Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Carocroc ervaring gevraagd

 
Profiel   

Iets meer orgaanvlees erbij toevoegen, dat werkt wat meer laxerend.

Welke van Energique had je geprobeerd? Je kan anders eens de nummer 4 proberen, speciaal voor maag/darm problemen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:39 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Iets meer orgaanvlees erbij toevoegen, dat werkt wat meer laxerend.

Welke van Energique had je geprobeerd? Je kan anders eens de nummer 4 proberen, speciaal voor maag/darm problemen.


Ik heb twee soorten gehad, de standaard en nr 4.
Hij vond het wel heerlijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 17:38 



 
Profiel   

superpony schreef
Wij hebben meerdere soorten voer geprobeerd omdat ons teefje heel snel jeuk heeft en ontstoken oren. Toen we een tiid Acana gaven leek zij het aardig te doen, maar werd haar broer ook onrustig. Dat is al een herplaatser en niet altijd 100% ontspannen, dus dat wilden we niet.

Heel stuk gelezen dat de omega's in voer ook werken op de geestelijke gesteldheid. Toen op Renske over gegaan, maar daar bleef zus op bijten en krabben.

Je kan op ander voer overgaan, maar ook bijv kijken wat er gebeurt als je iets als zalmolie erover heen doet bijv.


Ik was altijd erg tevreden over Renske, dus ik heb haar wel om advies gevraagd. Helaas wil meneer geen zalmolie of überhaupt vis hoef ik niet mee aan te komen.
Ik ben ook weer begonnen om de poeder van Renske weer over het voer te doen. ( Weet niet meer hoe het heet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 17:41 



 
Profiel   

Oke, dat is jammer. Maar het ging om de combi omega's en gedrag, dus als je iets kan toevoegen hoog in omega's kan je misschien wat verschil merken.

Ik denk dat in sommig voer misschien teveel toevoegingen zitten en ze daar ook op reageren. Ik merk het echt wel aan de reu. Maar hij is wel gevoelig. Aan zijn zus merk je niet veel of snel, maar die is va pup bij ons en veel stabieler.

Van Renske ook wel gezien dat ze die supplementen hebben voor over het voer, maar nooit in verdiept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 23:31 



 
Profiel   

Wij zijn op advies van onze dierenarts gaan koken voor onze hond. Alle maag en darm problemen waren plots over. Mocht je interesse hebben dan kan ik je zijn naam pb’en, want het was wel een op maat gemaakt advies. Je kan niet zomaar wat gaan maken en verwachten dat het goed gaat, maar dat begreep je vast. Wij hadden ook al verschillende brokken en KVV enzo geprobeerd. Was een echte zoektocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 23:38 



 
Profiel   

XxLMMxX schreef
Wij zijn op advies van onze dierenarts gaan koken voor onze hond. Alle maag en darm problemen waren plots over. Mocht je interesse hebben dan kan ik je zijn naam pb’en, want het was wel een op maat gemaakt advies. Je kan niet zomaar wat gaan maken en verwachten dat het goed gaat, maar dat begreep je vast. Wij hadden ook al verschillende brokken en KVV enzo geprobeerd. Was een echte zoektocht.



Graag!!! Het is een nacht goed gegaan en vannacht was het weer drama..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 13:07 



 
Profiel   

Gisteren advies gehad van Renske. En gisteren gelijk over gezet. Nu lijkt al te veranderen.. hij wil het nog niet echt fatsoenlijk eten. Maar hij krijgt nu gewoon niks anders. Als hij morgen niet beter is. Die ik er wel vlees van Renske door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 17:34 



 
Profiel   

Wat jammer dat je nog geen oplossing hebt. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 18:23 



 
Profiel   

Hij eet nu de brokken!! Waar je al niet blij mee kan zijn. Ook is zijn ontlasting een stuk minder en beter. Ook zijn gedrag is rustiger vandaag. Gaat nu rustig slapen in zijn mand. Hoop nu dat ik het heb gevonden. Dan krijgt hij nooit meer wat anders.
Hij heeft een een maat gemaakt advies van Renske gekregen. Ze bellen over een aantal weken weer. Om te kijken hoe het gaat en wat er eventueel aangepast moet of kan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 20:55 



 
Profiel   

Kijk dat zou super zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 01:11 



 
Profiel   

owens-mama schreef
Gisteren advies gehad van Renske. En gisteren gelijk over gezet. Nu lijkt al te veranderen.. hij wil het nog niet echt fatsoenlijk eten. Maar hij krijgt nu gewoon niks anders. Als hij morgen niet beter is. Die ik er wel vlees van Renske door.


Welke hebbben ze geadviseerd? De brok met zalm?

Wij waren overgestapt op ander voer, maar mn reu is weer heel onrustig..........

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 23:00 



 
Profiel   

Ja dat klopt. De zalm. Alleen wil de mijne geen vis eten. Hij mag geen kip, want dat brak geloof ik de omega af. Wij voeren nu brok en vers zonder kip. Met golddust gedrag en stress. Ik heb een heerlijke hond weer terug nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 23:05 



 
Profiel   

owens-mama schreef
Ja dat klopt. De zalm. Alleen wil de mijne geen vis eten. Hij mag geen kip, want dat brak geloof ik de omega af. Wij voeren nu brok en vers zonder kip. Met golddust gedrag en stress. Ik heb een heerlijke hond weer terug nu


Maar hij eet wel de zalm brok? Of heb je een andere brok gekozen?

Die heb ik lange tijd gehad, maar mn teefje bleef problemen houden helaas. Vandaar toen er vanaf gestapt.

Kip kan mn reu niet tegen. Alles waar kip in zit krijgt hij zachte ontlasting van, dus dat vermijd ik al. Waar ze verder altijd goede ontlasting hebben.

Ik kan die golddust ook weleens bekijken.

Ze reageren vrij snel. Net sinds zaterdag begonnen met het nieuwe voer en al dagen gedragsverandering. Maar wel dus bij een hondje met een verhaal en al een moeilijk karaktertje. ( wel erg lief verder natuurlijk )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 23:32 



 
Profiel   

Nee, hij wil de brok ook niet.erg kieskeurig. Hij heeft nu konijn/ eend. En vlees waar geen kip in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 06:18 



 
Profiel   

Oke, dat is dan wel totaal anders. Hier proeven ze hun eten niet eens :(

Kip wordt in zoveel verwerkt, dus is soms wel een lastige zoektocht. Ons teefje is allergisch, dus moest daar altijd rekening mee houden, maar ze krijgt nu spuitjes en daar reageert ze goed op. Dan kunnen we wel ook naar andere dingen in het voer kijken.

Ik had nu wild en hert. Verse vis eten ze altijd al als wij vis eten, zeg 2x pw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 10:02 



 
Profiel   

Ik heb het kip probleem op een andere manier omzeild inmiddels

Ze krijgen hier 1 maal daags Kiploze kvv
En vegan brok
(Tis hier sowieso een uitdaging om brok te vinden die de reu echt lekker vind
En de yarrah vliegt Er in )

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 11:08 



 
Profiel   

Blijft altijd puzzelen met de honden. De jongste is echt een drama terwijl de grote alles eet en het overal goed op doet.. dat is net een kliko. Maakt niet uit wat je er voor zet. Die eet ook graag de brokken of dergelijke wat de jongste niet eet gewoon op. Maar ik blijf nu op Renske met vlees of kvv.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 12:46 



 
Profiel   

Hier is de Jongste juist een wandelende kliko Met stalen binnenkant :+
Die lust alles en kan overal tegen
de oude sok daarentegen :=
En idd , tis af en toe echt puzzelen
Fijn dat jij nu ook een oplossing hebt gevonden en hopelijk blijft ie het Er goed op doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 13:19 



 
Profiel   

Ik heb te vroeg gejuicht, meneer heeft besloten dat hij de brokken niet meer eet. Ik heb hem maar helemaal op de kvv gezet. In een schrokbak, dat gaat goed. Ik koop geen brokken meer, ik ben het brokken drama helemaal zat! Sinds hij volledig op de kvv zit, is hij s' nachts gewoon stil. Alleen Zoekt ik nu fijn gemalen kvv. Nu heeft hij energique speciaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 16:55 



 
Profiel   

Ik vind kivo heel fijn gemalen. Onze honden doen t er goed op :)

Wat zuur dat de brok ook de oplossing niet was

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 17:53 



 
Profiel   

Zal eens kijken of ik kivo hier in de buurt kan krijgen. Geloof dat kvv in Apeldoorn niet zo populair is. Er zijn maar heel weinig merken te vinden hier. Haaks Barf wil meneer niet heel graag eten.ik vind de nuggets van energique wel heel fijn in gebruik. Geen gehakt en gezaagd van de bevroren worsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 17:56 



 
Profiel   

https://www.kivopetfood.nl/verkooppunten

Geloof dat ze ook worstjes hebben of hadden van 250 gram

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 18:48 



 
Profiel   

Dank je wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 19:54 



 
Profiel   

owens-mama schreef
Zal eens kijken of ik kivo hier in de buurt kan krijgen. Geloof dat kvv in Apeldoorn niet zo populair is. Er zijn maar heel weinig merken te vinden hier. Haaks Barf wil meneer niet heel graag eten.ik vind de nuggets van energique wel heel fijn in gebruik. Geen gehakt en gezaagd van de bevroren worsten.


Ik heb hier goede ervaring met prins vers vlees beetje zoals energique

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 20:02 



 
Profiel   

Prins heb ik "vroeger " aan mijn grote hond een tijd gevoerd. Daar had ik nog niet aangedacht. Dank je wel voor de tip
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen