Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is nou leuk katten speelgoed?

 
Profiel   

Ik gooi s avonds altijd met brokjes :)
Ik heb dan een kleine portie, van een andere smaak dan die ze normaal hebben, dus zijn ze enthousiast. Ik gooi dan 1 voor 1 de brokjes door de kamer de verschillende kant op en katten rennen er dan achteraan.
Aan het eind als de brokjes op zijn, zijn ze lekker moe :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 04:57 



 
Profiel   

Van een laser lampje worden die van ons helemaal gek. Als ik hem alleen al pak zitten ze al klaar voor dr aanval.
Verder hebben die van ons weinig met speelgoed. We hebben een huis vol muisjes, balletjes en anderspul maar daar kijken ze nauwelijks naar om.
Met simpele dingen als, propje papier, broodclipje, en spelen met ons vinden ze veel leuker..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 07:35 



 
Profiel   

Ik heb hem vanmorgen maar even mee genomen de hond uit laten. Dat vond hij ook heel leuk. Hier in de stad wil ik hem niet naar buiten hebben. Onze binnentuin is niet helemaal afgesloten en hij is een allemansvriend die er goed uitziet. Ben bang dat hij zo bij een ander op de bank zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 07:49 



 
Profiel   

Vaak vinden de eigenaren de kattenspeeltjes leuker dan de kat zelf.
Het is al vaak voorbij gekomen maar de doos/ verpakking is leuker dan het speeltje zelf.
En ja, die simpele dingen, zoals spullen van tweebeners zo ver mogelijk onder bedden en kasten mikken is geweldig.
En de zoektocht van de tweebener náár die spullen wordt met mogelijk nog groter enthousiasme gevolgd ;-)
Ik voel me soms zó ontzettend uitgelachen als ik "mijn ronde "weer eens ga doen.......stelletje sadisten!!
<3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 08:05 



 
Profiel   

Mijn katten zijn allemaal dol op simpele vogelveren. 1 is helemaal dol op theezakjes ( kruiden ) en catnip. Voor haar heb ik een oude sok volgepropt met keukenpapier en daarin dan catnip of valeriaandruppels.

Verder spelen ze met alles wat ze kunnen vinden.

Onze oude kat speelde s'nachts met knikkers op de plavuizen vloer. Vonden de buren niet leuk want die werden er wakker door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 08:27 



 
Profiel   

Ik heb twee katten, de een wordt helemaal wild van papierpropjes en wattenstaafjes, de ander speelt nergens mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 08:30 



 
Profiel   

Waar mijn kat blij van wordt:
Dozen, losse stukjes papier en karton en een kurk vind hij ook fantastisch. Daarnaast is hij gek op zijn muisje en krabpaal. Rollende appels. Veel geld hoef ik er aan uit te geven aan speelgoed. Helaas houdt hij er ook van om aan de deurmat te knagen. :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 09:06 



 
Profiel   

Een zweep! _/-\o_ Te grappig als ik een lange dressuurzweep of longeerzweep mee naar huis neem om te plakken/repareren. Rennen net zolang tot ze het uiteinde of touw in hun bek klemmen en lopen dan met de hele zweep door de woonkamer! :D

En alle speeltjes van wild life (Agradi) zijn bij onze britjes favoriet.
Ooit een poes met een mus, roodborstje of koolmees zien knuffelen.
Echt te schattig!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 20:50 



 
Profiel   

Blaadjes!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 20:51 



 
Profiel   

Goedkope (grote) fleece deken kopen en dan een simpel pingpong balletje er onder, grootste lol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 07:38 



 
Profiel   

Onze kat is helemaal gek van de tijger;
https://www.ikea.com/nl/nl/p/djungelsko ... -60402810/

Hij gaat samen met haar de hele kamer door, doos in en uit, noem maar op! Ik vind m ook elke ochtend weer ergens anders terug zodra ik beneden kom hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 09:34 



 
Profiel   

Wat ook nog wel helpt is speelgoed weg leggen en na een paar maanden weer tevoorschijn halen. Is dan als nieuw. :D

Zo'n ding waarmee een vlinder rond slingert, is op baterijen. ze speelde er mee toen ze nog jong waren nu niet meer.
https://www.bol.com/nl/p/afp-interactiv ... zoQAvD_BwE
Om zelf met ze te spelen een veren slinger aan een stok (petshop) en die langzaam onder een kussen door trekken, word elke kat lijp van. :j
https://petsplace.nl/adori-hengel-hout- ... 0-pps.html

Hengel doet het ook goed hier.
https://www.zooplus.nl/shop/katten/spee ... yid=101712


En stoffen speeltjes die je kunt vullen met kattenkruid.
Niet alle volwassen katten doen er wat mee, kittens eigenlijk altijd. hier 1 van de 3 volwassen die helemaal op los gaat. 1 helemaal niet.

De matatabi stokjes waarderen ze hier allemaal. Leg ze wel altijd weer een tijdje weg.

Huizen maken van kartonnen dozen, met openingen aan de zijkant en bovenkant. Propjes papier, lekker goedkoop. :D


[ img ]


Laatst bijgewerkt door Jis_ op 08-11-19 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 14:31 



 
Profiel   

Hier vinden ze speciaal speelgoed niks. Geen muisjes, balletjes in vormen etc.
Een kat speelt nooit, alleen met levende wezens zoals muizen en vogels :Y)
En de ander apporteerd propjes papier, gaat aan de haal met haar elastiekjes, Lego blokjes, veren en dat soort spul :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 14:38 



 
Profiel   

Oja en deze, https://www.bitiba.nl/shop/katten/speel ... oed/558358

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 14:44 



 
Profiel   

girlyggirl schreef
Een katgenootje??


:j Mee eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 14:45 



 
Profiel   

Heb je een SoLow in de buurt? Die verkopen een klein muisje op batterij die trilt waardoor het lijkt of hij loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:05 



 
Profiel   

Uiteindelijk blijft de hond het aller leukst hier om mee te spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 15:37 



 
Profiel   

Een doosje met gaten groot genoeg om met een poot in de doos te hengelen en daar een balletje of snoepjes in steken.
Verenstokjes
Een big shopper vullen met losse proppen vloeipapier (wat bij Xenos ligt/lag om glaswerk in te verpakken) en de tas op zijn kant leggen
Fat Cat catnipmuizen (AliExpress)
Catnip kussentjes
Matatabistokjes
Kattenveertjes
Catit tower
Trixie speeltoren (bitiba/zooplus)
Foam balletjes van oa zooplus, die met twee kleuren
Pompomballetjes
Flessendoppen van petflessen

En deze:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:19 



 
Profiel   

Snoeppapiertjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 19:28 



 
Profiel   

Oordopjes! Toen mijn kat kleiner was probeerde hij ze zelfs uit mijn oor te stelen als ik snachts lag te slapen :') :')

Propjes van papieren omhulsels die om de theezakjes heen zitten zijn ook favoriet. Mataboo (oid) takjes en catnip doet het ook goed, maar beiden geef ik niet zo vaak.

Verder wel nog wat speelgoedmuizen, maar weinig mee gespeeld. Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook weinig tot geen geld meer aan uit geef.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 11:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen