Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

vuurwerkvrije parken

 
Profiel   

Ja het is wat vroeg maar:

wie heeft ervaring met vuurwerkvrije parken?
Heb een hond met angst voor harde geluiden en wil hem dit jaar wat ontlasten door een park zo ver mogelijk van de bewoonde wereld af te zoeken.

Iemand aanraders?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 04:09 



 
Profiel   

Ik ga even volgen. Die van ons is ook panisch en als de training niet voldoende werkt willen we ook weg.

We hebben maandag een eerste training met haar gedaan en gaan nu wekelijks oefenen met harde geluiden, categorie 1 vuurwerk en vuurwerkgeluiden thuis. Maar altijd fijn om goede rustige plekken op te kunnen zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 06:31 



 
Profiel   

Ik ben bang dat je vrij laat bent met zoeken, ik heb vorig jaar in een hotel gezeten waar je met de hond kon komen die mogen dan ook in het restaurant enzo. Dat was destijds heel snel vol. Ik kan alleen even niet meer op de naam komen maar je kunt dus ook nog googlen op hotel honden oud en nieuw. Er zijn er meer. Op texel is ook een park, maar dat was vorig jaar in april al vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 06:57 



 
Profiel   

Die in oosterend op Terschelling

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 06:59 



 
Profiel   

Ik zou ook de Wadden zeggen. Op Vlieland mag officieel geen vuurwerk worden afgestoken. Gebeurt wel maar minimaal. Als je in een huisje op Ankerplaats gaat zitten zul je er weinig hinder van hebben, dat is ver genoeg van het dorp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 07:33 



 
Profiel   

In Durby, Belgiƫ heb je sunclass park, die is vuurwerkvrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 07:40 



 
Profiel   

Wij hebben enkele jaren terug hier gezeten: http://www.domaine-ecureuil.nl/ (Ardennen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 07:42 



 
Profiel   

Dit jaar gaan wij naar de cantharel in Apeldoorn, maar daar zijn alle hondenkamers nu al denk ik reeds gereserveerd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 07:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen