Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Welk huisdier zoek ik?

 
Profiel   

Mijn kitten was met 1 jaar behoorlijk rustig. Ze heeft nog steeds haar gekkenmomementje van de dag, maar die heeft mijn 8jarige ook.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:57 



 
Profiel   

Kimbers schreef
Mijn kitten was met 1 jaar behoorlijk rustig. Ze heeft nog steeds haar gekkenmomementje van de dag, maar die heeft mijn 8jarige ook.


Klinkt goed :) . Heeft jouw kat echt gepuberd? Of valt dat wel mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:13 



 
Profiel   

Onze poes van bijna 7 maanden is een spook.
Erg druk, steelt van alles.
Spullen omgooien doet ze ook.
Maar zehangt niet in de gordijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:26 



 
Profiel   

Die van mij zijn 2,5, 2 en 1. Die van 2 en 1 spelen elke dag nog lekker wild samen.

Maar mijn ervaring is ook dat als ze elkaar hebben ze de drukke aandacht op elkaar richten ipv het meubilair. Ik zou dus altijd de keuze maken om 2 katten te nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:30 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:13 



 
Profiel   

Het heeft bijna een jaar geduurd sinds het aanmaken van dit topic maar hier is ze dan hoor <3
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 21:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Hoe heet het monstertje, en hoe ben je uiteindelijk aan haar gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 21:27 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Gefeliciteerd!

Hoe heet het monstertje, en hoe ben je uiteindelijk aan haar gekomen?


Dankjewel! :D

Ze heet Alyona. 5-jaar oude poes waar mee gefokt is maar de fokker zocht nu een rustig huisje voor haar waar ze alle aandacht zou krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 21:39 



 
Profiel   

Oh wat een dropje <3 heeft ze een ras?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:18 



 
Profiel   

noox schreef
Oh wat een dropje <3 heeft ze een ras?


Dankjewel! :)

Ze is een Blauwe Rus! Zelfs internationaal kampioen geweest voor haar ras :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:22 



 
Profiel   

Gratis tip: koop een goeie krabpaal of plank met sisal erop om tegen een hoekmuur te schroeven of iets dergelijks, katten moéten krabben (de kat krabt de krullen van de trap) en wanneer ze niks hebben gaat je meubilair eraan. Mijn exemplaren raken daardoor mijn meubels niet aan en dat is erg prettig. Ze hebben dat gewoon echt nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:35 



 
Profiel   

We hebben een paar krabmatjes in huis liggen, een grote krabpaal en zo'n ding van karton dat ze tegenwoordig overal verkopen. Ze heeft haar nagels al wel eens in de stoel en de zetel gezet, maar als je dan luid genoeg nee zegt houdt ze er snel mee op. Misschien nog tips om ze duidelijk te maken waar ze wel en niet mag krabben? Dat kan ze niet weten natuurlijk. We hebben sowieso al kattenkruidspray voor op de krabpaal enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:01 



 
Profiel   

Ah dat dacht ik al!! Wij hebben hier een blauwe rus poes kruising met htk kat, is een lief maar eigenzinnig dier haha. En de vacht is zó zacht!
Heel veel plezier met haar gewenst <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:08 



 
Profiel   

Oh wat een mooierd! Veel plezier ermee!
Fijn dat je een update geeft!

Een kat krabt vaak nadat ze geslapen heeft. Ze rekt zich dan eens flink uit en krabt dan ook vaak. Ik doe met een kitten steeds haar naar de krabpaal brengen wanneer ze net wakker geworden is, ev haar tegen de krabpaal zetten en zelf even “ter voorbeeld” op de paal met je nagels krabbelen.
Wanneer je haar betrapt op het krabben aan meubilair, kan je haar ook optillen en naar de correcte krabplek brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:13 



 
Profiel   

Die kartonnen dingen vinden de mijne niks aan. Je zou haar wanneer ze krabt bij de krabpaal kunnen zetten. Verticaal vinden ze hier iig het fijnste. Ze zeggen dat je er kattenkruid op kunt strooien een beetje en omdat een hoop katten dat aantrekkelijk vinden maar dat raad ik niet aan omdat mijn kat daar knettergek van werd :') die vloog letterlijk tegen de muren maar ik geloof dat dat wel uitzonderlijk is. Sowieso inderdaad nee op verkeerde plekken en aanmoedigen op de goede plekken (lekker! Goed zo!). Mijn katten hebben eigenlijk altijd zelf alleen de krabplekken gepakt dus ik heb dat niet hoeven promoten zeg maar, ik roep wel enthousiast lekker hè en pakke pakke pakke enzo wanneer ze erop los gaan, maar ik klets heel de dag tegen ze. Was nog vergeten te feliciteren ook, heel veel plezier met je dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:17 



 
Profiel   

noox schreef
Ah dat dacht ik al!! Wij hebben hier een blauwe rus poes kruising met htk kat, is een lief maar eigenzinnig dier haha. En de vacht is zó zacht!
Heel veel plezier met haar gewenst <3


Oh leuk! Hier merk ik dat ook inderdaad, enorme knuffelaar maar wel wanneer het haar uitkomt :+ . En inderdaad een heeeerlijke vacht!

Dankjewel! <3


Lukasje schreef
Oh wat een mooierd! Veel plezier ermee!
Fijn dat je een update geeft!

Een kat krabt vaak nadat ze geslapen heeft. Ze rekt zich dan eens flink uit en krabt dan ook vaak. Ik doe met een kitten steeds haar naar de krabpaal brengen wanneer ze net wakker geworden is, ev haar tegen de krabpaal zetten en zelf even “ter voorbeeld” op de paal met je nagels krabbelen.
Wanneer je haar betrapt op het krabben aan meubilair, kan je haar ook optillen en naar de correcte krabplek brengen.


Dankjewel!

Dankje ook voor de tips! :)


luxx schreef
Die kartonnen dingen vinden de mijne niks aan. Je zou haar wanneer ze krabt bij de krabpaal kunnen zetten. Verticaal vinden ze hier iig het fijnste. Ze zeggen dat je er kattenkruid op kunt strooien een beetje en omdat een hoop katten dat aantrekkelijk vinden maar dat raad ik niet aan omdat mijn kat daar knettergek van werd :') die vloog letterlijk tegen de muren maar ik geloof dat dat wel uitzonderlijk is. Sowieso inderdaad nee op verkeerde plekken en aanmoedigen op de goede plekken (lekker! Goed zo!). Mijn katten hebben eigenlijk altijd zelf alleen de krabplekken gepakt dus ik heb dat niet hoeven promoten zeg maar, ik roep wel enthousiast lekker hè en pakke pakke pakke enzo wanneer ze erop los gaan, maar ik klets heel de dag tegen ze. Was nog vergeten te feliciteren ook, heel veel plezier met je dier!


Dankjewel voor de tips! :) Ze vind oppakken nog niet zo fijn maar het is wel een goeie inderdaad om haar op de juiste plek te zetten, misschien kan ik haar wel lokken dan ipv oppakken voorlopig.

Dankjewel! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 23:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 91 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen