Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 101 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Dier in nood? Jammer dan....

 

Cowgirl schreef
Citaat
Ja een tijdje al, om meerdere redenen maar die negativeit heeft wel meegespeeld.
Hier ook vaak negatieve reacties op Facebook inderdaad maar ook collega's die bedreigd werden terwijl de mensen tegenover ze stonden, zelf meerdere keren flinke discussies gehad en vaak de frustratie omdat mensen gewoon niet luisteren als je uitlegt waarom je iets wel of niet doet/gedaan hebt.
Ik heb de Facebook-pagina een tijd beheert en ik heb toen ook met opzet nooit namen gebruikt en tegen de rest gezegd dat ik liever niet had dat ze zelf reageerden om idd het lastig vallen via Facebook te voorkomen.. Best triest eigenlijk dat het zo ver moet gaan allemaal.
Ik heb er ook zeker een leuke tijd gehad met ook goede collega's en leuke mensen waar je gewoon even wat drinken kreeg als je met 30 graden onderweg was en we hebben ook zeker wel situaties meegemaakt waar we nu nog om kunnen lachen maar ik mis het niet echt..


Er zijn bij mij ook meerdere reden geweest maar echt...als ik jou zo lees is het gewoon een kopie. Ook die discussies en dreigementen 'dan maak ik hem wel af' 'ik gooi die kat wel op straat' 'ik zet de kat wel in een ander dorp neer' 'als ie doodgereden word is het jou schuld' etc etc


Ja die emotionele chantage is ook heel populair inderdaad. Ergens vind ik dat nog wel lachwekkend want dat soort mensen praat je zo snel onder de tafel inmiddels dat ze er helemaal niks aan hebben en zelf vooral voor banketstaaf staan als je zegt dat je je niet laat chanteren.
De rest vind ik vooral triest, ook omdat het zo herkenbaar is, het gebeurd overal en vrijwilligers hebben er gewoon last van..
Jij hebt het ook jaren gedaan toch? Het is dan gewoon jammer dat het zo moet.
Het verpest gewoon voor een groot deel het plezier in het werk en waarom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 17:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 101 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen