Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 110 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer Franse Bulldog liefhebbers op bokt?

 
Profiel   

Hier ook een franse bulldog.
Heel grappig maar vooral stug hondje :D
Hij is hier als herplaatser gekomen voor onze staffordshire bullterrier. De combi is echt heel leuk samen, maar de bull is wel echt een pittig ding.

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 01:08 



 
Profiel   

Leuk leuk leuk! Ik heb ook een fransje, met al een iets langer neusje. Hij is iets minder kort dan de traditionele fransjes. Rondom op de foto gezet en helemaal goed. Agility is helemaal z’n ding! Ik ga hier lekker meelezen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-20 18:53 



 
Profiel   

Wauw wat een geweldige fransjes komen er voorbij echt super leuk om al jullie fotos te zien!!

Ik ben ook heel blij met het snoetje van mijn Fransje en dat ze er goed mee kan ademhalen. Ze is mega snel en kan onze Duitse herder bijhouden. Hernia is ze wel bekend mee. Maar gelukkig op tijd bij geweest en geen klachten meer gehad. Heb wel voor haar het Bucas recuptex dekentje aangeschaft l, misschien dat het wat helpt om weer te voorkomen. En ze blijft droog in de regen haha.

Hieronder weer eens wat fotos

[ img ]
[ img ]


Oh verrek, wat doe ik hier..[ img ]

Gauw er weer uit haha
[ img ]


Mn knappie
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 21:58 



 
Profiel   

Helaas heeft die van mij wel echt de welbekende korte snuit. Gelukkig geen heftige klachten en is mega druk en houd echt van rennen en wandelen. Hij kan ook echt hard rennen..

[ img ]

[ img ]



Verder gelukkig geen lichamelijke klachten tot nu toe.

Hebben jullie bullen ook een FCI stamboom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 22:18 



 
Profiel   

Maxie : heerlijk dat hij zo lekker kan rennen. Die van mij is ook heel druk. Ik heb er helemaal geen stamboom bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 22:34 



 
Profiel   

Zijn er ook nog bulletjes die in de omgeving van Groningen wonen? Wil graag nog wel een ander bulletje dan die van mijzelf voor de lens hebben :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 00:33 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Zijn er ook nog bulletjes die in de omgeving van Groningen wonen? Wil graag nog wel een ander bulletje dan die van mijzelf voor de lens hebben :))


Ik woon in Groningen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 11:17 



 
Profiel   

Maxie, mooie kleur heeft die van jou!

Mijne heeft wel ietsje neus, maar had wel meer gemogen. Door zijn kleur vragen mensen wel eens of het een pitbull is haha :')

Tenno7, die van jou is ook echt leuk en dat dekentje is leuk. Werkt het goed?

ChaplinC, wauw gave kleur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 11:23 



 
Profiel   

Tenno: ik woon in Zwolle, weet niet of dat te ver is? Zou wel heel gaaf zijn hebben nog nooit een shoot gedaan met de hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-20 15:29 



 
Profiel   

Leuk Maxie. We kunnen als het Corona virus weer een beetje tot rust is gekomen wel even afspreken!!

Sanne, is wel wat aan de verre kant, maar misschien kunnen we ergens tussenin wel afspreken op een locatie !

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 03:25 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Leuk Maxie. We kunnen als het Corona virus weer een beetje tot rust is gekomen wel even afspreken!!

Sanne, is wel wat aan de verre kant, maar misschien kunnen we ergens tussenin wel afspreken op een locatie !


Ja leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 12:14 



 
Profiel   

Vandaag afgesproken met Maxie en haar franse bulldog Boefje, super leuk om jou fransje gezien te hebben, heerlijk dier!

Hieronder wat foto's [ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:26 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Vandaag afgesproken met Maxie en haar franse bulldog Boefje, super leuk om jou fransje gezien te hebben, heerlijk dier!

Hieronder wat foto's [ [url=m/EaQ7Dq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wnYGI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wn1PkO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OUwtgz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QYF24T.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dank je wel voor de super mooie foto’s, was een leuke middag :D
Boefje ligt heerlijk na te snurken van alle inspanning.. :')


[ img ]


Laatst bijgewerkt door maxie op 21-11-20 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:31 



 
Profiel   

<3 <3
wat een mooie foto's !
Die 1ste met de blad is ook erg knap.

Tenno7 schreef
Zijn er ook nog bulletjes die in de omgeving van Groningen wonen? Wil graag nog wel een ander bulletje dan die van mijzelf voor de lens hebben :))

Heb hier ook wel bulletjes voor je , maar is 55 min van grunn af :+

Wij hebben hier 1 bulletje ( van mn broer ) met ademhalingsproblemen , het Bos sydroom.
Daar is ze aan geopereerd, maar moet maandag helaas weer.

Mijn bulletjes hebben dat gelukkig niet, mijn oudste ging in haar jonge jaren zelfs mee hardlopen.
Mijn jongste is wel een zorgenkindje, die is slechtziend en heeft DM wat de laatste dagen helaas weer achteruit gaat.
Ik ben echt wel een bullen fan, maar weet niet zeker of ik hierna nog een bull neem...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:34 



 
Profiel   

Maxie : haha die is uitgeput door ons :')

Happinezz : Dankjewel <3 ja 55 min is best ver, ik moet ook nog eens 40 min rijden om in groningen zelf te komen haha ( woon vlakbij de eemshaven )

Wat balen dat die van jou het Bos syndroom heeft. Ik hoop zo dat als de mijne is overleden, de fok een heel stuk verbeterd is. Goeie neusjes en gezondheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:37 



 
Profiel   

Hij is zeker uitgeput. Nou heeft ie ook echt wel flink gek gedaan.

Zou mooi zijn als de fok ooit verbeterd. Zoals Boef eruit ziet is echt niet gezond vind ik. Gelukkig tot nu toe geen gezondheidsproblemen, en hij is echt goed energiek en herstelt ook best snel na inspanning. Hij is nu bijna 4, hoop dat ie ook zo blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 22:50 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dit was mijn bulletje, Olli. Geweldig beest. Maar helaas ook niet oud geworden nog net geen 4 jaar. Hij heeft ook een flinke nekhernia gehad ondanks altijd een tuig om. Hij is daaraan geopereerd maar helaas 4 maanden erna plotseling overleden aan waarschijnlijk een herseninfarct of bloeding. In een kwartier was het gebeurd.
Vanwege de gezondheidsproblemen niet weer een bulletje genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 00:10 



 
Profiel   

Cynthiar : wat vreselijk, nog zo jong. Hij was wel heel knap!
Snap wel waarom je niet nog een bulleltje hebt genomen. Ik heb Beau als herplaatser gekregen, geen stamboom en eigelijk ook niet rastypisch. Ik denk dat ik daar veel geluk mee heb. Ze is kern gezond op wat kleine dingetjes na, maar dat heeft elk ras wel. Ik hoop echt dat ze nu mooiere fransjes gaan fokken. Ben wel helemaal weg van hun persoonlijkheid en karakter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 02:57 



 
Profiel   

Olli had ook geen stamboom. Was wel heel mooi gebouwd, wat hoger op de poten. Dierenarts in Sleeuwijk zei zelfs dat we hem voor de fok moeten gebruiken vanwege zijn goede bouw. Hebben we niet gedaan hoor. Dus die gezondheidsproblemen hadden we in het begin niet verwacht. Maar helaas toch.
Nu heb ik alweer bijna 4 jaar een jack russell, die hadden we voor de bull ook. Dat is ook een geweldig dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 10:46 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Olli had ook geen stamboom. Was wel heel mooi gebouwd, wat hoger op de poten. Dierenarts in Sleeuwijk zei zelfs dat we hem voor de fok moeten gebruiken vanwege zijn goede bouw. Hebben we niet gedaan hoor. Dus die gezondheidsproblemen hadden we in het begin niet verwacht. Maar helaas toch.
Nu heb ik alweer bijna 4 jaar een jack russell, die hadden we voor de bull ook. Dat is ook een geweldig dier.

Oh kijk aan! Ja is tegen ons ook wel gezegt om er mee te gaan fokken. Maar dat risico ga ik niet nemen idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 12:02 



 
Profiel   

Boef is ook ooit eens gevraagd als dekreu.
Hij voldoet op een paar kleine foutjes na (gekleurde nageltjes ipv zwart) aan de oude rasstandaard. Ook heeft ie best een goede stamboom. Met de nieuwe regelgeving mag hij niet meer fokken. Hij scoort best slecht op het meetformulier.
Best bizar dat zoals hij eruit ziet ze graag zien bij de rasverenigingen en keuringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 12:32 



 
Profiel   

Hier ook twee clowns, vorig jaar m’n oudste 12 in laten slapen. Gescheurde milt schijnt vaker voor te komen heel naar ging echt mega snel.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 16:53 



 
Profiel   

Chess : wat een knappies!!! Sterkte met het verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 18:31 



 
Profiel   

Mijn eigen frenchie ook weer even op de foto!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 23:18 



 
Profiel   

Mooi <3

Knappe dame!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 23:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 110 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen