Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hondenspeeltje. Waar te vinden?

 
Profiel   

Hoi bokkers

In het verleden zijn er vaker topic geweest waar een bepaald speeltje gezocht werd. En vaak met succes!

Ik heb dit speeltje ooit op een hondenshow in Frankrijk gekocht. Bijna 2 jaar geleden. Dit is de bal vorm, maar ze waren er ook in wortel en rugby vorm herinner ik me. Elke vorm had het gezichtje, de stekels en het kroontje. Ik ben naar de bal vorm weer op zoek. Mijn bruine border is namelijk geen speelvogel, maar hij is helemaal gek van dit speeltje. Ondertussen werkt de pieper niet meer en zijn er veel stekels gesneuveld. Ik ben als de dood dat het helemaal kapot gaat of dat we het kwijt raken.
Ik heb al elke show het laatste anderhalf jaar gekeken en nergens dit speeltje meer gezien. Ook op internet kan ik het niet vinden.
Is er een bokker die weet waar ik aan dit balletje kan raken? (Dan bestel ik er graag een hoop ineens om zeker niet zonder te vallen)

Hier de foto’s (het was dus ooit een volledig gezichtje erop)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 14:18 



 
Profiel   

Lijkt een beetje een Rogz style speeltje, heb je al eens naar dat merk gekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 14:31 



 
Profiel   

Helaas zie ik hem er niet tussen zitten. Toch bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 14:39 



 
Profiel   

Zou vooral mij focussen op materiaal en kleur. Erg gek maar wij hebben op pension enorm veel speelgoed. Echter 1 blauwe bal waar giga veel honden knettergek op zijn. Exact dezelfde bal is er in het groen maar die is niet half zo leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 17:13 



 
Profiel   

helaas nog altijd niets vergelijkbaars kunnen vinden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:22 



 
Profiel   

Is dit de rugby variant?
http://www.emergencyplumber2u.co.uk/chi ... -toys.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 19:22 



 
Profiel   

Deze lijkt er wel op, ook van hetzelfde merk: http://www.emergencyplumber2u.co.uk/dog ... ?limit=100
De fabrikant is Chiwava, dus die kun je misschien mailen en vragen of ze die van jou nog verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 19:36 



 
Profiel   

Helaas zijn ze dat niet. Alle varianten hadden de blauwe doorzichtige kleur :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 19:40 



 
Profiel   

Een update
Ik ben dit weekend naar Paris dogshow geweest. Zie ik daar de stand waar ik destijds de bal gekocht heb. Hele winkel doorzocht. Niets -O- -O-
Op goede hoop met foto’s bij de hand ga ik naar de standhouder in mijn beste Frans uitleggen wat ik zoek.
Kom over een half uur terug zegt hij. Ik al met klein beetje hoop. Ik zie de man iets tegen een van degene die in zijn stand werkt zeggen en weg was hij.
Half uur later met goede moed weer naar de stand. En ja hoor hij had er 2!! Ik heb nog gevraagd of hij er meer had of kon krijgen maar het betreft een speeltje dat niet meer gemaakt wordt en dit zijn de laatste 2. Omdat ik zo wanhopig op zoek was heb ik er maar 1 hoeven betalen en ze beide mee gekregen *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 22:02 



 
Profiel   

Wat goed! Nog meer succes in Parijs! :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 06:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen