgepikt....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 17:41 



 
Profiel   

Ach wat zal ik zeggen, je kan beter energie steken in mensen die er wel voor open staan. Als je er zelf voor open staat, ik ben jaren geleden al gestopt om mezelf te verdedigen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 18:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 25 [ 606 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen