Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Kat pikt hondenmand in.

 
Profiel   

Meestal zet ik dr op de bank
Maar als ze dan meteen weer naar t kussen loopt jaag ik dr wel weg :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:20 



 
Profiel   

Herkenbaar...

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:21 



 
Profiel   

x_Anne_x schreef
Meestal zet ik dr op de bank
Maar als ze dan meteen weer naar t kussen loopt jaag ik dr wel weg :')

Hahaha, katten wíllen het gewoon niet begrijpen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:41 



 
Profiel   

Danielleeee_ schreef
Hahaha, katten wíllen het gewoon niet begrijpen _O-


Volgens mij is het meer het probleem dat wij onze katten niet willen begrijpen :D
Wij willen graag dat ze sociaal doen en zich een beetje aanpassen aan wat wij willen, maar die pluizige viervoeters van ons hebben daar compleet kak aan. Die doen gewoon wat ze zelf willen en laten zich niet sturen. Het lijken wel echte katten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:45 



 
Profiel   

[ img ]

Hier had ik er ook zo een, helaas is hij overleden.
Ik zou ook een doos proberen, dat vinden de meeste katten reuze interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:48 



 
Profiel   

Oooooh, dit topic! Smelt <3

Nu wil ik helemaal graag een hond erbij. Maar vriendlief vindt 2 katten wel genoeg. Hmmmm. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 10:52 



 
Profiel   

Er zijn al genoeg comments met tips, maar even een toevoeging: een observatie die ik bij mijn eigen maar ook zeker andermans katten heb gemaakt is dat katten afwisselende vaste slaapplekken hebben.

Mijn katten kunnen soms maandenlang binnen twee seconden in bed liggen als ik ga slapen (allemaal hun eigen vaste plek) en zo ineens gaan ze 's nachts in de kast slapen. Een paar weken of maanden verder en ze besluiten weer in bed te slapen. Overdag wisselen ze het ook regelmatig af: Mika ligt nu bijna altijd op een kleedje in de kast, Baby op de krabpaal, Zulu op de bank en Mai op de stoel. Echter een aantal weken terug was dit weer anders en sliep Zulu bijvoorbeeld altijd in de doos, Mai op de bank, Mika op de paal en Baby boven in bed.

Katten houden van afwisseling eens in de zoveel tijd en het kan dus ook zomaar zo zijn dat ze over een tijdje genoeg heeft van de hondenmand. :)* Haar wegzetten zal overigens in mijn ervaring echt weinig tot geen zin hebben, want een kat gaat en staat gewoon waar zij willen wanneer zij dat willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 11:13 



 
Profiel   

Oscar schreef
Danielleeee_ schreef
Hahaha, katten wíllen het gewoon niet begrijpen _O-


Volgens mij is het meer het probleem dat wij onze katten niet willen begrijpen :D
Wij willen graag dat ze sociaal doen en zich een beetje aanpassen aan wat wij willen, maar die pluizige viervoeters van ons hebben daar compleet kak aan. Die doen gewoon wat ze zelf willen en laten zich niet sturen. Het lijken wel echte katten :))

Nu je het zo zegt, ik denk dat je helemaal gelijk hebt :D Daarom hou ik zo van katten <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 11:15 



 
Profiel   

Dit topic is hilarisch :') Bij mij is het meer dat ik niet in mijn eigen bed kan slapen omdat er twee katten languit op liggen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:40 



 

chimello schreef
Dit topic is hilarisch :') Bij mij is het meer dat ik niet in mijn eigen bed kan slapen omdat er twee katten languit op liggen :+

Dit. En ik heb twee ieniemini katjes van nog geen 2.5kilo per stuk. Maar oh als die zich uitstrekken of gewoon bedenken dat mijn kussen vast heel erg lekker ligt. Lizzy heeft er een pootje van om dan zo dicht tegen mij aan te komen liggen dat haar snorhaar in mijn oog prikt en dan gaat zij met haar oortje wiebelen dat ik eigenlijk toch echt een beetje achteruit moet....... :')

(als ik slaap werkt dat blijkbaar prima, als ik wakker ben zeg ik ja daaaaag wieber zelf maar een eindje)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:46 



 
Profiel   

Mijn hond is denk ik dan ook een kat... Als we logeerhonden hebben gaat ze constant in de mand van die honden liggen. "Jij mijn huis, ik jouw mand" is haar motto. Maar ze haat het gewoon als er honden komen logeren. Ze is nogal gesteld op haar eigen personeel en rust. :=

Lig je een beetje krapjes?
[ img ]

Ik heb nergens last van! :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 13:58 



 
Profiel   

onze kat sliep heel vaak bij onze vorige hond. die lagen altijd samen op het grote kussen. inmiddels een andere hond en die is best druk. En ze plaagt de poezen nog wel eens. Sinds kort durft poes ook wel bij de hond op het kussen te gaan liggen. Of de hond wil op het kussen en gaat dan heel voorzichtig bij de poes liggen. Sinds een tijdje logeert de hond van dochter bij ons en nu gaat poes niet meer op het kussen liggen. Loge-hond is nog een tikkeltje drukker en dat blieft ze niet meer. Maar de 2 honden liggen wel samen op het kussen ( as we spaek, nu dus).
Kleine poes is best bang voor de honden en zij heeft zo'n haai van de Flying Tiger op de vensterbank en daar ligt ze de hele dag in. Kan ze gelijk naar buiten kijken, naar de vogeltjes.
Maar het zijn idd periodes. Zo liggen ze een tijdje dagelijks op een stoel en dan is dat klaar en slapen ze op de bank.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 14:25 



 

Oscar schreef
Danielleeee_ schreef
Hahaha, katten wíllen het gewoon niet begrijpen _O-


Volgens mij is het meer het probleem dat wij onze katten niet willen begrijpen :D
Wij willen graag dat ze sociaal doen en zich een beetje aanpassen aan wat wij willen, maar die pluizige viervoeters van ons hebben daar compleet kak aan. Die doen gewoon wat ze zelf willen en laten zich niet sturen. Het lijken wel echte katten :))


Ik wou ook een sociale kat die kwam knuffelen in de zetel. Maar meneer heeft beslist helemaal niet binnen te willen zijn en heeft zijn intrek genomen in onze hooizolder. Ik zie hem af en toe voorbij lopen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 14:52 



 
Profiel   

Hier gaat het ongeveer zo... Als de kat ergens ligt gaat de hond er niet bijliggen, maar als de hond ergens ligt zegt dat niet dat de kat er niet bij gaat liggen...
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 12:00 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
De oplossing is heel erg simpel.
Maar kost je wel een lieve duit. Helaas het is niet anders.

Bestel online een duur design kattenmandje. Besteed geen aandacht aan de kleur of vormgeving.
Zorg ervoor dat je hem online besteld.

Zodra je hem ontvangen heb pak je hem zorgvuldig uit. Zorg dat de doos zoveel mogelijk intact blijft.

Fl*cker het mandje weg en zet de doos neer.

Voila,...de hond heeft z’n kussen weer terug.


PROEST!!!!! daar ging mijn thee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 12:17 



 
Profiel   

DeMolenhoek schreef
Ik wou ook een sociale kat die kwam knuffelen in de zetel. Maar meneer heeft beslist helemaal niet binnen te willen zijn en heeft zijn intrek genomen in onze hooizolder. Ik zie hem af en toe voorbij lopen. :')


_O-

Katten wisselen inderdaad om de zoveel tijd van vaste slaapplaats. Even afwachten en dan lost het zich vanzelf op denk ik. En anders is er altijd nog de doos-optie. Hoewel ik hoop dat ze de hond niet richting doos verbant :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 12:23 



 
Profiel   

Oh de foto's in dit topic _O- <3

Bij mijn ouders wonen een hond en een kat. Beiden hebben echt plekken genoeg om te liggen, zowel hoog als laag. Maar.. dan is er nog De Poef. En De Poef is het ultieme, het einddoel, de heilige graal. Ze liggen er hoogst zelden samen op en voeren de hele avond een soort stoelendans om De Poef. En dan ook echt alleen 's avonds, want overdag liggen ze allebei ergens anders te maffen :')

Ik zou de kat niet wegsturen TS. Denk dat het redelijk hopeloos is :)) en hoe meer je er een ding van maakt, hoe meer het ook een ding wordt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 67 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen