Hondendek/regenjas met split voor staart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chawi
Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Hondendek/regenjas met split voor staart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:55


cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 14:54

mvdende schreef:
cinniz123 schreef:
Mvdende moet het persee hurtta zijn want for my dog heeft ook veel pakken voor zowel grote als kleine honden.
Ook veel verschil in warmte ect.



Nee hoor, hoeft niet persé hurtta te zijn.

Ik ga eens naar for my dog kijken.

Edit: for my dogs gaat m niet worden.

Wat een belachelijke kleding verkopen die! Ik zoek iets functioneels, geen mode item! Gewoon een egale kleur en ontworpen voor actieve honden ipv aangeklede chiuwawa.


Graag gedaan!
Overigens schrijf je chihuahua niet zo :')

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:01

For my dogs kende ik nog niet, wat een leuke overalls hebben die! Voor die van mij niet nodig gelukkig, een hele overall.

Of je nou een egale kleur of met een printje hebt, als het doel maar wordt bereikt toch? Deze valt mi. best mee? link
Maar goed, mijne loopt dus in de regenboog/australian van pomppa dus zal misschien al sowieso gek zijn :')
Laatst bijgewerkt door Dimphyl op 09-04-21 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:10

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de Boktregels voldoet
Laatst bijgewerkt door xingridx op 09-04-21 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald ivm tegen de Boktregels

Mizora

Berichten: 18100
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Hondendek/regenjas met split voor staart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:14

Wanneer het én niets mag kosten én precies moet passen én topkwaliteit moet zijn én er exact zo uit moet zien als dat je leuk vind, ben je aan het zoeken naar een speld in een hooiberg. Goede spullen kosten nu eenmaal geld.

banketstaaf doen over spullen die niet je stijl zijn past daar wel bij, voor een dubbeltje op de eerste rang...

mvdende

Berichten: 5724
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 15:44

Mizora schreef:
Wanneer het én niets mag kosten én precies moet passen én topkwaliteit moet zijn én er exact zo uit moet zien als dat je leuk vind, ben je aan het zoeken naar een speld in een hooiberg. Goede spullen kosten nu eenmaal geld.

banketstaaf doen over spullen die niet je stijl zijn past daar wel bij, voor een dubbeltje op de eerste rang...



Ik heb een verschrikkelijke hekel aan "mode hondjes in maffe pakjes"

En ik vind for my dogs écht een stap te ver gaan. Dat is meer fasion kleding te noemen dan functioneel.

En ik krijg bij dit merk heel erg het gevoel dat het ontworpen is voor fasion en niet zo zeer functioneel outdoor kleding zoals Hurtta bijvoorbeeld wél is.

En ik ga mijn hond dus niet in zn pakje steken, sorry.

Ik ben toch al behoorlijk ant- kleding aantrekken bij honden. Een functionele jas "omdat het moet" is één ding, je hond "voor de lol in de meest maffe outfits steken" is gewoon niet mijn ding.

Het hoeft absoluut niet zwart te zijn, die bont gekleurde Pompa's zijn gewoon gaaf. Maar héél het model van die Pompa's is totaal anders dan for my dogs.



Ik heb gewoon geen groot budget Maar kennelijk wél een kouwkleum hond helaas. Had fijner geweest voor hem én mezelf als hij voldoende zou hebben aan zijn vacht.

Mijn eisen zijn best behoorlijk te noemen ja, en op sommige dingen wil ik best concessies doen. Kleur maakt me niet veel uit.

Maar lichtgewicht (Want moet in een rugzak mee voor meerdaagse tochten) én warm zijn wel de grootste eisen.

Ik heb er gewoon niets aan als ik iets ga kopen wat vervolgens niet warm genoeg is en Skip wéér (helaas al meerdere nachten dat hij het toch koud bleek te hebben) een koude nacht heeft.

De Hurtta Extreme overall zou de perfecte oplossing zijn, maar is gewoon echt écht buiten budget.

Ik ga die Trixi even opzoeken, misschien is dat wat.

En anders die Mint overall van Zooplus.

Silvia

Berichten: 3272
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 17:33

De PerusPomppa die ik voor mijn hond heb gekocht beviel zo goed dat ik ook de dunnere versie heb gekocht, de KyvetPomppa. Die komt met het weer van de afgelopen tijd goed van pas. :brr:
Wat me opvalt is dat mijn hond met de jas aan veel ontspannener en actiever loopt. Het lijkt erop dat de bescherming haar zekerder maakt of zo. Iemand enig idee?

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 12:19

Wat fijn! Mijn hond liep er ook ontspannen mee in de sneeuw, daar had ik niet het gedacht van dat het om zekerheid ging, maar eerder dat ze zelf zoveel moeite niet moet doen om zich warm en droog te houden.

Ik heb net de Hurtta Monsoon coat besteld voor regenweer, ben benieuwd! Ben ook zeer tevreden van de Perus Pomppa maar het gebrek aan opening voor het harnas maakt dat ik nu voor Hurtta ben gegaan.

VillaNeusjes

Berichten: 6100
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 05:54

Eowyn3003 schreef:
Wat fijn! Mijn hond liep er ook ontspannen mee in de sneeuw, daar had ik niet het gedacht van dat het om zekerheid ging, maar eerder dat ze zelf zoveel moeite niet moet doen om zich warm en droog te houden.

Ik heb net de Hurtta Monsoon coat besteld voor regenweer, ben benieuwd! Ben ook zeer tevreden van de Perus Pomppa maar het gebrek aan opening voor het harnas maakt dat ik nu voor Hurtta ben gegaan.


Ik heb een monsoon coat voor mijn assistentiehond. Fijne jas. Makkelijk aan te trekken. Al vind ik de flappen aan de achterkant best groot eruit zien, maar z'n broek blijft daardoor wel redelijk goed droog.
(Die gele flap op z'n rug is een aanzet stuk voor z'n tuig voor z'n werk als Assistentiehond, maar die in dit geval superhandig aan de hurtta jassen kan voor zichtbaarheid,



Afbeelding

Oké volgende is beetje grapje al interesseert 't Aedan niet hoe ik 'm iets aan trek Afbeelding