Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is nou leuk katten speelgoed?

 
Profiel   

Voor onze binnenkater ben ik op zoek naar leuk katten speelgoed. Hij is nu een maand of 5 oud en is op zijn speeltjes ,die we als kitten voor hem hebben gekocht, een beetje uitgekeken. Nou zag ik wel een kattenwiel maar dat is erg prijzig. Niet dat ik het niet zou doen. Maar wie heeft er ervaring mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 13:58 



 
Profiel   

Mijn katten vinden dit helemaal te gek:
https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... jes/736582

Deze doen het ook goed:
https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... jes/337560

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:00 



 
Profiel   

Mijn katten zijn gek op speeltjes met kattenkruid erin. En op laser lampje. Dan zijn ze alle 3 door t dolle!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:17 



 
Profiel   

Donnaa de linkjes geven alleen eten aan. Denk dat ze dat ook leuk vinden. Tenminste die van ons is een echt vreetzakje

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:22 



 
Profiel   

Een lege kartonnen doos, het clipje dat om een zak brood zit, elastiekjes, een knikker, een stuiterballetje, propje aluminiumfolie, een touwtje of lintje, doen het bij onze katten prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:25 



 
Profiel   

Die van mijn moeder is gek op lege plakbandrolletjes, pennen, haarelastiekjes, dopjes van bv waterflesjes, enz... Kortom; afval :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:31 



 
Profiel   

Beessies van de Albert Heyn. Te koop op Marktplaats. Al jaren speeltje nummer 1. En een zak catnip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:33 



 
Profiel   

Onze katten vinden melklipjes helemaal geweldig. Ohja en veertjes _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:33 



 
Profiel   

Mijn senior meneer is niet meer zo actief, maar mag toch graag nog even spelen met een hengel met veren of een muis met kattenkruid. Hoewel 'ie met de muis meer knuffelt dan speelt :D . Balletjes, al dan niet met een rammeltje, doen het ook nog wel aardig en een laserlampje ook. Cat-it heeft allerlei spul om je kat te stimuleren, maar dat is wel aan de prijs.

De kat van mijn ouders, ook een vreetzakje, krijgt een deel van zijn dagportie brokjes in voedselspeelgoed, balletjes en ander spul waar je brokjes in kunt doen en waar hij moeite voor moet doen.

De dame van deze site Hippe snuffelzakjes maakt stevige kattenkruidspeeltjes, maar ook snuffelkussens waar je brokjes in kunt verstoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 14:56 



 
Profiel   

https://kattenveertjes.nl/
De kattenveertjes zijn hier bij kitten helemaal hot en volwassen kat is helemaal verzot op de hengel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:01 



 
Profiel   

Voornamelijk alles dat niet voor hen bedoeld is :D
Mijn mannen vermaken zich prima met rommeltjes en rotzooitjes :D en het speelgoed van de kinderen......
Zie je het voor je? Een uit de kluiten gewassen, ontplofte Heilige Birmaan met in zijn bek het touwtje van een trekkrokodil (zo'n trek speeltje voor kinderen aan een touwtje)?
Hilarisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:02 



 
Profiel   

Wat ik eens in de week doe is een handje brokjes nemen. Katten eventjes in de gang opsluiten. En dan brokjes verstoppen door het huis heen. Die van mij gaan dan echt opzoek en zijn zo een uur bezig om alles te vinden en met een beetje geluk komen ze twee dagen later er nog een paar tegen die ze vergeten zijn. Het is niet echt een speeltje, maar wel een spelletje.

Verder vinden ze hier muisjes en balletje leuk. Soms eens een lintje van een cadeautje (hier blijf ik altijd bij aangezien Mocka deze altijd opeet...) Dikke rietjes van de ikea zijn ook geweldig. En ik heb babysokjes gevuld met katnip en die dicht geknoopt. Goedkoop en ze zijn er dol op. Daar vermaken die van mij zich mee.
En die stokjes met veertjes, liggen standaard in de kast en een paar keer per maand speel ik er mee met ze. Ik heb het idee dat als je dingetjes voor een een tijdje opbergt en dan weer tevoorschijn haalt ze er vaak wel weer mee gaan spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:03 



 
Profiel   

( schoenen) dozen met een gat erin geknipt waar ze in kunnen. of papieren zakken om in te kruipen en gek te doen. ( wel handvatten eraf knippen). pingpong balletjes,
hier zijn ze helemaal gek op laserlampje die een muizenvorm op de grond geeft.
ook hun pluche speeltunnel is favoriet. ook als slaapplaats.
in deze tijd zijn walnoten, kastanjes en eikels helemaal het einde om mee te spelen. die vliegen door het hele huis en moeten weer "gevangen" worden :D

kattenkruid geven ze beide niks om.

maar het leukste "speelgoed blijft toch , samen spelen met een maatje. ( ik begrijp dat hij alleen is?)
als ik kijk hoe geweldig onze poezen, broer en zus, samen kunnen spelen. prachtig om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:18 



 
Profiel   

Keet schreef
Voornamelijk alles dat niet voor hen bedoeld is :D


Of niet dan? :')


Hier vinden ze vooral alles leuk wat lijkt op een vogeltje.
En hengels...

En het liefst een hengel met vogelveertjes eraan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:19 



 
Profiel   

O ja dozen en wc rolletjes zijn hier ook geweldig, maar dit is toch standaard katten speelgoed. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:23 



 
Profiel   

Een kartonnen doos vinden ze leuk en van die cadeau strikken/rozetten.
https://www.ah.nl/producten/product/wi2 ... versiering

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 15:24 



 
Profiel   

Een hoop goeie suggesties en hij heeft er ook al een hele boel van. Niemand die zo’n loopwiel voor zijn kat heeft?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:35 



 
Profiel   

Katten van een kennis vinden dit helemaal te gek
Ook kan je de vorm blijven veranderen zodat het interessant blijft

https://www.bol.com/nl/p/catit-senses-2 ... uctPageUrl

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:41 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Een hoop goeie suggesties en hij heeft er ook al een hele boel van. Niemand die zo’n loopwiel voor zijn kat heeft?

Waarschijnlijk vinden ze de doos waar het in geleverd wordt retegaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:42 



 
Profiel   

Snadrem schreef
Jennyj01 schreef
Een hoop goeie suggesties en hij heeft er ook al een hele boel van. Niemand die zo’n loopwiel voor zijn kat heeft?

Waarschijnlijk vinden ze de doos waar het in geleverd wordt retegaaf


_O-

Zo waar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:43 



 
Profiel   

biggirl schreef
Katten van een kennis vinden dit helemaal te gek
Ook kan je de vorm blijven veranderen zodat het interessant blijft

https://www.bol.com/nl/p/catit-senses-2 ... uctPageUrl

Die vind kitten ook geweldig volwassen vind er niks aan. :')

O en baas is ook geweldig speelgoed. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:44 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Een hoop goeie suggesties en hij heeft er ook al een hele boel van. Niemand die zo’n loopwiel voor zijn kat heeft?

[ [url=m/CSzvfX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zag dit gister nog op tv :D
Vind het echt helemaal niks. Maar ik moet er dan ook niet zelf in lopen :')

Mijn poezen zijn echt gek met propjes aluminiumpapier.
En van die oude simpele speelgoedmuisjes. Liefst de zwarte :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:49 



 
Profiel   

Die van mij vind alles dat knispert helemaal geweldig. Zooplus heeft knisperballetjes van plastic, kosten ook niet de hele wereld dus als ze een keer kapot gaan/zoek raken bestel ik gewoon nieuwe met het voer mee.

En mijn haarelastiekjes, dat is ook altijd leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:51 



 

Een boodschappentas :)
Zijn ze een hele tijd mee zoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 16:59 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Een hoop goeie suggesties en hij heeft er ook al een hele boel van. Niemand die zo’n loopwiel voor zijn kat heeft?

[ [url=m/CSzvfX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben zo'n ding. Ze lopen er wel regelmatig in maar echt maar en minuut of 2 en dan is het weer klaar.

Hier zijn ze fan van de catnipspeeltjes van kong. Maar de houtkorrels van de kattenbak voldoen ook. Of een grote doos van greetz van de ballonnen.. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen