Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Hond sloopt ineens, wat mis ik?

 
Profiel   

Wanneer is hij begonnen met slopen?
Verandering van de hormoonbalans kan een enorme invloed hebben, zowel fysiek als zijn mentale gemoedstoestand.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:10 



 
Profiel   

akishino schreef
Wanneer is hij begonnen met slopen?
Verandering van de hormoonbalans kan een enorme invloed hebben, zowel fysiek als zijn mentale gemoedstoestand.


Hij spaarde eerder wel al dingen, dan pakte hij spullen en nam die mee naar zijn plek of gewoon de woonkamer in. Dat gebeurde incidenteel. Sinds vorige en deze week eigenlijk maakt hij ineens echt alles kapot.
Die hele hormonale verandeting heeft hij al doorgemaakt. Daar is hij supergoed en vooral heel relaxt uitgekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:12 



 
Profiel   

Oke, het slopen is dus pas iets van de laatste paar weken.
Hij doet het niet als je thuis bent? Kauwt hij veel op zijn speelgoed? In de zin van veel kauwbehoefte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:19 



 
Profiel   

Oke, het slopen is dus pas iets van de laatste paar weken.
Hij doet het niet als je thuis bent? Kauwt hij veel op zijn speelgoed? In de zin van veel kauwbehoefte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:20 



 
Profiel   

Oops, dubbel post :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:21 



 
Profiel   

akishino schreef
Oke, het slopen is dus pas iets van de laatste paar weken.
Hij doet het niet als je thuis bent? Kauwt hij veel op zijn speelgoed? In de zin van veel kauwbehoefte.


Nee, hij is super relaxt als ik (of mijn man) thuis ben. Hij ligt erbij, is ontspannen. Dringt zich niet op, pakt geen spullen, pakt ook niks van tafel of aanrecht ofzo. Ook als ik boven ben en hij alleen beneden doet hij niks, snachts is hij ook rustig.
Hij heeft niet heel veel kauwbehoefte (en speelbehoefte). Bij zijn vorige eigenaren had hij ook niks, alleen een kale kennel. Geen speelgoed en geen botten oid. Hij krijgt hier dagelijks iets te kauwen en heeft speelgoed van verschillende materialen waarop hij mag kauwen. Hij doet het heel soms als ik savonds wel eens met hem speel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:23 



 
Profiel   

Hoelang geleden is de 2e training in winterstop gegaan? En wat voor training was dat? Misschien dat ie net die specifieke uitdaging mist?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:24 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Hoelang geleden is de 2e training in winterstop gegaan? En wat voor training was dat? Misschien dat ie net die specifieke uitdaging mist?


Nou, het bleek afgelopen woensdag de laatste les te zijn. Hij heeft het dus nog niet gemist, hij vindt deze lessen wel erg leuk en ik verwacht wel dat hij dat stukje gaat missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 17:31 



 
Profiel   

Het lijkt me in ieder geval dat je hem genoeg verwend en dat er genoeg speeltijd is! Als mijn hond dit doet en ik betrap hem op heterdaad, krijg hij een duidelijke tik. Corrigeren al geprobeerd? Of is het daar geen hond voor?
*Sorry voor de late reactie*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 14:15 



 
Profiel   

Eline_Charly schreef
Het lijkt me in ieder geval dat je hem genoeg verwend en dat er genoeg speeltijd is! Als mijn hond dit doet en ik betrap hem op heterdaad, krijg hij een duidelijke tik. Corrigeren al geprobeerd? Of is het daar geen hond voor?
*Sorry voor de late reactie*


Corrigeren gaat niet, want hij doet het dus alleen als hij alleen thuis is. Zie OP.
Als we thuis zijn is het de makkelijkste hond van de wereld en zal hij nergens aan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 17:42 



 
Profiel   

Een hond slaan is geen sterk advies...
Zou ook niet weten waarom je op die manier iets zou willen oplossen. Schrik daar wel van....

Eline_Charly schreef
Het lijkt me in ieder geval dat je hem genoeg verwend en dat er genoeg speeltijd is! Als mijn hond dit doet en ik betrap hem op heterdaad, krijg hij een duidelijke tik. Corrigeren al geprobeerd? Of is het daar geen hond voor?
*Sorry voor de late reactie*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 21:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen