Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:26

bigone schreef:
Politie kan rustig onderzoek doen op basis van sterke vermoedens.



Ze mogen echt niet het huis zomaar betreden en de hond gaan kijken voor een chip. Moet je met een stuk meer bewijs en een beter verhaal komen, dus hoop dat TS of de mevrouw een beter verhaal en meer hewijs heeft dan wat wij nu te horen kringen van TS.

Brainless

Berichten: 29747
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:30

bigone schreef:
Politie kan rustig onderzoek doen op basis van sterke vermoedens.

Nee helaas?! niet.
De fiets van mijn zoon was gestolen en stond bij mensen in de wijk in hun garage.. was een tip die wij kregen en zagen door het raam van de deur de fiets staan.
De politie zij ook dat ze niet de fiets konden vorderen.

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:34

Oh wat een nachtmerrie lijkt mij het als je hond vermist is en je vermoedt dat hij ergens zit maar je kunt er niet bij. Zou het hondje wel uitgelaten worden? Anders is een tijdje daar posten een idee? Nog beter zou het zijn als er mensen van Bokt in die wijk wonen en eens kunnen checken of het om dat hondje gaat of een andere hond.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 19:40

Nou, ik ben de rest van de avond weg enheb dan geen internet. Ik wil best helpen, maar dan wel met meer info en antwoorden. Succes, hoop dat het verhaal klopt en de vrouw snel haar hond terug heeft.

Goof

Berichten: 28826
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 20:04

dees_daan schreef:
Als de baas heeft aangebeld dan is toch wel bekend of het de hond is of niet? Je herkent het geluid van je hond lijkt mij.


Nou nee. Mijn hond blaft echt nooit, ik heb werkelijk geen idee hoe hij klinkt.

Ik vind het verhaal nogal vaag TS, weinig concreet.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 21:40

De hond blafte 1 keer en toen was het stil,je kan niet van 1 blaf zeggen het is mijn hond.

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 21:46

Wij hebben dat gehad met een kat. Waren er van overtuigd dat de kat daar gevangen zat (zelfs horen miauwen) meneer aangesproken maar die zei natuurlijk dat onze kat daar niet zat.

1 dag later was ie thuis :+

Hopelijk gebeurd het nu ook zo! Of ik hoop (waar ze ook mag zijn) dat ze snel terug is!

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-19 21:54

Ze is daar door 3 mensen gezien dus laten we hopen dat ze snel weer gezien wordt.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 02:07

TS voor de laatste keer: ik wil je helpen, heus. Ik ken veel mensen in deze buurt en zoals gezegd kent iedereen zo,n beetje elkaar. Maar dan is het wel handig om antwoord te geven op de vragen en om met een beter verhaal te komen. Met de info die ik nu heb kan en mag niemand iets doen. Politie niet, buurtbewoners niet, niemand niet. Je bent uiteraard niet verplicht om duidelijker te zijn en om antwoord te geven, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110723
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 02:24

Ik denk dat dit verhaal veel te vaag is om je handen aan te branden.

Nyaleti

Berichten: 6233
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 03:45

Ik ben vaak in de omgeving van het EZH te vinden en ook in Broekhoven, mocht het om deze buurt gaan dus je bent vrij om me een PB te sturen met de straatnaam. Wie weet is dat wel de straat waar ik vaak doorheen kon :)

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:02

fohadie schreef:
TS voor de laatste keer: ik wil je helpen, heus. Ik ken veel mensen in deze buurt en zoals gezegd kent iedereen zo,n beetje elkaar. Maar dan is het wel handig om antwoord te geven op de vragen en om met een beter verhaal te komen. Met de info die ik nu heb kan en mag niemand iets doen. Politie niet, buurtbewoners niet, niemand niet. Je bent uiteraard niet verplicht om duidelijker te zijn en om antwoord te geven, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen.


Ik vind het juist zo vaag dat de TS hier totaal niet op reageert. En dan niet specifiek dit bericht, want fohadie heeft al meerdere berichten gepost waar in ze aanbied om te helpen. Waarom word dit dan genegeerd ...

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:36

En ook in pb krijg ik geen duidelijkheid. Ik heb een vermoeden om welke vrouw het gaat die haar hond kwijt is, maar dit is echt slechts een vermoeden. Verder, mocht TS niet meer willen of kunnen vertellen is dat haar goed recht, ze is immers niets verplicht, maar verwacht dan ook geen hulp. Dit verhaal is idd te vaag en als ik wil krijg ik zo de andere kant van het verhaal te horen.

Casperzazoe: Je zult meerdere dwergkeesjes tegenkomen op Broekhoven. Net als chihuahuas.Dit zijn nl de meest gehouden dieren daar. Maar hoe zie jij het verschil tussen de hond waar het nu om gaat of een andere hond?

Anoniem

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:43

Als er niet gereageerd wordt op zulke concrete hulp als fohadie kan en wil bieden....... >;)

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: Woon jij in Tilburg of omgeving hondje vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:44

Ik heb het topic aangemeld. Compleet nutteloos topic op deze manier. Jammer!

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:45

Waardeloos zeg, Marleen_usar waarom beantwoord je niet alle vragen van fohadie?
Bekijk het in jouw licht: je moest als bokker helemaal naar Tilburg omdat jouw bokt.nl berichtje vervolgens gezien zou worden door fohadie ;)
Dus nu heb je je 1 en 1 is 2 en dan reageer je niet.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 09:46

Ze is op de hei kwijt geraakt daar na is ze gezien bij het Elizabeth ziekenhuis.Toen ben ik daar geweest en kon ik "zien" dat ze in de Merelstraat zat.Dat klopte volgens 3 personen want die hadden haar daar gezien.De eigenaar durft daar niet meer komen omdat ze misschien herkend worden en ze zijn bang dat de hond dan ergens anders geplaatst wordt.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 06-10-19 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:51

Als dit alles is, Marleen, dan trek ik mijn handen er vanaf. Hier kan niemand wat mee. Politie niet, ik niet, niemand niet. Er staan nog meer vragen in dit topic...

En hoe weet je zeker dat het om deze hond gaat? Hoe zie jij verschil?

Sky_As

Berichten: 4744
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:52

Waarom geef je niet gewoon antwoord op de rest. Vaag gebeuren zo en je verpest het met dit vage gedoe nog meer voor de helderziende. .... op deze manier laat je zeker de sceptici zien hoe vaag het is

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 09:52

Ik weet zeker dat Diva is, mijn gevoel is daar te sterk voor.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:53

marleen_usar schreef:
Ze is op de hei kwijt geraakt daar na is ze gezien bij het Elizabeth ziekenhuis.Toen ben ik daar geweest en kon ik "zien" dat ze in de Merelstraat zat.Dat klopte volgens 3 personen want die hadden haar daar gezien.De eigenaar durft daar niet meer komen omdat ze misschien herkend worden en ze zijn bang dat de hond dan ergens anders geplaatst wordt.



Met dit laatste bericht bevestig je bij mij mijn vermoedens om wie dit gaat. Bekende Nederlander? (Mag ook in pb) mocht het haar zijn ga ik hier helemaal niet meer op in, haar vertrouw ik echt niet.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 09:54

marleen_usar schreef:
Ik weet zeker dat Diva is, mijn gevoel is daar te sterk voor.



Ook ik voel en zie soms dingen en les 1: zeg nooit dat je het zeker weet. Iedereen kan er eens naast zitten, zelfs het beste medium.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:01

marleen_usar schreef:
Ik weet zeker dat Diva is, mijn gevoel is daar te sterk voor.


Maar jeetje, fohadie bied toch hulp aan omdat ze familie in deze wijk heeft wonen? Dan kan je toch, allicht via PB, die hulp aanpakken. Met jouw gevoel kan nu niets meer gedaan worden dus tijd om de eigenaar echt verder te helpen door hulp aan te pakken die aangeboden wordt.

Maar ik heb mijn vraagtekens.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:46

Okeee ik snap er geen bal van...

TS, jij vraagt om hulp. Fohadie biedt zeeeeer specifieke hulp aan. Wordt genegeerd/afgewimpeld.

Met vermoedens en gevoel gaat het hondje niet terugkomen. Want hier mag en kan niemand wat mee..

Justme_Lisaa

Berichten: 2172
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:49

Ik zou in mijn handen knijpen als ik mijn hond kwijt zou zijn en iemand als Fohadie weet veel van de buurt en zou kunnen rondvragen.

Ik begin steeds meer te vermoeden dat het allemaal wel iets anders ligt dan dat er verteld wordt, zo niet, dan zou ik als de wiedeweerga hulp gaan aanvaarden. Niemand heeft de jackpot ook gewonnen op gevoel, je moet meerdere bewijzen aan kunnen leveren voor zoiets. En daarnaast, als ik degene zou zijn die jij nu beschuldigt van eventuele diefstal van de hond en ik had het niet gedaan, zou ik op zijn zachts gezegd not amused zijn..