Medium/dierenfluisteraar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:22

Dit speelt al langer als afgelopen dagen hoor! Laatste bericht van haar was op 20 augustus en ik heb haar toen vrij snel terug bericht. Ze wilde een tijd met me afspreken die dag. Daarna radiostilte...
Ze wilde dit zelf he. Er is geen mes op haar keel gezet...

cursebreaker

Berichten: 11514
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:25

Zammie schreef:
Dit speelt al langer als afgelopen dagen hoor! Laatste bericht van haar was op 20 augustus en ik heb haar toen vrij snel terug bericht. Ze wilde een tijd met me afspreken die dag. Daarna radiostilte...
Ze wilde dit zelf he. Er is geen mes op haar keel gezet...


Snap ik en naar jou toe had er via pb zeker een berichtje mogen volgen aangezien je contact hebt gehad met haar, 1 op 1.

Maar het is imo wel onnodig om daar in het topic over door te drammen (niet perse door jou alleen maar in 't algemeen) en dat anderen weer olie op het vuur blijven gooien en maar vinden dat ze zich moet verantwoorden hier. Het kan ook gewoon zijn dat ze het niet meer wilt doen, om wat voor reden dan ook. En daar staat ze gewoon volledig vrij in wat dat betreft, om haar mening bv. bij te stellen. Ze is niemand in dit topic verplicht om 'bewijzen' aan te leveren en met de toon die dit topic gekregen heeft kan ik me wel voorstellen dat je daar even geen zin meer in hebt (zeker als je ook privé nog het eea aan de gang hebt). Uiteindelijk maken we allemaal maar aannames. Misschien reageert ze nog, misschien niet. Maar het is jammer dat hierdoor de focus op het onderwerp van het topic wel een beetje weg is.

En het is inderdaad jammer dat jij geen reactie terug meer hebt gekregen, maar ik vind niet dat anderen hier zich daar mee moeten bemoeien. Dat is totaal niet on-topic. Mijn berichten ook niet (Sorry mods!) dus ik kruip nu weer onder de meelees steen en hoop dat ik een wat begon als interessante discussie weer mee kan lezen over ervaringen e.d.

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:28

Dan had ze nog heel simpel even een bericht kunnen sturen. Ze heeft niets verder gezegd, dat is het vervelende van deze zaak..Had ze me bericht dan was dat prima geweest, nu zit ik te wachten op iets.. Fatsoen noem ik dat. Even berichtje en klaar!

Duhelo

Berichten: 28564
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:28

Moderatoropmerking:
En nogmaals het dringende verzoek om dit nu verder te laten rusten. Dit kan prima per pb uitgeklaard worden met de persoon in kwestie.

Zammie

Berichten: 6000
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Kom uut Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 17:31

Duhelo, dat gaat dus niet. Ze reageert niet op berichten van mij! Maar zal het verder laten rusten. Het is nu wel duidelijk voor iedereen dat zij niet serieus genomen kan worden als medium enz...

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Medium/dierenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 18:03

Er is geen heksenjacht. Ik zou het echt graag bewezen zien. Dit soort acties, bevestigen juist het tegenovergestelde en dat is oprecht zonde voor de mensen die het eventueel wel kunnen.

Zijn er dan nog andere mensen die hun ervaringen willen delen of hun dienst willen aanbieden om min of meer te bewijzen wat je wel kan doen??

Dat moet toch kunnen??

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Re: Medium/dierenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:38

Het readen van dieren/mensen is iets puurs.
Maar met al deze onaardige reacties snap ik wel dat niemand dat meer wil. Incluis mijzelf. Ik heb eerder gereageerd, maar het ligt wat mij betreft echt aan de toon in dit topic. Sceptisch mag, maar stel je wel open als je er iets van wil weten. Maar dat openstellen gebeurt hier niet. Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...
Verdiep je eens in persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, mediteer, doe yoga. Dan zul je bijzondere dingen ervaren, die wetenschappelijk niet 1,2,3 te bewijzen zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Medium/dierenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:43

Je reageert nogal overdreven. Er is hier helemaal niemand onaardig.
Genoeg mensen die zich hier openstellen en benieuwd zijn, maar daar komt helemaal geen respons op van de readers.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:24

ElskaIsland schreef:
Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...

Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.

Nielojram

Berichten: 7815
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 23:12

oomens schreef:
Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.


Niet zo onaardig, hoor, Oomens...

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 02:11

ElskaIsland schreef:
Het readen van dieren/mensen is iets puurs.
Maar met al deze onaardige reacties snap ik wel dat niemand dat meer wil. Incluis mijzelf. Ik heb eerder gereageerd, maar het ligt wat mij betreft echt aan de toon in dit topic. Sceptisch mag, maar stel je wel open als je er iets van wil weten. Maar dat openstellen gebeurt hier niet. Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...
Verdiep je eens in persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, mediteer, doe yoga. Dan zul je bijzondere dingen ervaren, die wetenschappelijk niet 1,2,3 te bewijzen zijn.


Je overdrijft echt. Ik vraag heel aardig om iets te laten zien of horen. Juist om het te promoten als het wel bestaat/kan en dat er heel veel mensen en dieren geholpen kunnen worden.

Het is echt onzin dat je wil dat iemand het eerst maar gaat ervaren. Dat ga je niet doen als je niet weet of iets echt werkt bijv. Ik koop ook geen auto waar geen motor in zit, tenzij ik die zelf wel kan plaatsen bijv.

Mensen zijn sceptisch, maar echt bijna iedereen staat ervoor open als het tegendeel wordt bewezen.

Nu zijn er alleen maar continu reacties zoals die van jou waar je echt niks aan hebt. Of mensen met ervaring die zeggen; bij mijn paard werkte het.......

Je snapt toch zelf wel dat mensen meer info willen, meer willen zien of horen. En je hoeft het niet per plekke te bewijzen. Iemand hier vroeg hulp. Diegene laat het zonder enig bericht afweten, wat sowieso al nooit netjes is, wat je ook doet.
Maar iemand anders kan haar wel helpen wanneer het kan, op eigen tempo. Maar biedt het haar aan en we lezen het achteraf wel.

CharleyT
Berichten: 4000
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 12:58

oomens schreef:
ElskaIsland schreef:
Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...

Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.


Precies, zo gaat het ook met geloof, zelfde babbel om het je aan te praten. En roept er opeens iemand ik heb de here gezien dan heb je dat maar te accepteren, bewijs is er niet maar hij/zij zegt het. En anders moet je je maar openstellen, bla bla bla.

CharleyT
Berichten: 4000
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:00

Nielojram schreef:
oomens schreef:
Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.


Niet zo onaardig, hoor, Oomens...


Niets onaardig aan deze reactie. Keurig taalgebruik en een mening. Zou bijna zeggen : Nielojram niet zo onaardig hoor.

Nielojram

Berichten: 7815
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:11

CharleyT schreef:
Niets onaardig aan deze reactie. Keurig taalgebruik en een mening. Zou bijna zeggen : Nielojram niet zo onaardig hoor.


Check mijn onderschrift CharleyT....

neetoch
Berichten: 1032
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:41

Nielojram schreef:
CharleyT schreef:
Niets onaardig aan deze reactie. Keurig taalgebruik en een mening. Zou bijna zeggen : Nielojram niet zo onaardig hoor.


Check mijn onderschrift CharleyT....


_/-\o_ _O-

marleen_usar

Berichten: 24665
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:00

Ik ben er weer, ik heb het heel druk gehad en zo als al eerder werd gezegd lag mijn dochter in het ziekenhuis. Ik heb veel werk, huisreinigingen enz, dat doe ik op afstand maar ik ga ook bij de huizen langs in het hele land. Renate daar heb ik contact mee en binnenkort zullen jullie van haar de ervaring horen.Ik snap dat vele van jullie ongeduldig wworden maar het komt goed.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: Medium/dierenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:34

Wat is een huisreiniging?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:37

Askja schreef:
Wat is een huisreiniging?

Stofzuigen, dweilen, stoffen, ramen lappen...

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:40

marleen_usar schreef:
Ik ben er weer, ik heb het heel druk gehad en zo als al eerder werd gezegd lag mijn dochter in het ziekenhuis. Ik heb veel werk, huisreinigingen enz, dat doe ik op afstand maar ik ga ook bij de huizen langs in het hele land. Renate daar heb ik contact mee en binnenkort zullen jullie van haar de ervaring horen.Ik snap dat vele van jullie ongeduldig wworden maar het komt goed.


Niet ongeduldig. Het was netter geweest als je zoiets in een pb had gemeld ipv iemand laat wachten. Je bent wel actief geweest op Bokt, dus een berichtje was 1 minuutje werk.

anjali
Berichten: 15150
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:16

Askja schreef:
Wat is een huisreiniging?

Ik heb een huiszegening laten doen door onze R.K.priester. Een huisreiniging zal wel iets vergelijkbaars zijn. Ik denk dat het huis dan gereinigd wordt van verkeerde energieen.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:01

Hoe gaat dat dan in zijn werk? Wat voor verkeerde energieën moet ik dan aan denken? En hoe stel je concreet vast dat ze weg zijn?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:16

Askja schreef:
Hoe gaat dat dan in zijn werk? Wat voor verkeerde energieën moet ik dan aan denken? En hoe stel je concreet vast dat ze weg zijn?

En nog belangrijker, hoe stel je vast dat ze er eerst wel waren.
Ik kan ook wel geld vragen om de tijgers uit iemands huis te verdrijven. Daar ben ik erg goed in, en ik doe het ook vaak gratis voor mensen. Mijn behandeling is heel doeltreffend: meestal als ik ergens wegga zijn er helemaal nergens in dat huis meer tijgers te bekennen.

Voor de liefhebbers heb ik trouwens ook nog neutronenkorrels tegen scheurgras in de aanbieding, mocht dat iemand nog wat zeggen.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:25

oomens schreef:
Mijn behandeling is heel doeltreffend: meestal als ik ergens wegga zijn er helemaal nergens in dat huis meer tijgers te bekennen.

"Meestal"?... _O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:35

Kuggur schreef:
oomens schreef:
Mijn behandeling is heel doeltreffend: meestal als ik ergens wegga zijn er helemaal nergens in dat huis meer tijgers te bekennen.

"Meestal"?... _O-

Dat heet indekken. Voor je het weet kom je ergens waar daadwerkelijk tijgers zijn.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 09:20

Tijgers zijn dan in ieder geval nog zichtbaar. Energieën niet. Dus hoe stel je vast dat er energieën in je huis zitten?
Waarom overigens dat meervoud?

Engelsen zijn zoals bekend nogal van de spookverhalen.
Nergens zijn er zoveel 'haunted houses' als in GB.
Ik herinner me dat we vroeger een keer Engelse vrienden van mijn ouders te logeren hadden, en die wisten na 1 nacht al zeker dat het spookte in ons huis. Zelf hadden ze een pub annex B&B waar het ook zou spoken.
Ik vond het als kind een spannend gegeven en wilde stiekem best een keer een spook zien of geestverschijning meemaken, maar heb er nooit iets van gemerkt. Niet bij ons thuis en niet in de vele oude huizen in GB waar ik heb gelogeerd, waaronder die pub/B&B.
Maar misschien zijn spoken wel erg 'picky' wat betreft aan wie ze zich laten zien.

Marleen, ik ben benieuwd hoe zo'n huisreiniging van jou in zijn werk gaat en vooral hoe het verschil tussen 'voor' en 'na' wordt vastgesteld.