Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nova Scotia Duck Tolling Retriever

 
Profiel   

Hey Bokkers!

Het is eindelijk zover, na jaren wachten, denken, tijd etc heb ik besloten toch een hond te nemen.
Qua tijd etc. is dit geen probleem.

De jacht naar wat ik precies zocht vond ik leuk, maar was moeilijk.. De ene hond was nog leuker als de ander.. Maar na lang denken, wikken en wegen besloten dat de Nova Scotia Duck Tolling Retriever het beste bij mij past, ondanks dat de Border Collie er ook dichtbij zat..

Maar nu..

Ik wil de hond bij een erkende fokker halen, zijn er hier Bokkers met een Toller? En bij welke erkende fokker hebben jullie de hond gehaald?
Ik heb geen haast bij het zoeken van de juiste hond.
Het liefst wil ik een teefje, maar de klik met de hond vind ik belangrijker..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 12:17 



 
Profiel   

Ik heb dezelfde zoektocht gehad. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een border collie ipv een toller, maar in die zoektocht wel contact gehad met een toller fokker, deze https://cashelvale.nl/ zij staat heel goed bekend, is wel heel selectief over wie een pup krijgt, maar dat is m.i. niet verkeerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 13:01 



 
Profiel   

Leuk dat je een Toller wilt :) Ik vind het een heel fijn ras! In huis is mijn hond heerlijk rustig (ligt zo’n beetje de overige tijd van de dag te snurken in zijn mand), maar daar tegenover staat wél dat ik hem voldoende uitdaging en beweging moet bieden. Aan 3 x per dag een ‘plasje doen’ heeft een Toller niet genoeg.
Wat zijn jouw plannen in de toekomst met je hond? :)

Goed dat je voor een erkende fokker wilt gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 15:25 



 
Profiel   

https://www.tollertales.nl/home

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 16:00 



 
Profiel   

Even dit topic nieuw leven inblazen. Mijn pluszoon en zijn vriendin gaan een toller aanschaffen. Dus indien iemand nog fijne fokkers kent? Graag ook in België vermits we daar wonen en de pup liefst met 8 weken in huis willen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-20 14:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen