Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dag lief meisje

 
Profiel   

Mijn eerste eigen hond, uit het asiel gehaald. Ze had nooit wat, behalve een hoop gedragsproblemen, maar een lievere hond voor mensen heb ik nog niet ontmoet. Ik heb me de afgelopen weken doodgelachen om de stomme sprongen en het aandacht trekken dat ze deed. En gemopperd dat ik haar toch beter opgevoed had dan het bedelen dat ze deed. Voor een hond uit de broodfok waarvan we de leeftijd niet zeker wisten deed ze het zo goed.
Wat heb ik vaak gezegd dat ze net onkruid was en onkruid vergaat niet toch? Nee, zij zou op haar sloffen 16 worden. Dat zou nog 5 jaar zijn.

Maar vanochtend was ze niet zichzelf. Ik had een heel slecht gevoel en helaas is dat de waarheid geworden. Meteen naar de dierenarts en door naar de andere locatie voor foto's en een echo. Een enorme tumor, zowel vast aan de milt als de lever. Ze mocht nog mee naar huis, maar het zou een kwestie van dagen zijn in plaats van weken. En ze was zo down, zo niet zichzelf. Ik kon niks anders dan afscheid nemen...

Mutsie, wat flik je me nou? ;( Bijna 9 jaar bij elkaar, maar dat was nog niet lang genoeg.


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:38 



 
Profiel   

Ach wat verdrietig. Ik wens je heel vel sterkte met het verlies van je lieve ( en knappe ) maatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:40 



 
Profiel   

Wat akelig dat je gevoel goed was...soms zou je willen dat je het bij het verkeerde eind had. En dit was er zeker 1 van :z
Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:43 



 

He gatsie wat plotseling en snel. Maar wat eerlijk van jou naar haar dat je niet hebt gedraald met deze moeilijke beslissing. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:44 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje!
Het was een hele knappe hond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:45 



 
Profiel   

Wat heftig dat je zo abrupt afscheid hebt moeten nemen. Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:47 



 
Profiel   

Ahh nee wat is dat snel gegaan zeg pff :(

Zo ging het bij mijn Rex ook vrij plotseling mis en die hebben we binnen 1,5 dag toen moeten laten gaan.
Was wel al op leeftijd (13,5) maar oogde tot dan aan toe gewoon nog gezond en dat kwam dus ook echt als een schok voor ons. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt :( Is voor mij nu 4 maanden geleden, maar voelt nog als de dag van gister.

Heel veel sterkte Y;(
Wat was ze prachtig zeg <3


Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-11-19 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:55 



 
Profiel   

Wat een prachtig dier, heel veel sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 17:59 



 
Profiel   

Wat vervelend dat je zo ineens afscheid hebt moeten nemen! Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:03 



 
Profiel   

Ah gatver wat naar!
Heel veel sterkte! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:04 



 
Profiel   

Wat verdrietig :(:)
Liefde is ook loslaten..
Mijn herplaatstertje is nu 12,en herken je gevoel dus goed...
Veel sterkte met het verlies van je maatje Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:26 



 
Profiel   

soesie schreef
Wat akelig dat je gevoel goed was...soms zou je willen dat je het bij het verkeerde eind had. En dit was er zeker 1 van :z
Veel sterkte!


Dit had natuurlijk de :') moeten zijn, sorry...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 19:43 



 
Profiel   

Wat een verdrietig bericht.
Ik zag het langskomen op je insta en was echt in shock

Sterkte meis Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 19:45 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 19:48 



 
Profiel   

Wat verdrietig, zo plotseling. Heel veel sterkte! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 19:50 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte met het verlies! Echt heel sneu en zo plotseling. Een dikke knuffel voor jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:04 



 
Profiel   

He bah! Bekende diagnose, ben er ook mijn vorige hondje aan verloren ;(
Héél veel sterkte, aan dat zinnetje heb je op dit moment helemaal niet, maar tóch. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:14 



 
Profiel   

Lieve lieve Tessa. Dag meisje... harig meisje ;)
Heel veel sterkte MWM...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:19 



 
Profiel   

Vreselijk! Wij zijn onze hond van 4.5 om exact dezelfde reden verloren helaas. Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:49 



 
Profiel   

Veel sterkte! Wat een prachtige hond was ze! En mooi dat ze bij jou de liefde vond die ze voordien niet kreeg. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:56 



 
Profiel   

Oooo afscheid nemen van...heb ik altijd zo'n moeite mee. Het worden je maatjes, gaan voor je door het vuur. Je kon der goed...je gevoel had gelijk! Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Ineens zo'n leegte dan :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 22:12 



 
Profiel   

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je grote vriendinnetje Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 22:30 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal. Ik heb nog een hond maar toch is het zo enorm stil in huis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 16:22 



 
Profiel   

Och wat verdrietig.

Ik herken je verhaal, wij hebben hetzelfde gehad met onze 12 jarige Duitse herder. Ze was de laatste jaren wat trager geworden, maar genoot nog van het leven. dinsdagavond zei ik nog: die kan nog heel wat jaren mee! En op donderdag was ze zo vreselijk benauwd. Vrijdag echo gemaakt en haar hele borstkas en buik zaten vol met tumoren. Aangezien ze inmiddels niet meer benauwd was hebben we het aangekeken, maar de maandag erop ging het weer helemaal mis. Toen hebben we haar laten gaan.

Heel veel sterkte, het is een groot gemis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 16:26 



 
Profiel   

Wat was ze mooi, veel sterkte. Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 16:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen